1. leht 1-st

e28 525e pööretepiiraja eemaldamine

Postitatud: 20 Juun 2016 09:46
Postitas Joki
Tere

Kas keegi oskab kommenteerida, kui hea see tegevus on mootorile ja kui keeruline seda teha on?

Masin aastast 1984.

Re: e28 525e pööretepiiraja eemaldamine

Postitatud: 21 Juun 2016 21:55
Postitas kurikristjan
Mootori osas peale klapivedrude muud kurjakuulutavat ei tohiks olla... kuigi ega see kaas ei hinga ka just perfektselt kõrgetel pööretel.

Mul tõmbab e30 kerel eta tahhoka järgi kuni 5k (sellega tahhomeeter lõpeb). Väliselt on mootor originaal, kas mootori mõistust on näpitud, ei tea... no ilmselt vist on, originaalpiiraja peaks alla selle olema. Kuid võiks öelda, et kuskil 3k peal hakkab ta veidi rohkem "elama" ja tõmbab suht puhtalt 5-ni küll. :roll:

Selge on see, et kui tahad arvestatavamat jõudu, tuleks mõelda suurematele modifikatsioonidele, kui pelgalt pöörete piiraja...

Re: e28 525e pööretepiiraja eemaldamine

Postitatud: 18 Dets 2016 08:49
Postitas YZK
Mida sa sealt 90-95kw juurde loodad saada?

Tahad veidikenegi ja reaalset "võitu" siis soovitan superE stiilis lahendus teha

Selleks on vaja sul vajalik m20b25 kaas ,koos sisselaske, õhulugeja ja aju koos mootori juhtmestikuga

Soovitatavalt ka m20b20 või m20b23 küljest hooratast , sel juhul on sul veel vaja
lisaks ka m20b25 küljest väntvõlli külge käivat rihmaratast koos väntvõlli asendi anduriga /kronsaga millega see kinnitub

ja kui juba tegemiseks läheb, vaheta ka veepump kindlasti ühe hooga ära, ei pea pärast uuesti lammutama :roll:

Üks odavamaid ja lihtsamaid lahendusi,kuidas " midagi juurde " saada
pöörded jooksevad uhkelt 7000-7300 , madalamast otsast muidugi väänet kaotab


Nüüdseks on muidugi õhulugeja ja aju uuesti vahetunud koos pihustitega ja ka uus seadistus ajus tehtud

Re: e28 525e pööretepiiraja eemaldamine

Postitatud: 18 Dets 2016 16:31
Postitas raunz
Ühel minu vanal autol, millel oli peal M50B28 aretis oli samuti piirajat tõstetud 1000 pööret. Käisin selle autoga ka dünostendis ning graafiku pealt oli hea näha kuidas viimase tuhande pöörde peal graafik lihtsalt alla kukkus. Ühesõnaga mitte mingit mõtet polnud pöörete tõstmisel.