probleemid tühikäiguga

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
hanno100

probleemid tühikäiguga

Postitus Postitas hanno100 »

Mure nimelt selles, e28 525i 110kw 1984, tühikägu pöörded on u 1200-1500. Äkki keegi teab mis värk on ja kuidas selle asja korda saaks???
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

pakun et kuskilt võtab lisaõhku sisse. kontrolli igasugu lõdvikuid et neis auke poleks.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Mina sellest jagu ei saanudki :?

Vaakumvoolikud ja tühikäigumootor said ära vahetatud... võibolla veel midagi, ma ei mäleta.

Kütusepumba rõhk jäi küll mõõtmata...
omega
Postitusi: 860
Liitunud: 28 Sept 2005 21:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas omega »

Keera süüdet varasemaks :lol: .

Ei, tegelikult kas seal tühikäigu reguleerimise kruvi ei ole? Enda 2.8i mootoril olid ka tühikäigu pöörded 1100 rpm, aga seda kruvi sissepoole keerates sain pöörded paika.
E34 & E32
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Pöörded kõiguvad sellel autol, mitte pole probleem lihtsalt kõrgetes pööretes :?
omega
Postitusi: 860
Liitunud: 28 Sept 2005 21:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas omega »

No siis pead näiteks Truumu juurde minema. Ta kindlasti oskab aidata :) .
E34 & E32
Kasutaja avatar
Ihv
Postitusi: 338
Liitunud: 13 Okt 2005 11:43
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ihv »

oli täpselt sama mure (lisaks veel kakkumine ühtlase pöördega sõites)...lahenduseks uued lõdvikud, küünlajuhtmed ja segu+ süüte regull truumu juures (lõdvikute ja juhtmete vea diagnoosis ka tema :) )
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Kakkumine ühtlase pöördega sõites oli kah vahest, kui ma nüüd mõtlen :roll:
hanno100

Postitus Postitas hanno100 »

Kui ühtlaste pööretega sõita siis mul ka katkub, aga ainult siis kui pöörded alla 2000 on. Üle 2000rpm on asi ok. Muidu pöörete regullimise kruvi on küll aga Tõnis arvas, et kui ise päris täpselt ei tea kuidas seda keerata siis ei ole mõtet seda näppida ka, sest kui seal midagi valesti teha on asi ikka täiesti #¤%&?! Seda kruvi peaks keegi targem kruttima.
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 876
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

hanno100 kirjutas:Kui ühtlaste pööretega sõita siis mul ka katkub, aga ainult siis kui pöörded alla 2000 on. Üle 2000rpm on asi ok. Muidu pöörete regullimise kruvi on küll aga Tõnis arvas, et kui ise päris täpselt ei tea kuidas seda keerata siis ei ole mõtet seda näppida ka, sest kui seal midagi valesti teha on asi ikka täiesti #¤%&?! Seda kruvi peaks keegi targem kruttima.
Mina keerasin enda 528 õhulugeja kruvi ülevaatuse stendis paika, hea oli aparaatide järgi jälgida mis toimub.
Kunagi eelmisel 528 oli ka katkumis probleem kuni 2000 pöördeni. Viga oli iseenesest lihtne, õhulugeja välja vahetada ning asi korras. Nimelt siis see vasest rada, kus nõel peal jookseb, oli just selles piirkonnast auklikuks kulunud mis igapäeva sõitudes kasutuses oli.
Carclassic OÜ
Kasutaja avatar
valge välk
Postitusi: 19
Liitunud: 17 Jaan 2005 22:23

Postitus Postitas valge välk »

selle õhukulugeja raja kohta veel. Kuskil netis oli ökoparandusvariant - nimelt saab seda raja peal jooksvat nn. nõela liigutada üles-alla, mistõttu saab seda nihutada kulunud rajaosast natukene alla või ülespoole. Võib proovida, ettevaatust siiski sellega, et seda süsteemi pinges hoidvat vedru kuidagi paigast ära ei säti, siis on juba jama suurem :lol:
Vasta