täna 6htul uue mootori järgi...
paluks ikkagi veel abi keti märkide paika panemiseks....
ilmselt kui seekord ka laiali lendab , siis vist algab sel bmw emexi teekond:(....kopp ees juba remondist...
killer666 kirjutas:täna 6htul uue mootori järgi...
paluks ikkagi veel abi keti märkide paika panemiseks....
ilmselt kui seekord ka laiali lendab , siis vist algab sel bmw emexi teekond:(....kopp ees juba remondist...
ot aga kui ma 6ieti m2letan siis sellel oli obc peal ma oleks huviline vast kui sa otsustad emexi kasuks
kahjuks mul juba see pilt olemas....
aga ei saa aru , kus on plokil seal kella 5 juures see märk , millega see rihmaseibi märk vaja kokku ajada?
v6i siis peab olema väntv6ll samal ajal ü.s.s
lisasin pildi ja seletuse kah millest ma aru ei saa...
palun siis kedagi kes seda pilti natuke täiendaks..
tdc = üss
Ei oska märki ploki peal kommenteerida aga ju seal peab mingi pressitud joon olema, millega see sälk kohakuti aetakse. Mida sa sellega mõtled, et kas väntvõll peab olema üss? See ongi ju punkt 1, et alustad ÜSS-st
seal pildil on näha kuidas peab olema nukv6ll , tekstis on kirjas et peab olema ü.s.s aga pildi peal on joonistatud et vänt peab olema nurga all...
kas see üss jutt on siis ainult klappide regullimiseks v6i siis ikkagi keti panemiseks...
mossel igatahes lihtsam:D
Ruut kirjutas:tdc = üss
Ei oska märki ploki peal kommenteerida aga ju seal peab mingi pressitud joon olema, millega see sälk kohakuti aetakse. Mida sa sellega mõtled, et kas väntvõll peab olema üss?
ma m6tlengi et kas on see märk mis tähistab plokil üssi v6i on seal kella 5juures siis veel m6ni märk
killer666 kirjutas:vaata see kus see punane nool on ja nr1 see on kella 5 peal , aga üss on siis kui see O kriipsT on kella 12 peal, selles on asi
see pilt väidab, et kui see sälk on kella 5 peal, siis ongi ÜSS. ma võin nüüd eksida, aga see OIT ei ole ju vändaga seotud võllil vaid mingil vahevõllil (õlipump?). ja millest järeldad, et see peab 12 peal olema
killer666 kirjutas:kas see üss jutt on siis ainult klappide regullimiseks v6i siis ikkagi keti panemiseks...
kogu see jutt käib keti paigaldamisest. klappide regulliga pole siin midagi pistmist. valve timing võiks vabas tõlkes olla klappide ajastamine ehk siis asja kokku panek selliselt, et mootor töötaks ja klapid kolbidele pähe ei jookse.
Ok, tuletasin meelde kuidas mina panin ja midagi seni lagunenud ei ole: Esimene silinder on ÜSS (TDC) kui märk hoorattal on kohakuti kaane nagaga (näidatud noolega).
Ja ketiratas läheb nukkvõlli otsa nii (1. sil. klapid kinni) ainult ühes hambas:
nii kett peal ja asi koos ja nagu käib kaa aga tyhikäik naguy lonkaks ja kuidagi kahtlast ebamäärastevahedega kolksumist tuleb kuskilt...
kett l6dva?
150km edaukalt läbitud ja veel laiali ei ole...
aga see ainult kuskil 650-1200pöörde juures...
veepump ei tilgu ka...kui rihm maha v6tta , siis peax vait jääma...
Lihtsalt muuseas kysin: Mis otstarve on sellel plastikust värgil, mille seest kett läbi läheb...?
sest teisel mootoril , mille ma sain seda juppi yldsegi sees polnud...
ja minuomale rändas sisse natuke katkine sesama värk...
äkki sealt tulebgi see hääl...
ei ole nii spetsialist et kindlalt midagi öelda aga kui seda ei ole võib kett teatud pööretel päris korralikult resonantsi sattuda.. kas seepärast üle viskab ei tea..
minu kolmesel oli ka ketiga mootor ning sellest suunajast ülemine ots ära murdunud- teatud pööretel tegi ka minu mootor kaootiliste intervallidega klõbinat