Painama hakkas selline küsimus - kas tehnilisse passi märgutud kilovatid on mootori "väntvõllil" olev võimsus või on võimsus, mis rakendub vedavale sillale?
Sõnastus on veidi kohmakas aga loodan, et saite aru...
nüüd asi selge siis.
nii et 160kw võimsusest läheb umbes 24kw käigukasti, diffri ja igasugu laagrite käitamisele...
hea meelega lükkaks oma masina dünostendi ja vaataks, palju siis võimsust reaalselt tagaratasteni jõuab...
kas keegi on oma hainina dünostendi viinud? kui jah siis kuhu ja palju selline ettevõtmine maksaks?
stendis ei ole käinud, kuid mõõtnud acceleromeetriga (vist nimetatakse nii ) olen küll, see ei ole muidugi nii hea võrdlemiseks kellegi dünutulemustega aga annab ülevaate asjast küll. kuskil 180 jõudu rattast näitab mul see vidin tavaliselt. mootor M30B35 (ilma katita)