on olemas masin e28 kerega. alpina kleepsud spoiler sildid kellad käigukangi nupp 4el aken jne
siis on salongis ka silt olemas alpina oma kuidas ma saaks teada kas tegu originaaliga või mitte. numbrid seal b9 135.
ja huivtab mis moodi mootorit kontrollida.. ühest kohast vaatasin seal räägitakse et vin-i viimased nrid peavad samasugused olema mootori numbriga kust seda mootori nbrit otsida.
Tänan.
Kuidas tuvastada Alpina b9-t
Kuidas tuvastada Alpina b9-t
e30 lover, not user (
Re: Kuidas tuvastada Alpina b9-t
Kere ja mootorinumber ühtib otse bmw tehasest tulnud masinatel. Alpina võis oma mootorid saada eraldi ja sel juhul ei peagi need ühtima. Lihtsalt oletanJaxa13 kirjutas:ja huivtab mis moodi mootorit kontrollida.. ühest kohast vaatasin seal räägitakse et vin-i viimased nrid peavad samasugused olema mootori numbriga kust seda mootori nbrit otsida.
M30 mootorinumber oli vist mootoriploki tagumises ülemises servas, kohe tulemüüri ees
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Sellist juttu on lugeda vin ja mootori numbritest
The seven last digits in serial number are the identification number on all BMW,s. http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi
On early cars engine number should be the same as these last seven digits. From about 85 engine engine numbers are eight digits and not conected to the chassis number.
The seven last digits in serial number are the identification number on all BMW,s. http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi
On early cars engine number should be the same as these last seven digits. From about 85 engine engine numbers are eight digits and not conected to the chassis number.
CSi, ti, i, RT, TC1, D