M30b35

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
Tartlane
Postitusi: 159
Liitunud: 16 Nov 2011 14:46

M30b35

Postitus Postitas Tartlane »

Tere, kas keegi oskaks öelda või nõu anda mida teha kui mootor külmalt "jätaks vahele" ja käib ebaühtlaselt.
Külmalt käivitades ja kui gaasipedaaliga ei mängi sureb mootor täitsa välja.
Vahetatud on küünlad, kontrollitud küünlajuhtmed, karteri tuulutus kummilutu mis jaguneb õhulugejasse ja pealmisesse plokki.
Tühikäigu mootor justkui puudub, kuigi olemas 3 klemmiga pistik (ühendamata)
Ühendatud on 4 klemmiga pistik õhulugejasse.
Originaal õhupuhasti (filter) puudu ja olemas on mingisugune koonusfilter kuid video ajaks eemaldatud.
Mootor 3.5l 155kW

Õlikorgi lahti tehes peaks mootor välja surema, kuid ei sure - ??????

Ainsat vaakumvoolikut ei oska ühendada mis näha videos (rohekas) - kuhu võiks käia?

Paluks soovitusi kuna mõtted otsas mida võiks kontrollida veel jne jne.

VIDEO : https://www.youtube.com/watch?v=WCQczQ5 ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;

SIINKOHAL OLI MUREKS KANDILISEKS KULUNUD NUKKVÕLL MIS PÕHJUSTAS PUTERDAVA MOOTORITÖÖ !


Parimat!
Viimati muutis Tartlane, 30 Mär 2017 09:00, muudetud 2 korda kokku.
Tartlane
Postitusi: 159
Liitunud: 16 Nov 2011 14:46

Re: M30b35 tühikäigumootor

Postitus Postitas Tartlane »

Kuhu võiks käia roheline vaakumvoolik?

e32 730 mootoril näiteks sealt mingit vaakumit ei tule.
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Re: M30b35 tühikäigumootor

Postitus Postitas trevi »

Pakun, et originaalis elektroonilise gaasisiibriga olnud mootor (võimalik, et sellisel elektrooniline gaasisiiber toimib ka tühikäigumootorina), kuid pandud on mingi vanematüübi gaasisiiber - antud roheline toru mehaanilise jagaja vaakumi tarvis M30B35-l pole sellega miskit teha.

Ehk ristsugutis sellest:

Pilt

ja sellest:

Pilt
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Tartlane
Postitusi: 159
Liitunud: 16 Nov 2011 14:46

Re: M30b35

Postitus Postitas Tartlane »

Teema endiselt aktuaalne, vahepeal sai mootoriplokk 100% kap remondi ehk uue nukkvõlli, nookurid, täismäng kaanele jne.
Süüde on paigas, kõik on õige. Mootor läheb pöördesse väga korralikult.
Tühikäigumootor endiselt puudu ja saan aru, et sellele "ristsugutisele" see ei käigi 3 klemmiga pistikusse.
Kuna tühikäik puudu, siis tuuritades mootori soojaks - käib ilusti ja ei lonka.

Probleemiks on, et kui tuuritada kohapeal kasvõi natukene sureb mootor välja.
Rahulikult "tühikäigule" gaasipedaaliga mängides jääb kohapeal käima ilusti.

Vahetatud ja kontrollitud on :
Kütusepump
kütusefilter
küünlad
küünlajuhtmed
torustik uus ehk lekked, ummistus ja kahekorra olevad voolikud mis peaksid lisarõhku tekitama kütusetrassil puuduvad.
Vaakumvoolikud kontrollitud
Rootor ja jagaja puhastatud

Proovitud on ka teist õhulugejat, teist ECU´t.
Proovitud ka õhulugeja taga olevat kuuskanti keerata ja seadistada, kasu ei ole....

Kas võib olla vigane väntvõlli pöörlemisandur, kütusepumba relee???
Kas 88a m30b35 mootoril (ilmselt E34 pealt) võib olla ka lambda andur? (antud mootor e28 peal ja lambda andur puudub)


Parimat ja nõu ootama jäädes!

A.
Tartlane
Postitusi: 159
Liitunud: 16 Nov 2011 14:46

Re: M30b35

Postitus Postitas Tartlane »

4 klemmiga ümmargusele lambda pistikule ei jõua pinget peale, et lambdat testida
Mida teha? Kas võib olla vigane ECU?
TUUR
Postitusi: 150
Liitunud: 20 Aug 2012 19:41
Asukoht: Tartu

Re: M30b35

Postitus Postitas TUUR »

Vaata, kas ühendus ECUga on olemas juhtmel (ehk ECU stepslist lahti ja ühendus ära kontrollida)? Pin 28 ja lambda stepslis pin 2 (must juhe) peaks olema see 5v.
Lambda stepsli pin nr 1 võiks minna ECU nr 10-sse. (kollane)
Pin nr 3 sealt neljasest pistikust on mass ja pin 4 peaks olema roheline/lilla ja minema kütipumba releesse (87).
Kontrolli alustuseks ühenduste olemasolu üle.

Lambdalt võteakse vool maha ainult mõndades vähestes kindlates mootori töö olukordades.
Kui to 5v oleks maha põlenud, siis ma arvan, et ei saaks voolu peale ka vändaandur, õhulugeja, gaasipositsiooni andur ega see 6-silindri sädet lugev andur ja mootor keelduks üldse töötamast. (Aga see arvamus võib olla vale)

3 tempi andurit vihjavad sellele, et tõesti kunagi olnud EML-iga (ilma trossita gaas) auto.
Juhtmestik on ilmselt visatud trossiga versiooni oma sinna peale ja kogu moos.
Seega pane õige lõdvik õhulugeja ja gaasi klapi vahele - siis saad sinna panna ka tühikäigumootori ja karterituule. Ja see kolmene stepsel, mis sul kuskil vedeleb, to on ilmselt tühikäigumootori jaoks ikkagi.
Vasta