2,8i 83a pilpad taga,mis ma valesti tegin?
2,8i 83a pilpad taga,mis ma valesti tegin?
600km möödas mootori kokkupanekust ja eile 6htul keerasin tee otsast alla ja kuskil 1000 pöörde juures kuulsin imelikku häält(nagu oleks tiivik radikasse läinud) jätsin kohe seisma ja vaatasin , k6ik ok...
aga kui starterit andsin, siis ketras mootorit sihikese vungiga ringi , nagu poleks kyynlaid peal, yhes6naga kompresioon 0...
Nii: klapikambrikaas maas ja:
1:sisselaske nookurid pilbasteks(ilmselt sellepärast nad alumiiniumist ongi, et midagi muud katki ei läheks)
2:see plastikust liud millle sees kett käib see juppideks
3:keti pinguti nägi imelik välja
yhes6naga , midagi sai valesti...aga mis?
ja 600km pidas vastu...kas siis minu viga v6i äkki andis ketipinguti ennem saba...
ja nyyd palun ma kedagi et keegi teeks mulle selgeks kuidas see kett paika pannakse kodustes tingimustes???Mingeid erirakiseid mul pole kuskilt saada....
plokikaant maha veel ei saanud,aga kas on v6imalik , et v6ib m6ni kolb ka katki olla?
aga kui starterit andsin, siis ketras mootorit sihikese vungiga ringi , nagu poleks kyynlaid peal, yhes6naga kompresioon 0...
Nii: klapikambrikaas maas ja:
1:sisselaske nookurid pilbasteks(ilmselt sellepärast nad alumiiniumist ongi, et midagi muud katki ei läheks)
2:see plastikust liud millle sees kett käib see juppideks
3:keti pinguti nägi imelik välja
yhes6naga , midagi sai valesti...aga mis?
ja 600km pidas vastu...kas siis minu viga v6i äkki andis ketipinguti ennem saba...
ja nyyd palun ma kedagi et keegi teeks mulle selgeks kuidas see kett paika pannakse kodustes tingimustes???Mingeid erirakiseid mul pole kuskilt saada....
plokikaant maha veel ei saanud,aga kas on v6imalik , et v6ib m6ni kolb ka katki olla?
Tulihingeline bmw fänn:)
Re: 2,8i 83a pilpad taga,mis ma valesti tegin?
kui nookurid pilbasteks, siis klapid kõverad ja ka kolvid võivad olla kannatada saanud. remontimise asemel oleks tõenäoliselt mõtekam teine kasutatud mootor osta.killer666 kirjutas:plokikaant maha veel ei saanud,aga kas on v6imalik , et v6ib m6ni kolb ka katki olla?
Aga põhimõtteliselt võiks alati mootori remonti alustada sellest, et muretseb endale vastava kirjanduse või teemat valdavad abilised
CSi, ti, i, RT, TC1, D
jah. klapid käisid kolbidega koos.
Mille pärast, hea küssa...
1 võimalus, et panid ise valesti kokku,
teine võimalus,et ketipinguti andis järele - kett hüppas üle...
mingi võimalus ka selles, et tegid "vägeva" downshifti... (ketipinguti toimib ainult ühes suunas)
klapid lähevad kindlasti vahetusse. kolbidel võivad kah kahjustused olla.
ühtlasi ei tasuks riskida enam selle keti ja pingutiga kah.
üldiselt kahju, hea mootor oli...
Mille pärast, hea küssa...
1 võimalus, et panid ise valesti kokku,
teine võimalus,et ketipinguti andis järele - kett hüppas üle...
mingi võimalus ka selles, et tegid "vägeva" downshifti... (ketipinguti toimib ainult ühes suunas)
klapid lähevad kindlasti vahetusse. kolbidel võivad kah kahjustused olla.
ühtlasi ei tasuks riskida enam selle keti ja pingutiga kah.
üldiselt kahju, hea mootor oli...
asi väga hull ei ole...6nneks veel yx 2,8 mootor olemas(keps kotis,aga muu oli toimiv),nii et loodame et kolvid terved....mart154 kirjutas:jah. klapid käisid kolbidega koos.
mingi võimalus ka selles, et tegid "vägeva" downshifti... (ketipinguti toimib ainult ühes suunas)
üldiselt kahju, hea mootor oli...
Kas keegi teab kuskohast saab plokist jahutusvedeliku välja lasta, ennem kui kaant maha v6tta? ei raatsi 6li ära solkida....
siiski nädalavahetuseks oleks vaja näpunäiteid gaasijaotuse täpseks paikapanemiseks....
ot: kas keegi v6ib öelda mis mootor on 79a 325? (m30b25????)
p6him6tteliselt kas on samasugune kui minu 2,8? Tuli idee teha 325>328 ja 528>525...
Tulihingeline bmw fänn:)
Täitsa huvitav. Kas saad kapotialusest pilti teha? Tehasest pole sellist välja sõitnud aga omal mõlkus meeles ka sinna 2,5 kone istutada - siis M20b25killer666 kirjutas:ot: kas keegi v6ib öelda mis mootor on 79a 325? (m30b25????)
Mis on sellise kabetamise eesmärk? Igavus?p6him6tteliselt kas on samasugune kui minu 2,8? Tuli idee teha 325>328 ja 528>525...
CSi, ti, i, RT, TC1, D
killer666 kirjutas:asi väga hull ei ole...6nneks veel yx 2,8 mootor olemas(keps kotis,aga muu oli toimiv),nii et loodame et kolvid terved....mart154 kirjutas:jah. klapid käisid kolbidega koos.
mingi võimalus ka selles, et tegid "vägeva" downshifti... (ketipinguti toimib ainult ühes suunas)
üldiselt kahju, hea mootor oli...
Kas keegi teab kuskohast saab plokist jahutusvedeliku välja lasta, ennem kui kaant maha v6tta? ei raatsi 6li ära solkida....
siiski nädalavahetuseks oleks vaja näpunäiteid gaasijaotuse täpseks paikapanemiseks....
ot: kas keegi v6ib öelda mis mootor on 79a 325? (m30b25????)
p6him6tteliselt kas on samasugune kui minu 2,8? Tuli idee teha 325>328 ja 528>525...
m30 plokki pole bmw tehases kunagi ei e21 ega ka e30ne peale pandud.
E28 525e & E28 535i
Aga ühest tehasest need auto välja ei veere ja alpinad bmw tehase mudelite alla ei kuulu aga seda, et bmwe esinduse kaudu neid osta sai olen minagi kuulnud.Ruut kirjutas:Lihtsalt seepärast mainisin, et alpina selline ihutuunija. Ma ei ole 100% kindel aga alpinat sai(saab) vist bemmi esindusest osta.tanele28 kirjutas:Kas alpina töötab bmwega ühe katuse all ühes tehases?
E28 525e & E28 535i
Natuke harivat OT:tanele28 kirjutas:m30 plokki pole bmw tehases kunagi ei e21 ega ka e30ne peale pandud.
Tegelikult on üks pisike erand: BMW 333i
1984-1990 333i - 3.2 L M30 I6, 197 hp (145 kW) - South Africa
BMW South Africa's Motorsport division created the 333i in 1986 by fitting the 3.3 M30 "big six" of the 733i to a 2-door E30. The resulting 333i was a major success in saloon car racing in that country and is now a collectors item. These cars were built with help from Alpina in Austria featured some interesting compromises like forcing the buyer to choose between air conditioning (vital in South Africa) or power steering. They were only built in small numbers in 1986.
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_E30
http://www.bmwplant.co.za/Content/facts ... ndex~3.htm
-----------------------
Lisaks oli minu jaoks uudis et LAV oli tehtud ka 2,7 liitrist ja 155kw M20 mootorit:
Later when it became clear that South Africa would not be getting the M3, the 325iS was created. Initially this was merely a 325i 2-door fitted with a bodykit and a close-ratio gearbox (improving acceleration at the expense of top speed and economy) but more changes where made to keep the car competitive in South African saloon car racing. Nevertheless, these cars were always sold to the public. This culminated in the 325iS EvoII of late 1991. By now several body panels were made of aluminium, preventing the car from being washed by automated car washes, and the M20 engine has grown to 2.7 and now produced 155 kW.
Veel natuke infot E30 erimudelite kohta:
325iS Evo I 1990 - 140kW, aluminium bonnet,doors,fenders,
2.7 litre M20
324d Crankshaft, Alpina pistons,cam,Motronic unit,Cyl Head
Mostly M3 suspension(5bolt wheel pattern), 3.73:1 LSD, 5Spd CR Sport Box,
iS bodykit
325iS EvoII same as above but returned to all steel body components
155kW 2.7 with following changes from EvoI:different Part# Alpina head,now uses Alpina throttle housing and intake manifold,new Alpina Motronic unit, 3.91:1 LSD and a few more M3 suspension components(lower ground clearance)with an underbody panel for aerodynamics improvement.
Trim is either Leather(option) or Uberkaro - No RR Headrests
The South African 325iS is a group N homologation Special that is specific to South Africa only.
The 325iS Evo1 was a 140kW version that was used for group N racing only. The Evo2 produced between 145kW and 155kW for group N racing to compete against the Opel Kadett Superbosses. (yeah rite!!! )
It is a purely South African car that pirated suspension parts off the E30 M3 along with using aluminium body panels (including the bonnet, bootlid, doors and roof panels).
http://www.e30tech.com/forum/viewtopic. ... sc&start=0
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker