Mul sama mure e23-ga, võtan juba pikemat aega hoogu, aga õige vastuseni pole veel jõudnud.
Ma pole seda originaaltükki viimasel ajal käes keerutanud, aga mälu järgi oli see kummisarnase pealiskihiga ja seest mingist kergemast vahtmaterjalist. Originaaliga visuaalselt identset tükki kodustes oludes ilmselt järgi ei tee, aga funktsionaalselt peaks saama sama tulemuse kui pleki peale panna pigimatt, mille peale omakorda fooliumiga kaetud vahtmaterjalist matt ja/või EPDM kumm vastavalt asukohale ja kuumaga kokkupuutele. Siin lingi taga on pilte sellisest paigaldusest: https://bigcoupe.com/phpBB3/viewtopic.php?t=30354.
Igatahes, jälgin teemat ja kui sul mingi hea variant tekib, siis anna palun siia ka märku.
Ma ka omal ajal umbes nii taastasin seda tulemüüri isolatsiooni. Pigimatt alla ja see foolimiga "švamm" peale. On pidama jäänud küll sedasi. Subjektiivne arvamus on küll, et tehase mürasummutus oli nagu parem (kindlalt muidugi väita seda ei saa, kuna summuti on ka teistsugune).
Ahjaa, nagu ka piltidelt näha, siis sinna VL kollektori lähedusse läks kuuma kaitseks hõbedane klaasiriie.