1. leht 1-st

E21 m10 süüde

Postitatud: 17 Juun 2023 20:07
Postitas Tartlane
Tere! Hästi loll küsimus, aga küsin igaksjuhuks üle. Sattus üks õnnetu 316 (66kw?), 83a legona kätte. Peale keretöid olen nüüd hakanud mootoriruumi kokku lappama ning mootori juhtmestik sai õigesti ühendatud. Küsimus rumal ja loodetavasti lihtne, süütepooli lähevad kommutaatorist (süütemoodulist, bosch bosch 0 227 100 111) üks juhe + ning üks juhe -. Küsimus siis lihtne, konkreetne ning ilmselt ka rumal, kas mingeid juhtmeid peaks veel kuskilt süütepooli pluss või miinus klemmi ühenduma? Kuna hunnik asju oli puruks lõigatud, siis ma n.ö. aretangi. Ühe 323 m20 pealt tulid veel mingid 2 juhet miinusesse, aga ma seal väga lammutama ei tahtnud ka hakata, et kust need tulid või mis need olla võisid. Mingeid asjalike skeeme ka nagu kuskilt ei leidnud.

Loodan, et sai arusaadav tekst.
Tänud, Mart.

Re: E21 m10 süüde

Postitatud: 19 Juun 2023 16:42
Postitas TUUR
Jep. Tundub õige. Roheline pluss (Sama juhe, mis all tabelis "ECU power"). Must miinus.
Mingitel puhkudel vist miinuse poolelt lahkneb jagajale ja tahhomeetrile.

Siit võib-olla mingit abi, kuid vähe. (Ignoreeri E30 osa. :P)
(Euroopas võib "Green/Violet" olla kütusepumba juhe.)
Pilt