Tere.
Panin siis tna oma hai üle pikaaja käima. Läks tööle ilusti, töötab samamoodi nii nagu varem, kuid kui sõitma hakkasin märkasin et mootoritemp. tõuseb jube kiirelt. Kui koguaeg on ta pidama jäänud veerandi peale, tänu sellele et visco tahab koguaeg tööd teha siis tna jõudis ta poole peale, kuid salongi puhus ikka külma Jätsin auto seisma, katsusin töötava mootoriga lõdvikuid ja nendes puudus minumeelest surve. Jätsin mootori seisma avasin vaikselt paisupaagi ja seal puudus samuti surve või vasturõhk vms. Siinkohal sooviks teada kas ma pean ära vahetama veepumba ja veel midagi, võib asi olla lihtsalt külmunud tosoolis kuna auto on koguaeg väljas seisnud või võib asi olla seotud hoopis millesgi muus. Bemmi mootorid on mulle veel päris tundmatu maa ja ma tean et seal on hunnikute viisi igasuguseid lahedaid andureid mis teinekord tahavad nalja teha. Sooviks siis mõne eksperdi arvamust teada, et millest tuleks alustada ja kui pulkadeks ma pean mootori võtma, et saavutada normaalne töötemp. ja, et vältida ülekuumenemist, sest teatavasti pidid BMW'de plokikaaned ülekuumenemise kohapealt väga nõrgad olema. Vihjeks nii palju, et tosooli ei ole alanenud kuid samas ei ole olnud seda seal ka just maksimumi piiripeal
K: e28 520i 95kw Mootoritemp. tõuseb aga salongi puhub külma
Mis korkidest täpsemalt jutt käib vabandan, ootan soojemaid ilmi et selle mootoriga lähemalt tutvuda küsisin täna ühe teadjama inimese, kui mina seda olen, käest ka üle et mis teema võiks olla ja ta vastas, et asi võib olla õhumullis mis on kuhugi vahele sattunud, see on ära jäätunud ja ongi kogu muusika. Vaja viia auto kuhugi sooja kohta lasta üles sulada ja tosool ära vahetada, sest kui pump oleks läinud siis seda saaks kontrollida ju nii, et keegi annab gaasi ja keegi vaatab paisupaagist kuidas veeringlus on, kas pumpab normaalse survega või mitte.