2. leht 2-st

Postitatud: 21 Dets 2008 14:45
Postitas Iff
raimo kirjutas:Kindel, et vedru ülemised taldikud on konkreetse mudeli omad? Nendega annab asja väga palju muuta.
Taldrikud peaksid olema originaalid. Kas tõesti vahe võib olla erinevatel taldrikutel 4-5cm ?

Postitatud: 22 Dets 2008 09:24
Postitas mask
Aare kirjutas:Pane mahavõetud kola külge, vajub madalamaks.
Mina arvan samuti, et kui auto lõpuni komplekteerida, siis vajub masin normaal(tehase)kõrgusele ilusasti. Praeguse offroad-seade pärast ei maksa muretseda.


-= mask =-

Postitatud: 22 Dets 2008 10:37
Postitas Iff
Ma kahtlen selles paika vajumises, niipalju asju sealt puudu pole. Lisaks on autos korralik kiht pigimatti, mida enne polnud. Mootor ja muud sõlmed on ka küljes. Muidugi kui oodata paar aastat siis ta võibolla tõesti vajub normaalsemale kõrgusele aga ma loodan, et saab ta ikka enne sõitma

Postitatud: 22 Dets 2008 11:07
Postitas tanele28
mask kirjutas:
Aare kirjutas:Pane mahavõetud kola külge, vajub madalamaks.
Mina arvan samuti, et kui auto lõpuni komplekteerida, siis vajub masin normaal(tehase)kõrgusele ilusasti. Praeguse offroad-seade pärast ei maksa muretseda.


-= mask =-
See auto vast oli juba ennem kui sisugi sisse sai vast "õiges kaalus", pigimatti seal ikka korralikult sees ja lükata oli seda juba tõeline piin võrreldes näiteks minu e28 535 kestaga.