2. leht 2-st
Postitatud: 09 Apr 2010 21:12
Postitas -Myyr-
mitte midagi ei ole näppinu.
seisis u novembrist saadik, kuni nüüdseni
novembris töötas hästi madalalt ja korralikult !
Postitatud: 10 Apr 2010 11:28
Postitas -Myyr-
võtsin jagaja kaane ka maha, üks see n.ö auk on külje pealt katki kuhu see küünla juhe läheb ja konktaktid on seest ära oksudeerunu
Tegin puhtaks ja vahetasin paar voolikut ära.
SAin madalamaks, aga soja mootori puhul on ikka üle tuhande. u 1400-1500rpm
Kui taas käivitan mootori jäävad pöörded u 900 kanti. andes korra gaasi jäävad na jälle 1400 kanti.
Millest see võib olla?
Ja märkasin et kütuse pump töötab koguaeg
Postitatud: 10 Apr 2010 13:20
Postitas trevi
Kui taas käivitan mootori jäävad pöörded u 900 kanti. andes korra gaasi jäävad na jälle 1400 kanti.
Millest see võib olla?
1 paljudest võimalustest on see, et tsentrifugaalregulaatoril vedrud ei jõua töötava mootoriga raskusi tagasi tõmmata. Ehk vedrud katki või regulaator kinni.
Ja märkasin et kütuse pump töötab koguaeg
Mis seal imelikku, pihustid tahavad ju konstantset kütuserõhku saada.
Postitatud: 10 Apr 2010 13:22
Postitas -Myyr-
noja.
Kus ma selle tsentrifugaalregulaatoril vedrud leian ?
ma ei ole ise auto kallal väga kogenud kahjuks = (
Postitatud: 11 Apr 2010 10:29
Postitas mask
-Myyr- kirjutas:
Kui taas käivitan mootori jäävad pöörded u 900 kanti. andes korra gaasi jäävad na jälle 1400 kanti.
Kas gaasisiiber ikka läeb ilusasti kinni?
Suru seda sõrmega.
-= mask =-
Postitatud: 11 Apr 2010 11:22
Postitas -Myyr-
selgitad kus see asub
Postitatud: 12 Apr 2010 22:36
Postitas mask
-Myyr- kirjutas:selgitad kus see asub
Ole hea, tee endale auto ehituse aabitsatõed enne selgeks kui käsipidi kallale läed. Tervislikum ennekõike autole.
Igale pähe kerkinud küsimusele ei saa foorumi teel vastust ju küsida.
Kui huvi on olemas ikkagi ise tegeleda, siis uuri, loe, õpi. Tänapäeval on see väga lihtsaks tehtud tänu Internetile.
-= mask =-
Postitatud: 13 Apr 2010 08:45
Postitas Tõnu
mul oli ka selline jant, et pöörded jäid gaasi andes nagu kinni, või noh, kogu aeg oli tühikäigul mingi 2500-3000. siis ma lihtsalt näppisin seda gaasitrossi ja kruttisin seda plastik osa seal ja veidi läks isegi madalamaks, aga gaas jäi ikka peale ja leidsin, et võiks kallata mingit õli peale, et ehk liigub siis see trossi osa lihtsamalt tagasi ja liikuski, niiet proovi lihtsalt mingi tilk õli sinna gaasitrossijuurde pigistada ja määri need jupid, mis seal lähedal on, ka kokku. mul nüüd vähemalt ei jää gaas enam peale, aga siiski on seal 1500 lähedal pöörded
ei tea, kas sul ka midagi muutub, aga proovida võid
Postitatud: 13 Apr 2010 12:23
Postitas -Myyr-
nojah..see gaasisiiber sulgub korralikult..
Aga üritan õliga parandada,
Postitatud: 13 Apr 2010 12:23
Postitas -Myyr-
mask kirjutas:-Myyr- kirjutas:selgitad kus see asub
Ole hea, tee endale auto ehituse aabitsatõed enne selgeks kui käsipidi kallale läed. Tervislikum ennekõike autole.
Igale pähe kerkinud küsimusele ei saa foorumi teel vastust ju küsida.
Kui huvi on olemas ikkagi ise tegeleda, siis uuri, loe, õpi. Tänapäeval on see väga lihtsaks tehtud tänu Internetile.
-= mask =-
Enamus asju tean aga nimetustega ei tule kohe ette..on veel arenemis ruumi : )