Mure e28 520i-ga
Mure e28 520i-ga
Tere. Ise just kõige targem pole autode koha pealt ning esimene auto, millega ise tegelenud, küsin siis siit abi. Mootoriks on M20B20 manuaalkastiga. Üleeilsest on auto hakanud krigisema, hääl tuleb siis mootoriruumist.. Ning just sõidu ajal. Varem tühikäigul seda ei olnud, kuid nüüd on tekkinud. Kahtlustan, et sidur hakkab otsi andma sõidu ajal sidur alla vajutada, jääb krigin vaiksemaks. Visco sidur on ka üsna läbi omadega ja tiivik kergelt logiseb seal küljes. On kellelgi nõu anda, mis viga on? Ise nii täpselt ei oska vaadata ning hetkel pole nii palju finantsi ka, et kuhugi diagnosti või töökotta viia.
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
Mida kõrgemale lähevad tuurid, seda hullemaks muutub krigisemine. Täpselt ei oskagi öelda, kus kohast tuleb, kõrva järgi kostus mootori paremalt poolt või tagant.. Homme ehk saan myyriga kokku, võib-olla oskab midagi tarka öelda. Täna enam ei olnudki nii hull, enamus ajast krigisemist ei kostunud.
Viimati muutis JanekEnde, 14 Juun 2012 19:10, muudetud 1 kord kokku.
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
Proovin homme järele, tänan nõu eest!sysi kirjutas:Kiilrihma vilina saab kergesti tuvastada vee abil - mootor käib, pihustad veidi vett/brake cleanerit kiilrihmale ja hääl muutub/kaob koheselt.
Vilistada võivad M20 mootoril veel sisselaske kollektori aegunud tihendid - minul on selline juhus kunagi olnud. Saab ka brake cleaneriga testida.
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
Nii, viimased päevad ei ole enam krigisenud, kuid täna õhtul sai vähe rohkem sõidetud ning tekkis uuesti. Proovisin universaalõliga, lasin kollektorite peale ning jah, tihendid läbi (tuure andes läks aur koheselt eemale). Kuid kas selles võibki viga olla, et krigin? Kõrva järgi kuulates kostus nagu mootori pealt ka Krt, Pärnus pole kedagi targemat ka, kes üle vaataks.. myyr on, aga see muidugi ju ei viitsi.
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
Läbi neti autot parandada on muidugi keeruline. Vihjeid anda saab ikka.
Hääle kostumine mootoriruumist-selle järgi on raske katkist kohta leida-mul kunagi autol miski nagu tagasillas kolises sõidu ajal-tõstukil selgus, et esivedru pooleks
Survelaager on suht tõene variant-tuvastada saab töötava mootoriga kohapeal lahutades-sõbrapoiss paneb kõrva vastu sidurikoda ja häälemuutus on tuvastatav.
Muidugi kuna tegemist rihmaga mootoriga, ei saa välistada rihma pingutit.
Need kaks asja peaks korras olema niikuinii. Mul 2.0 mootori vahetus sai tehtud vana rihma pärast-ei olnud katki ega midagi-lihtsalt hüppas paar hammast üle ja "klapid peas".
Lihtsamatest(odavamatest) vigadest-roolivõim, veepump, tihti ka generaator seda häält teeb(vahel harva ka starter ei tõmba ennast hammasvööst piisavalt tagasi ja võib aeg ajalt häälitseda). Lõpuks võime jõuda ka rattalaagriteni.
Proovige mitmekesi tuvastada täpsem häälte tulemise koht. Siis saab edasi vaadata.
Hääle kostumine mootoriruumist-selle järgi on raske katkist kohta leida-mul kunagi autol miski nagu tagasillas kolises sõidu ajal-tõstukil selgus, et esivedru pooleks
Survelaager on suht tõene variant-tuvastada saab töötava mootoriga kohapeal lahutades-sõbrapoiss paneb kõrva vastu sidurikoda ja häälemuutus on tuvastatav.
Muidugi kuna tegemist rihmaga mootoriga, ei saa välistada rihma pingutit.
Need kaks asja peaks korras olema niikuinii. Mul 2.0 mootori vahetus sai tehtud vana rihma pärast-ei olnud katki ega midagi-lihtsalt hüppas paar hammast üle ja "klapid peas".
Lihtsamatest(odavamatest) vigadest-roolivõim, veepump, tihti ka generaator seda häält teeb(vahel harva ka starter ei tõmba ennast hammasvööst piisavalt tagasi ja võib aeg ajalt häälitseda). Lõpuks võime jõuda ka rattalaagriteni.
Proovige mitmekesi tuvastada täpsem häälte tulemise koht. Siis saab edasi vaadata.
E28 525e, 2x E32 ja mõned E34jad.
Müüa E32 735iA Shadowline.
Tel. 57704590. Asub Tallinnas.
Müüa E32 735iA Shadowline.
Tel. 57704590. Asub Tallinnas.
Roolivõimus viga ei tohiks olla, kuna sealt ei kostu mingisugust häält, õli on ning ei kao ka kuhugi, samuti kogu süsteem toimib ilusti. Rihmad on ka kõik ilusti pingul. Sidur peaks ka korras olema, ei libise ega midagi. Läbi neti on tõesti raske, kõige parem variant oleks, kui keegi targem auto juures ning üle vaataks Genekas võib üheks veaks olla, kui ta just kõrinat(?) teeb. Nimelt siis, kui sõidu ajal madalatel pööretel gaasi rohkem anda või täiesti põhja pedaal vajutada. Eile kuulasin, siis krigin kostus nagu mootori pealt... Samas kollektori tihendid on ka läbi omadega. Keeruline jantida ikka vana autoga, aga asi seda väärt
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
Mis siin keerulist on? Heliallika lokaliseerimiseks on järgmised võtted:
+ eemalda ventikas ja viskosidur (ühes tükis). Kas heli kadus?
+ eemalda roolivõimu rihm. Kas heli kadus?
+ eemalda ventilaatoririhm. Mõjutab veepumpa ja generaatorit. Nii võid ainult hetkeks mootori käima panna, kuna veepump ei tööta. Kas heli kadus?
Kui Sa need katsed ära oled teinud ja heli endiselt alles on, oled pooled põhjused juba välistanud. Siis saab edasi mõelda.
Survelaagri hääl muutub siduripedaali vajutades.
+ eemalda ventikas ja viskosidur (ühes tükis). Kas heli kadus?
+ eemalda roolivõimu rihm. Kas heli kadus?
+ eemalda ventilaatoririhm. Mõjutab veepumpa ja generaatorit. Nii võid ainult hetkeks mootori käima panna, kuna veepump ei tööta. Kas heli kadus?
Kui Sa need katsed ära oled teinud ja heli endiselt alles on, oled pooled põhjused juba välistanud. Siis saab edasi mõelda.
Survelaagri hääl muutub siduripedaali vajutades.