Järgmine küsimus - kas ja kus ja kui odavalt oleks võimalik näiteks M-tech I rooli nahatada? Kas uusi neid dekoratiivjullasid on ka saada kusagilt (need värvilised ribad kodarate küljes)?
Kas suunatulekangi on võimalik kuidagi remontida?
Nimelt on kang selline, et vajub hästi natuke tahapoole ja hoiab kaugtulesid koguaeg sees. Hetkel on kaitse ära võetud lihtsalt.
Remontida tahaks selle pärast, et tegemist on OBC juhtimisega kangiga. Tavalisi kange on mul 3tk ja mitte ühegi juhtmestik ei istu päris õigesti.
Kus asub M21D24 eelsüüterelee. e.süüteküünlad vahetasin ära aga ikka käivitub kehvalt. Ja kus tal peaks olema armatuuris spiraalituluke ?
Teiseks, kui mootori käima sain lülitasin tuled sisse ja auto suri välja - süüte sissekeeramisel ei toimu miskit ning kogu vool on autost kadunud Aku on OK, juhtmed peal, kaitsmed korras aga ei ole isegi ohutulesi ega kedagi.
asukohta ei oska öelda, eelsüüte tuli on kellaplokis vasakus pooles (ei mäleta millise märgutule kõrval), see et tuled lööb surnuks, viitab mingile lühisele juhtmestikus...
m20b20 95kw mootori temp peaks olema keskel? Endal temperatuur ei jõua keskele ,kus võib viga olla ja kas koguaeg peab puhuma sooja õhku esiaknale? Samas kui lükkan puhuma külma salongi siis see puhub külma ja aknale puhub ikka soe õhk. Kas on keegi sellise veaga kokkupuutunud või oskab keegi öelda kuskandist viga peaks otsima.
progress kirjutas:m20b20 95kw mootori temp peaks olema keskel? Endal temperatuur ei jõua keskele ,kus võib viga olla ja kas koguaeg peab puhuma sooja õhku esiaknale? Samas kui lükkan puhuma külma salongi siis see puhub külma ja aknale puhub ikka soe õhk. Kas on keegi sellise veaga kokkupuutunud või oskab keegi öelda kuskandist viga peaks otsima.
Terv,
Kaspar
Temp näidik ei pea olema keskel, võib olla vabalt mõni nõks ennem keskpaika.
Keskmistest, ehk otse näkku puhub ainult külma välisõhku.
Kui temperatuuri keerad nulli ja ikka puhub üles ja alla kuuma, siis lihtsalt termoklapp ei pea või on temp andur katki.
Klapp asub pidurivõimu juures ja temp andur vasaku põlve kandis armatuuri all kapoti avamise kangi juures.
Kristina5 kirjutas:Ma huvi pärast küsin, et miks seda teha tahad?
No kuna mul panipaigas vedeleb üks diisli roolikarp ja endal on karpi juba peale keeratud ja loks on veidi liiga suureks läinud, siis mõtlesin, et kasutaks võimalust.
On neil midagi erinevat ka vms? Juhul, kui annaks orgunnida, siis kas juhitavuses muutuks midagi?