Piduripomm jälle

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
Kasutaja avatar
Ravic
Postitusi: 124
Liitunud: 27 Aug 2006 13:08
Asukoht: Elva, tööl Tartus

Piduripomm jälle

Postitus Postitas Ravic »

Niisiis enda kuuesel oli kah järsu pidurdamisega probleeme, mitte ei läinud alla see pedaal, aga vaikselt ja rahulikult pidurdades polnud vigagi. Armatuuris vilgutas punast tuld pidurdamise ajal, omast tarkusest pidasin seda klotside anduriks :oops: Ok nüüd siis kadusid nii rooli kui pidurivõim koos õliga, leke tundus olevat piduripommi juures. Küsimus kas vigane ehk siis piduripomm on see alumine pall ja kuidas see ülemisest detailist eralduma peaks? Ja ülemises detailis (kuhu voolikud kinnituvad) on selle nn. palli ühenduse kõrval veel mingi ava kust paistab mingi haljas pulk ja rõngastihend. Tundub et sealt on midagi ära pudenenud ja ajab õli välja :evil: . Palun tugevamate tehnikute nõuandeid mis selle kupatusega peale hakata. PS otsingut kasutasin ja lugesin teemad läbi aga mõni asi jäi pisut ähmaseks
5068708
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Et siis millise kohapealt see jupp puudu on? Kasuta realoem-i see annab detailidest ülevaate
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=34&fg=25
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
Ravic
Postitusi: 124
Liitunud: 27 Aug 2006 13:08
Asukoht: Elva, tööl Tartus

Postitus Postitas Ravic »

Sain jupid eraldatud, (akumulaatori ja regulaatori) akumulaator on otsas omadega selles pole kahtlust. Segadust tekitab regulaator ning joonisel puudub altvaade, seega küsimus mis jubin/kork asetseb selle ava kõrval kuhu keermega kinnitub akumulaator, minu detailil on seal lahtine ava, paistab selline vase või pronksikarva ja kahtlaselt haljas. Mis sealt siis plehku pani?
5068708
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Kui meeles on vaatan õhtul järgi mis minul seal paistab.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Vaatasin aga ei näinud midagi. Lisaks muule kolale istus veel ka strutbar põigiti ees ja peeglit ei viitsinud otsima minna. Kompamise tulemusena pakuks, et seal on lihtsalt mingi "pime" ees. Umbes nagu mootori "külmakorgid". Ei oska arvata, kas ülerõhu kaitseks või niisama. Näpu all tundus selline plekine punn olema.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
Ravic
Postitusi: 124
Liitunud: 27 Aug 2006 13:08
Asukoht: Elva, tööl Tartus

Postitus Postitas Ravic »

Tänud, seesama junn ongi irdunud ja allesjäänud äärikus paistsid mõrad. :( Uuel regulaatoril on päris kole hind aga need vist kestavad vanadena kah (erinevalt akumulaatorist), seega peaks foorumi turgu lappama. Haininadel need jubinad vist ühesugused silma järgi vähemalt e24 28& 23
5068708
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Jah need akumulaatori "ülemised asjad" on ühesugused - e23, e24, e28 (2,5, 2,8 ja 3,5) ning tavaliselt on need töökorras. Töölepingu lõpetab "tavaliselt" akumulaator (eluiga ~15-20 aastat). Ülemist osa tasub kasutatuna otsida, neid peaks vedelema igal pool kus haininasid lammutatakse. Ära lase endale hinnaga kirvest selga lüüa.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Kasutaja avatar
Ravic
Postitusi: 124
Liitunud: 27 Aug 2006 13:08
Asukoht: Elva, tööl Tartus

Postitus Postitas Ravic »

Tänud kõigile vastanutele, eks ma siis otsin ja neid lammutusele minevaid on tõesti palju :( Aga ehk jäävad siis korralikud järgi ja kaovad romumad tänavapildist :)
5068708
Kasutaja avatar
Ravic
Postitusi: 124
Liitunud: 27 Aug 2006 13:08
Asukoht: Elva, tööl Tartus

Postitus Postitas Ravic »

Sain nüüd tänu Tõnisele selge pildi milline antud "jubin" tervena välja näeb. Eraldunud oli umbes 20- ne sendise suurune seib alt pommi kinnituse kõrvalt. Arusaamatuks jääb lagunemise põhjus, mis pagan talle sellise surve sisse ajas et selle seibi sealt valtsist välja pressis. Valtside servas isegi kaks mõra :? Lugesin siit kellegi teemast et ummistus võib õli keema ajada kui pump seda pidevalt tupikusse pressib. Pole täheldanud õli kuumenemist ega rõvedaid hääli kapoti alt lihtsalt polnud enam korraga võimu rooli ja pidurite üle. Tekkinud ava iseenesest piisavalt suur et pump mõne sekundiga sealt mahlad väljutaks. Ise loodan et vea põhjuseks mittetöötav akumulaator sest pump vist otse nii võimast survet ei tooda et kokkuvaltsitud metalli laiali kangutada, enne annab vast mõni voolik järgi (peavad suurt survet taluma aga aeg teeb oma töö) eks siis peale kokkuladumist näha ole. Huvitaval kombel suutis piduripommi Elva kohalik varuosakauplus esmase küsimise peale järgmise päeva pärastlõunaks kohale toimetada :shock: UM- is minimaalselt 2 nädalat kui hästi läheb. El. antenni teleskoopi ootan juba üle poole aasta :(
5068708
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1656
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

mul jällegi vajus piduripedaal läbi, pomm on maha võetud, huvitav kas selle võiks relakaga pooleks lõigata ja soolikad väljanäituseks exponeerida
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Cardo kirjutas:mul jällegi vajus piduripedaal läbi, pomm on maha võetud, huvitav kas selle võiks relakaga pooleks lõigata ja soolikad väljanäituseks exponeerida
lihtsalt hoiatuseks, töökorras piduripommil on sees kõrge rõhu all lämmastik, relakaga lähenemine võib lõppeda kurvalt :roll:
E24 635CSi | E10 2002
Kasutaja avatar
Ravic
Postitusi: 124
Liitunud: 27 Aug 2006 13:08
Asukoht: Elva, tööl Tartus

Postitus Postitas Ravic »

Korras! Uued jupid külge kruvitud, regulaator Tõniselt ja pomm Febi`lt, 2 liitrit punast ATF`i. Igasugu märgutuled kadusid armatuurist ja pidur reageerib esimesele puutele :D
5068708
Vasta