Silindrid samad, sarnased e28l, e23l ja e24l, vähemalt minu kolmel. Küsimus selline, kas silindril peab olema sees ka vedru, mis pildil kujutatud? Võtsin lahti nii viiese kui kuuese, kummalgi sees seda ei olnud, vb ei peagi olema. Ladu24 poolt pakutavates hoolduskomplektides on palju vidinaid, millest ainult ühele leiab rakendust. Tundub vist universaalne komp, mis sobib ka teistele markidele.
Probleem nimelt selles, et pedaal ei taha alati ilusti kohe üles tõusta.
Siduri andjasilinder
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 738
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Siduri andjasilinder
e21 318i, e28 528i, e23 735i, e24 635 csi
Re: Siduri andjasilinder
Vanemat tüüpi (E10, E21, E12 jne) silindrites on küll kõigis vedru sees olnud. Uuemasse ei ole ma kunagi viitsinud sisse vaadata kuna b-osa peasilindrite hinnad algavad sealt 15 eur juurest. Pole minuarust mõtet remontida, vana ja väsinud peasilindri probleem on enamasti kulunud silindri seinad (sõrmega katsudes on ranti tunda) mitte kulunud tihendid või mansetid. Ehk siis remondi edukuse protsent on selline fifty-fifty võib jääda pidama aga ei pruugi.
E24 635CSi | E10 2002
Re: Siduri andjasilinder
olen Arvoga nõus, minul oli ka vedru e12 sees kindlasti ja ka e21l. e34 omal on ka kindlasti vedru sees, ma arvan,et neil ikka peaks olema see,
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d