K: 2,5i Gaasisiibri erinevused

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
joonaskala
Postitusi: 172
Liitunud: 06 Sept 2012 10:58
Asukoht: Rapla

K: 2,5i Gaasisiibri erinevused

Postitus Postitas joonaskala »

Tere,

Kirjutasin küll enda auto teemasse juba selle probleemi..aga vaevalt kõik seal uurivad. Niiet panen siia ka küsimuse.

Põhimõtteliselt mure siis selline et, ehitan 2,5E alumise otsa peale 2,5i ülemist otsa(see tähendab siis plokikaan, sisselase jne jne).

Sai ostetud kõrvale 2,5i mootor, ja sellelt jupid võetud. Nüüd natuke aega tagasi ostis ka vend omale 2,5i mootori. Ja kui nüüd hakkasin tegelema sisselaskega, vaatasin et venna mootori throttle body(gaasisiibri süsteem) on palju mehisem kui minu mootori oma.
Minu mootori gaasisiiber on täpselt samasugune nagu vana 2.5E mootori oma.
Ka pistikud on erinevad, minu juhtmestikul on throttle body pistik ümmargune, venna juhtmestikul on kandiline.

Millest selline erinevus? Kas siis ongi neid 2,5i mootoritel erinevaid variante?

Ja kui ma nüüd ehitan nn "odavat strokerit" , kumba throttle body ma sinna siis panema pean? Kas kindlasti peab olema see suurem, või saan panna ka oma väiksema sinna..?
Kuigi mingiaeg sai uuritud, siis kindlasti öeldi et throttle body tuleb panna 2,5i oma.
Kui ma panen enda 2,5i oma, siis ei ole nagu mingit vahet sellel et ennem oli 2,5E'l samasugune.

Loodan et tekst väga segane pole, ja aru saate!

Tänud ette ära!

Pilt ka väike.
Vasakul siis minu 2,5i throttle body ja paremal mu venna 2,5i throttle body.
Pilt
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Ka pistikud on erinevad, minu juhtmestikul on throttle body pistik ümmargune, venna juhtmestikul on kandiline.
Pakun, et ümmargune on automaatkastiga autolt, kandiline manuaalilt.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
joonaskala
Postitusi: 172
Liitunud: 06 Sept 2012 10:58
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas joonaskala »

See on täitsa võimalik.

Sest vasakul olev ongi minu mootorilt, mis oligi automaat.

Parempoolne on siis venna omalt ja see oli manuaal.

Aga miks selline erinevus siis?
Miks automaadil teistusugne? :roll:
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

manuaali omal on lüliti, mis fikseerib 3 asendit: siiber on suletud (tühikäik), siiber on vahepealselt avatud ja et siiber on täiesti avatutud (gaas põhjas).

Automaadil on nende asendite lülitid olemas (3 klemmi) ning lisaks ka reostaat (samuti 3 klemmi), mis määrab täpse pedaali asendi. Ju siis on viimast vaja kasti juhtimiseks.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
joonaskala
Postitusi: 172
Liitunud: 06 Sept 2012 10:58
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas joonaskala »

Njaa, aga mul jääb asi ikkagi manuaal..
Järelikult pean vennalt rotti panema selle suurema? :D

Huvitav et kas juhtmestikust saab asja veel siis..vb seal ka kõik siis teistmoodi?
Ja aju, ajud ka siis erinevad või?
Vasta