Lühidalt kokkuvõtta seisenb mure selles, et mootor on uimane, ei lähe hästi pöördesse, tühikäik on gramm madal ja järsult gaasi andes kipub paukuma, sujuvmalt gaasitades probleemi pole. Tühikäigul on CO kõvasti üle normaalse, pööretel gaasid korras.
Vahetatud on: lambda, küünlad, küünlajuhtmed, jagajakaas, jagaja rootor, aju, tühikäigumootor, hammasrihm, pihustid, sisselaskekollektori tihendid jpm.
Vahetatud asjade list on nii pikk kuna enne minuni jõudmist oli auto aastaid seisnud ja paljud asjad olid kas kinni jäänud või lihtsalt poolenisti vigased. Puhastatud on pea kõikide asjade pistikud, releede jalad jms.
Teemast pikemalt saab lugeda siit
http://foorum.e30.ee/topic/3266-mure-m2 ... mootoriga/
Diagnostika on paar korda näidanud viga, mis ütleb, et kütusesegu on liiga rikas ja lahjemaks reguleerida ei suuda.
On kellegil ideid, mis võiks uimasuse ja madalamal pöördel kergelt ebaühtlase tühikäigu ja kõrge Co põhjustada?
Mure E28 M20B20 95kw mootoriga
Cardo kirjutas:Diagnostikaseadmest ei ole kasu, kui sa ei oma teadmisi ja kogemusi sellepõhjal vigast lüli kindlaks määrata. Tartus ma ei tea kedagi, Tallinnas soovitaks Truumu Diagnostikat.
Cardo.. Teemast ei ole kasu, kui probleemidele pakud lahenduseks, et mine diagnostiku juurde. Sinu praeguse loogika järgi võiks tehnika rubriigi üldse ära kustutada, kuna inimesed küsivad asju, millele nad ise lahendust ei tea. Kogemused tulevadki siiski ju ainult töö käigus, teadmisi saab ka kirjanduse põhjal täiendada. Kui konkreetseid soovitusi mis võiksid aidata probleemile jälile jõuda pole siis pole ka erilit mõtet sõna võtta.
Üldiselt olen arvamuses, et auto omanik peaks siiski ka ise oma autot piisavalt tundma, et midagigi ilma diagnostikteta ära teha, olgu selleks siis näiteks erinevate komponentide testimine ja küsimine kas saadud tulemus on hea/halb või sootuks ebareaalne. Üldiselt Motronic 1.1 ja 1.3 ajud pole üliinteligentsed mis puudutavad andmevahetust diagnostikaseadme kaudu.
OT jutt suht.
Taas teemat edasi arendades on leidudeks olnud, et õlikorgi tihend on kivistunud ja arvatavasti lekib, lisaks lekib õhku ka õlivarda august. Tänan nendele kohtadle tähelepanu juhtimise eest. Pärast varda augu tihendamist tõusis tühikäigupööre jälle nõksu ülespoole.
Lisaks oli 1 õhtu võimalik mõõta lambda anduri signaali. Lambda signaali monitoorides oli selgelt näha, et gaasi andes tõmbas segu lahjaks. Esimese ja ainukese ideena tundus loogiline, et ehk on kütuse pealevool kuidagi takisatud + on mul ka kütusepump juba 2 aastat häält teinud.
Kuskil aasta tagasi kontrollisin kütuserõhku.. Mälu järgi oli tühikäigul rõhk 2,5 bar kui vaakumvoolik oli regulaatoril küljes, ilma oli 3 bar.
Mõni päev tagasi tehtud katsel sain tühikäigul tulemkuseks kütuse rõhu 2,1-2,2 bar kui vaakumvoolik oli rõhuregulaatoril küljes, ilma õnnestus näha rõhku kuni 2,7 bar.
Kuna digikat käepärast polnud sai telefoniga kiirelt 2 videot tehtud. Kvaliteet ei kannata kriitikat aga on näha, kuidas gaasitades kütuse rõhk seikleb ringi mitte ei püsi paigal nagu arvatavasti peaks.
http://www.youtube.com/watch?v=63jIQuCHVr0&feature=plcp
http://www.youtube.com/watch?v=2kcUsuh6j1g&feature=plcp
Proovisin ka teist rõhuregulaatorit kuid tulemus oli sama. Kui sagedane on probleem regulaatori endaga?
Kirjanduse järgi peaks rõhk olema võrdlemisi stabiilne 2,5 bar juures. Kas tegu võib olla kütusepumba väsimisega ? Kuna kütuse rõhuregulaatori töö sõltub otseselt mootori vaakumist, siis milline peaks olema kütuse rõhk ilma vaakumvoolikuta ?
Lisaks oli 1 õhtu võimalik mõõta lambda anduri signaali. Lambda signaali monitoorides oli selgelt näha, et gaasi andes tõmbas segu lahjaks. Esimese ja ainukese ideena tundus loogiline, et ehk on kütuse pealevool kuidagi takisatud + on mul ka kütusepump juba 2 aastat häält teinud.
Kuskil aasta tagasi kontrollisin kütuserõhku.. Mälu järgi oli tühikäigul rõhk 2,5 bar kui vaakumvoolik oli regulaatoril küljes, ilma oli 3 bar.
Mõni päev tagasi tehtud katsel sain tühikäigul tulemkuseks kütuse rõhu 2,1-2,2 bar kui vaakumvoolik oli rõhuregulaatoril küljes, ilma õnnestus näha rõhku kuni 2,7 bar.
Kuna digikat käepärast polnud sai telefoniga kiirelt 2 videot tehtud. Kvaliteet ei kannata kriitikat aga on näha, kuidas gaasitades kütuse rõhk seikleb ringi mitte ei püsi paigal nagu arvatavasti peaks.
http://www.youtube.com/watch?v=63jIQuCHVr0&feature=plcp
http://www.youtube.com/watch?v=2kcUsuh6j1g&feature=plcp
Proovisin ka teist rõhuregulaatorit kuid tulemus oli sama. Kui sagedane on probleem regulaatori endaga?
Kirjanduse järgi peaks rõhk olema võrdlemisi stabiilne 2,5 bar juures. Kas tegu võib olla kütusepumba väsimisega ? Kuna kütuse rõhuregulaatori töö sõltub otseselt mootori vaakumist, siis milline peaks olema kütuse rõhk ilma vaakumvoolikuta ?