M 30 2.5i silindrid kütust täis

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
Kasutaja avatar
Ravic
Postitusi: 124
Liitunud: 27 Aug 2006 13:08
Asukoht: Elva, tööl Tartus

M 30 2.5i silindrid kütust täis

Postitus Postitas Ravic »

Probleem selles et kütus vajub silindrisse kui auto seisma jätta pikemaks ajaks. Probleem terav külmade ilmadega, teinekord annab ikka käiata enne kui käima läheb ja kui süüdet sees hoida siis pump jääbki lööma. Kui käima saab siis viskab jubedat sinist ja töristab jubedalt. Kui pöörded normis siis käivitub nö. paugust, probleem tekib kui auto on seisnud tund - paar. Kas pihustid ei pea enam? Või on mingi muu jubin otsad andnud? Kütusekulu kah suurem kui 3.5-sel juba :(
5068708
omega
Postitusi: 860
Liitunud: 28 Sept 2005 21:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas omega »

Bensiinirõhu regulaator rikkis.

Siin pildil nr.3 :
Pilt
E34 & E32
Kasutaja avatar
Ravic
Postitusi: 124
Liitunud: 27 Aug 2006 13:08
Asukoht: Elva, tööl Tartus

Postitus Postitas Ravic »

UM - is mõõdeti kütuse survet, umbes tund aega oli kell taga ja ei langenud. Paagi poole ilmselt, aga kummalt poolt regulaatorit seda mõõdetakse ja kuidas see regulaator toimib? Mis jubin peaks välistama selle et surve all olevast kütusesüsteemist silindrisse ei siriseks? UM tahtis pumba ära vahetada aga sellega ma nõus ei olnud
5068708
mask
Postitusi: 107
Liitunud: 16 Juun 2005 19:16
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas mask »

Ravic kirjutas:UM - is mõõdeti kütuse survet, umbes tund aega oli kell taga ja ei langenud. Paagi poole ilmselt, aga kummalt poolt regulaatorit seda mõõdetakse ja kuidas see regulaator toimib? Mis jubin peaks välistama selle et surve all olevast kütusesüsteemist silindrisse ei siriseks? UM tahtis pumba ära vahetada aga sellega ma nõus ei olnud
Äkki külmkäivituse pihusti jääb "tilkuma" ?


-= mask =-
Aare
Postitusi: 144
Liitunud: 05 Sept 2006 10:22

Re: M 30 2.5i silindrid kütust täis

Postitus Postitas Aare »

Ravic kirjutas:Probleem selles et kütus vajub silindrisse kui auto seisma jätta pikemaks ajaks. Probleem terav külmade ilmadega, teinekord annab ikka käiata enne kui käima läheb ja kui süüdet sees hoida siis pump jääbki lööma. Kui käima saab siis viskab jubedat sinist ja töristab jubedalt. Kui pöörded normis siis käivitub nö. paugust, probleem tekib kui auto on seisnud tund - paar. Kas pihustid ei pea enam? Või on mingi muu jubin otsad andnud? Kütusekulu kah suurem kui 3.5-sel juba :(
Mõnel pihustil (sh külmkäivituse oma) on nõel katki/lahtises asendis kinni jäänud. Tavaliselt on siis ka heitgaasid korrast ära, kuna see pihusti soristab kontrollimatult.

Kütusesurveregulaatori kinnijäämise korral on suurem jama just soojast peast, kuna siis on bensiini vähem vaja.
tean natuke bmw mootoritest
Kasutaja avatar
Ravic
Postitusi: 124
Liitunud: 27 Aug 2006 13:08
Asukoht: Elva, tööl Tartus

Postitus Postitas Ravic »

Heitgaasid on paigas - aus ülevaatus isegi :) Aga probleem ainult käivitamisel, mootori soojaksminekul pole asjaga pistmist seistes lihtsalt vajub täis (samad sümtomid mis kunagi žigulil kui karburaatori nõelklapp läbi) kui käib siis ühtlaselt nii tühikäigul kui sõites. Seega tuleb ilmselt pihusteid vahetama hakata. Kas need on UM kaup või saab mujalt soodsamalt ehk keegi teab? Ja palju e24 roolivõimendisse õli läheb?
5068708
Kasutaja avatar
Ravic
Postitusi: 124
Liitunud: 27 Aug 2006 13:08
Asukoht: Elva, tööl Tartus

Postitus Postitas Ravic »

Kangutasin pihustid maha ja tekkis küsimus kas neid miskis stendis kontrollida saab ja kui saab siis oskate Tartu kandis soovitada vastavat asutust?
5068708
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2635
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Ravic kirjutas:Kangutasin pihustid maha ja tekkis küsimus kas neid miskis stendis kontrollida saab ja kui saab siis oskate Tartu kandis soovitada vastavat asutust?
Boschil (BAKT Kaubandus) peaks selline stend olema Tallinnas, Pärnu mnt-l.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
Ravic
Postitusi: 124
Liitunud: 27 Aug 2006 13:08
Asukoht: Elva, tööl Tartus

Postitus Postitas Ravic »

Ei ole asja enam pealinna eriti. Tartus äkitse midagi :?:
5068708
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1656
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

Just täna tesitsin omatehtud stendis pihusteid ja üks jäi pärast testi tilkuma, ostsin pudeli puhastusainet ja lasin pihustil end veerand tundi puhastada ja tilkumine muutus , kuid minuti jooksul tekkis ikka 1 tilk, kuid see auras tuulekäes ära, homme teen veel ühe tsükli.
Aga kas siis sealkandis ei ole keegi omale miskit stendi teinud, ei ole ju eriti keeruline, 1 bensupump, 1 filter, 1 pihustilatt, surveregulaator ja pisut kütusevoolikut, klambreid ja 5l aknapuhastusvedeliku kanistrit.
Kasutaja avatar
Ravic
Postitusi: 124
Liitunud: 27 Aug 2006 13:08
Asukoht: Elva, tööl Tartus

Postitus Postitas Ravic »

Tee oma aretisest mingi pilt kah. Kui väga igavaks läheb tekitan endale kah sellise. Mille järgi külmkäivituspihusti oma töötsükli arvestab, mingi temperatuurivärk?
5068708
Vasta