M10 meh pritse 1,8i

Kõik tehnilised küsimused.
akuula
Postitusi: 321
Liitunud: 01 Apr 2006 16:30
Asukoht: Tallinn

M10 meh pritse 1,8i

Postitus Postitas akuula »

Mure siis nimelt selles, et auto hakkab jõnksutama umbes 2000 pöörde juures :? nii ühtlaselt sõites kui ka ühtlaselt kiirendades, kui pedaali põhja surud, siis ei jõnksuta midagi :D probleem tekkis järsku iseenesest. mõtlesin et viga äkki bensu filtris, vahetasin ära ei midagi, süüte panin stroboga paika ja käisin co-d mõõtmas - kõik tundub korras olema :? Lisa infoks veel, et pump ja torustik on uute vastu vahetatud samuti ka kõik õhu voolikud koos kõriga....samuti käivitub auto halvasti: külmast peast läheb poolest pöördest käima aga käib seni kaua kuni käivitus pihusti sulgub (umbes 8 sek ) siis sureb lihtsalt välja :evil: ja kui uuesti proovid samalugu, nii umbes 4-5 korraga jääb alles käima, kui aga gaasi vajutad sureb kohe välja..... soojast peast käivitub aga läheb mingi 5-6 sek kui võtab kõik pütid järgi. nii soojast kui külmast peast käib nagu kell tühikäigul ei kõiguta pöördeid ega midagi, külmalt siis hoiab umbes 150 pööret kõrgemal soojast peast laseb pöörded ilusti alla.... Kiirendamisel on huvitav asi, et tõeline minek tuleb alles mingi 3500-4000 vahel, madalamatel pööretel kuidagi väga uimane....
Äkki keegi oskab aidata? ausalt öeldes mul juba isu otsas selle otsimisega :evil:
akuula
Postitusi: 321
Liitunud: 01 Apr 2006 16:30
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas akuula »

jõnksutamine kadus koos jagaja vahetamisega (krt 4-s jagaja juba :evil: ), aga käivitus probleem siiani :cry:
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1656
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

äkki on jagajal loks sees, võta rootorist kinni ja proovi järgi
akuula
Postitusi: 321
Liitunud: 01 Apr 2006 16:30
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas akuula »

jagaja vahetasin ära, otsisin loksuta jagaja aga käivitus kamm ikka veel :evil:
Bronco
Postitusi: 547
Liitunud: 07 Sept 2004 18:19
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Bronco »

see käivitumine on küll imelik... kui meeles on vaatan nädalavahetusel targast sissepritse raamatust millele need sümptomid viitavad. praegu kahtlustaks vananenud pihusteid. Oled üle vaadanud et pihustavad kenasti?
Kasutaja avatar
Silwer
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Jaan 2006 14:01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Miks sa diagnostikasse ei lähe?
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
akuula
Postitusi: 321
Liitunud: 01 Apr 2006 16:30
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas akuula »

Ma lootsin oma jõududega hakkama saada :roll: Surved mõõtsin silindrites ära, kõik tundub hea olema, süüde sai paika, co on paigas kõik voolikud ja lõdvikud on vahetatud, pump ja torustik uus..... Pihustite katse sai ka ära tehtud: otsisin neli Salvesti tervise salati purki :D kuhu puurisin pihusti suurused augud kaantesse, torkasin pihustid sinna aukudesse ja panin pumba tööle. Siis tõstsin käega õhuketast, tegin nii nagu raamatus räägitakse, et teatud aja jooksul peavad pihustid välja andma teatud koguse bensiini ja kõik pihustid täpselt ühe palju (kahtlustasin, et ämbliku membraanid pehkind) aga bensu kogused on paigas.Samal hetkel on ka hea vaadata kuidas pihustid pihustavad, 2 tagumist (3 ja 4 sil) pihustavad ilusti, uduna nagu peab aga kaks esimest nii ilusat tööd ei teinud, riiulis oli veel 2 jooksu pihusteid ning neist valisin paremad välja.Huvitav on aga see, et kui auto käima jääb siis käib nii ilusti, et nuta või naera kõrval :wink: kui pihusti täitsa peetis peaks olema siis teoreetilist peaks ta vahele jätma jne.... Lisaõhu klappe olen kolme erinevat proovind, vahet ei midagi.... :? Samuti proovisin ka seda kui bensu survet tõsta kas midagi muutub(saab neid seibikesi sinna tagasi voolu klapi vedru taha sättida) ikka ei mõhkugi
Kasutaja avatar
Silwer
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Jaan 2006 14:01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

jagaja, küünlad, juhtmed...
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
akuula
Postitusi: 321
Liitunud: 01 Apr 2006 16:30
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas akuula »

jagaja vahetasin korraliku vastu, sellega kadus jõnksutamine.Kaan ja rootor on uued ning juhtmed mõõtsin ära takistused on normaali piires :?
Kasutaja avatar
Silwer
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Jaan 2006 14:01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Millised on küünlad peale intensiivsemat sõitu ja ilma kohapeal kõristamiseta? Kas kõik näevad ühesugused välja? Heledad? Tumedad?
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
akuula
Postitusi: 321
Liitunud: 01 Apr 2006 16:30
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas akuula »

peale 140 km(tln - S-Jaani) sõitu olid nad sellised ilusad pruunid, ei liiga heledad ega ka tahmased. peale seda kui jagajat viimane kord vahetasin siis hakkas auto ka paremini kiirendama, arvatavasti oli viga siis vaakum korrektoris/regulatoris, tundus kui ise vooliku otsast imesin siis liikus kuidagi vaevaliselt aga see viga on nüüd kõrvaldatud.Kui mootor on soojenenud siis töötab ideaalselt, küsimus siis ainult käivitamises ning külma mootoriga sõites, siis jätab vahele ja tõrgub :? ma ise siin arvasin et viga arvatavasti plokikaanes, selline tunne et kakub külmalt kuskilt lisaõhku rämedalt.Surveid mõõtsin töösooja mootori puhul.Äkki siiski klapid ebatihedad või kisub külmalt salamisi sisselaske kolektori tihendite vahelt? Soojenedes ju asjad ikka paisuvad. Õli ta ei söö ja õli püsib suht kaua puhtana
akuula
Postitusi: 321
Liitunud: 01 Apr 2006 16:30
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas akuula »

Selle dignostika koha pealt, olen paaris kohas käinud rääkimas, et ehk keegi oskab seda katki hammustada, üks neist kohtadest oli näiteks soo tänaval(endine laki diagnostika) seal öeldi mulle kohe, et esiteks see on nii vana sissepritse tüüp ja neil ei ole seadmeid selle kontrollimiseks ega ka andmeid võrdluseks ja teiseks polevat neil sellist meest kes seda päriselt teha oskaks...Teises töökojas tuli mees vähemalt auto juurde ja tegi kapoti lahti aga pani sama targalt ka ta kinni, sest ei oskand isegi co-d kuskilt otsast reguleerida :shock: UM? jah, pole nii palju peesosid taskus,et oma käru sinna lükata :D Mesale vist kuskil tehakse kaa,peale selle tärniga maja, sest neil ju vähe moditud süsteem peal KE-jet, aga seal diagnostika lihtsam, tänu elektroonikale...
Kasutaja avatar
Silwer
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Jaan 2006 14:01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Njaa, kui Truumu juba kukele saatis siis on vähe sitasti - minu arusaamist järgi ta peaks just nende vanemate bemmide hingeelu jagama.

Üks võimalus oleks vast ka minna Speedsteri Hannese juurde. Viimati pesitses ta seal ARK taga.
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
akuula
Postitusi: 321
Liitunud: 01 Apr 2006 16:30
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas akuula »

seda küll, peaks mainima, et puht sportlik huvi tuli tagasi :D , et miks ta ikkagist nii käitub.Eks vaatab millal kaane kakkumiseks läheb,sest mul remonditud kaan olemas :twisted: ainult vana maha ja uus peale. Annan siis teada kui mingi progress toimunud on :wink:
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Muidu diagnostika asjus, Nõmmel tegutseb väikeses garaazis üks tore vanamees, kes bemmidest ja eriti just vanadest jagab väga palju. Viisin enda oma ta juurde diagnosti, kõik sai ilusasti korda ja m20b23 motot jagas väga hästi, rääkis isegi kuidas omal ajal sai E21-ga paarutatud :D
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1656
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

Silwer kirjutas:Üks võimalus oleks vast ka minna Speedsteri Hannese juurde. Viimati pesitses ta seal ARK taga.
Kas mitte Marvin BMW-de spets ei ole, minu autodega tegeles küll.
Bronco
Postitusi: 547
Liitunud: 07 Sept 2004 18:19
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Bronco »

segu on paigas muidu? Raamat pakub põhjuseks ka madalat CO taset.
akuula
Postitusi: 321
Liitunud: 01 Apr 2006 16:30
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas akuula »

segu keerasin ülevaatus punktis ise paika nii nagu raamat käsib.100 kr ja sain seda co aparaati kasutada :lol: Kusjuures Sysi õpetus e. nn "kodusättimine" töötas ka väga hästi.Sooja mootori puhul keerad segu nii lahjaks, et hakkab juba välja surema ja siis keerad 180 kraadi rikkamaks.aparaati kasutades tuli segu vaid 2mm lahjemaks keerata :D Ma arvan, et konkreetselt minu auto puhul langevad lihtsalt kõik pisikesed asjad kokku, siiski tegemist ju vana autoga, et arvatavasti ei ole pihustid enam kõige paremad, v-b on ämbliku membraanid ka väsinud, ehk ka klapid tahaksid ülevaatamist.
Kasutaja avatar
Silwer
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Jaan 2006 14:01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Kas sa neid küünlaid siis vaatasid? Millised olid?
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
akuula
Postitusi: 321
Liitunud: 01 Apr 2006 16:30
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas akuula »

Enne aparaadiga krutimist olid nad jah vähe tumedamad kui peale, aga samas ei olnud nad ei nõgised ega märjad ega ka kriminaalselt tahmased
Vasta