1. leht 1-st

E28 vedrustus

Postitatud: 08 Dets 2018 15:21
Postitas caspar08
Vanad amordid võrdlemisi väsinud ja asusin uusi ostma. Erinevad lehed pakuvad erinevate hindadega ja hinnavahed meeletud. Kõige odavam tuleks osta aeromotorsist Monroe amordid-tugilaagrid/tolmukad 200 eest ja vedrud välismaalt 150 eest. Küsimus oleks, kas nendele kannataks panna -40mm AP madaldusvedrud näiteks, või peaks ikkagi üle 2x rohkem välja käima ja Bilstein B6 välismaalt tellima? Pole kunagi madaldanud tavaliste amortidega, aga foorumist leidnud infot, et tavalistel pehmetel amortidel rikub juhitavuse ära ja amort saab ruttu otsa. :roll:

Re: E28 vedrustus

Postitatud: 08 Dets 2018 17:06
Postitas Toivoku
jama jutt,et see amort ära lõppeb, mul on -80 vms vedrud mis on vajunud 90 peale ja sees tavaline amort 8aastat. samas ega see monroe ise nagu minu silmis mingi hea valik ei ole, b6 tavasõiduks on ikka võrdlemisi jäik.

Re: E28 vedrustus

Postitatud: 08 Dets 2018 18:05
Postitas caspar08
Toivoku kirjutas:jama jutt,et see amort ära lõppeb, mul on -80 vms vedrud mis on vajunud 90 peale ja sees tavaline amort 8aastat. samas ega see monroe ise nagu minu silmis mingi hea valik ei ole, b6 tavasõiduks on ikka võrdlemisi jäik.
90e eest esimesed SACHS 100 388(õli) või 60e eest esimesed 2x MONROE MG998
2x tagumist bilstein b4 135e või 2x tagumist monroe 26624 73e eest
rohkem väga valikuid ei näe odavamate seas, Meyle vast halvem kui monroe :/
vedruvalikutest 1) 138e vogtland -30/-30 2) 166e vogtland -40/-40 3) 110e AP -30/-40

Ise mõtlesin, et kõik monroe ja AP madaldusvedrud. monroe peaks suht pehme ja kvaliteetne vist olema? Reviewid vähemasti enamus ütlevad, et norm asi.

Re: E28 vedrustus

Postitatud: 08 Dets 2018 21:30
Postitas Toivoku
mina ütelks,et sachs ja bilstein. bemari all mina ei ole monroega rahulejäänud. kuid noh siiski, igayhel on erinevad nõudmised. e28 madaldusvedrusid võid küsida ka stance.ee lehelt :)

Bilsteini esimesed võin tykist teha 75.- tk ja need tallinnas olemas.

Re: E28 vedrustus

Postitatud: 09 Dets 2018 08:42
Postitas caspar08
Toivoku kirjutas:mina ütelks,et sachs ja bilstein. bemari all mina ei ole monroega rahulejäänud. kuid noh siiski, igayhel on erinevad nõudmised. e28 madaldusvedrusid võid küsida ka stance.ee lehelt :)

Bilsteini esimesed võin tykist teha 75.- tk ja need tallinnas olemas.
Tänud info eest. Need monroed minevikus teistele markidele läinud jep,
Siis tundub mõistlikuim valik okei hinna eest ette-taha kõik Bilstein B4 (277eur) + Lemförder/TRW/Sachs tugilaagrid/tolmukad/vedrukinnitused(70 eur) + 110 eest AP 30/40 vedrud või 139 eest Vogtland 30/30Pilt
ehk siis
457 eur või 486 eur, sõltub kummad vedrud, Tundub vist enamvähem asjalik hind ja komplekt? AP vedrud vist oleks parem valik?

Re: E28 vedrustus

Postitatud: 09 Dets 2018 09:05
Postitas Ruut
Eks kõik oleneb ju sellest, millist p**setunnetust otsid. Kui konkreetset ja jäigemapoolset, siis kindla peale minek oleks H&R vedrud koos B6 amortidega.

Re: E28 vedrustus

Postitatud: 09 Dets 2018 15:37
Postitas caspar08
Ruut kirjutas:Eks kõik oleneb ju sellest, millist p**setunnetust otsid. Kui konkreetset ja jäigemapoolset, siis kindla peale minek oleks H&R vedrud koos B6 amortidega.
Rahulik 2.4TD daily kruiiser, tahaks pehmet lihtsalt 8) praegune on norm, aga amort lekib ja suuremates kurvides õrnalt vajumist tunda, kevadel sooviks sillad üle käia. Ülevaatusel öeldi, et järgmine kord enam läbi ei lähe.

Re: E28 vedrustus

Postitatud: 09 Dets 2018 17:42
Postitas Toivoku
hmm aga miks siis vedruringi vahetama hakata? uued amordid ja elu läheb edasi.

Re: E28 vedrustus

Postitatud: 09 Dets 2018 17:49
Postitas caspar08
Toivoku kirjutas:hmm aga miks siis vedruringi vahetama hakata? uued amordid ja elu läheb edasi.
Vedrud oma aja üle elanud suhteliselt ja hetkel mahub pea põhja alla, tahaks tsipa madalamaks ka :)

Re: E28 vedrustus

Postitatud: 12 Jaan 2019 23:09
Postitas Cardo
Kriitiliselt võiks üle vaadata ka esimesed püstakud, vedru alumine kauss kipub ka sellisel aastakäigu masinal vahest suht ehkupeal kinni olema.