M 30 2.5i silindrid kütust täis
M 30 2.5i silindrid kütust täis
Probleem selles et kütus vajub silindrisse kui auto seisma jätta pikemaks ajaks. Probleem terav külmade ilmadega, teinekord annab ikka käiata enne kui käima läheb ja kui süüdet sees hoida siis pump jääbki lööma. Kui käima saab siis viskab jubedat sinist ja töristab jubedalt. Kui pöörded normis siis käivitub nö. paugust, probleem tekib kui auto on seisnud tund - paar. Kas pihustid ei pea enam? Või on mingi muu jubin otsad andnud? Kütusekulu kah suurem kui 3.5-sel juba
5068708
UM - is mõõdeti kütuse survet, umbes tund aega oli kell taga ja ei langenud. Paagi poole ilmselt, aga kummalt poolt regulaatorit seda mõõdetakse ja kuidas see regulaator toimib? Mis jubin peaks välistama selle et surve all olevast kütusesüsteemist silindrisse ei siriseks? UM tahtis pumba ära vahetada aga sellega ma nõus ei olnud
5068708
Äkki külmkäivituse pihusti jääb "tilkuma" ?Ravic kirjutas:UM - is mõõdeti kütuse survet, umbes tund aega oli kell taga ja ei langenud. Paagi poole ilmselt, aga kummalt poolt regulaatorit seda mõõdetakse ja kuidas see regulaator toimib? Mis jubin peaks välistama selle et surve all olevast kütusesüsteemist silindrisse ei siriseks? UM tahtis pumba ära vahetada aga sellega ma nõus ei olnud
-= mask =-
Re: M 30 2.5i silindrid kütust täis
Mõnel pihustil (sh külmkäivituse oma) on nõel katki/lahtises asendis kinni jäänud. Tavaliselt on siis ka heitgaasid korrast ära, kuna see pihusti soristab kontrollimatult.Ravic kirjutas:Probleem selles et kütus vajub silindrisse kui auto seisma jätta pikemaks ajaks. Probleem terav külmade ilmadega, teinekord annab ikka käiata enne kui käima läheb ja kui süüdet sees hoida siis pump jääbki lööma. Kui käima saab siis viskab jubedat sinist ja töristab jubedalt. Kui pöörded normis siis käivitub nö. paugust, probleem tekib kui auto on seisnud tund - paar. Kas pihustid ei pea enam? Või on mingi muu jubin otsad andnud? Kütusekulu kah suurem kui 3.5-sel juba
Kütusesurveregulaatori kinnijäämise korral on suurem jama just soojast peast, kuna siis on bensiini vähem vaja.
tean natuke bmw mootoritest
Heitgaasid on paigas - aus ülevaatus isegi Aga probleem ainult käivitamisel, mootori soojaksminekul pole asjaga pistmist seistes lihtsalt vajub täis (samad sümtomid mis kunagi žigulil kui karburaatori nõelklapp läbi) kui käib siis ühtlaselt nii tühikäigul kui sõites. Seega tuleb ilmselt pihusteid vahetama hakata. Kas need on UM kaup või saab mujalt soodsamalt ehk keegi teab? Ja palju e24 roolivõimendisse õli läheb?
5068708
Just täna tesitsin omatehtud stendis pihusteid ja üks jäi pärast testi tilkuma, ostsin pudeli puhastusainet ja lasin pihustil end veerand tundi puhastada ja tilkumine muutus , kuid minuti jooksul tekkis ikka 1 tilk, kuid see auras tuulekäes ära, homme teen veel ühe tsükli.
Aga kas siis sealkandis ei ole keegi omale miskit stendi teinud, ei ole ju eriti keeruline, 1 bensupump, 1 filter, 1 pihustilatt, surveregulaator ja pisut kütusevoolikut, klambreid ja 5l aknapuhastusvedeliku kanistrit.
Aga kas siis sealkandis ei ole keegi omale miskit stendi teinud, ei ole ju eriti keeruline, 1 bensupump, 1 filter, 1 pihustilatt, surveregulaator ja pisut kütusevoolikut, klambreid ja 5l aknapuhastusvedeliku kanistrit.