E21 m10 süüde

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
Tartlane
Postitusi: 159
Liitunud: 16 Nov 2011 14:46

E21 m10 süüde

Postitus Postitas Tartlane »

Tere! Hästi loll küsimus, aga küsin igaksjuhuks üle. Sattus üks õnnetu 316 (66kw?), 83a legona kätte. Peale keretöid olen nüüd hakanud mootoriruumi kokku lappama ning mootori juhtmestik sai õigesti ühendatud. Küsimus rumal ja loodetavasti lihtne, süütepooli lähevad kommutaatorist (süütemoodulist, bosch bosch 0 227 100 111) üks juhe + ning üks juhe -. Küsimus siis lihtne, konkreetne ning ilmselt ka rumal, kas mingeid juhtmeid peaks veel kuskilt süütepooli pluss või miinus klemmi ühenduma? Kuna hunnik asju oli puruks lõigatud, siis ma n.ö. aretangi. Ühe 323 m20 pealt tulid veel mingid 2 juhet miinusesse, aga ma seal väga lammutama ei tahtnud ka hakata, et kust need tulid või mis need olla võisid. Mingeid asjalike skeeme ka nagu kuskilt ei leidnud.

Loodan, et sai arusaadav tekst.
Tänud, Mart.
TUUR
Postitusi: 150
Liitunud: 20 Aug 2012 19:41
Asukoht: Tartu

Re: E21 m10 süüde

Postitus Postitas TUUR »

Jep. Tundub õige. Roheline pluss (Sama juhe, mis all tabelis "ECU power"). Must miinus.
Mingitel puhkudel vist miinuse poolelt lahkneb jagajale ja tahhomeetrile.

Siit võib-olla mingit abi, kuid vähe. (Ignoreeri E30 osa. :P)
(Euroopas võib "Green/Violet" olla kütusepumba juhe.)
Pilt
Vasta