M30 pihustid

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

M30 pihustid

Postitus Postitas Ruut »

Tsiteerin alustuseks Cardo kunagist posti
Cardo kirjutas:mootor ise vaikne ja ilma üleliigse hääleta, aga pihustid tiksuvad nagu oleks klapivahed paigast ära. Vanast ajast mäletan, et kadunud Truumu soovitas pihustistendis white spirdiga tööle panna et ködi sisemusest maha pesta. Mis vahekorras või naturaalselt, seda ei mäleta.
Olen oma kuuesel klapivahesid reguleerinud, küünlaid vahetanud, vaakumlekkeid kõrvaldanud aga ikka tiks sees. Pihusteid vist ei ole keegi 40 aasta jooksul maha võtnud. Tiks on korralik ja ühtlase kiirusega sõites on tunda kerget jõnksutamist. Vahetaks pihustid uuemate vastu aga 82-84 kasutati M30 madala takistusega (2,25 oomi) pihusteid (13641286026), mida just laialt ja mõistliku hinna eest saada ei ole. Kas keegi on sama probleemiga tegelenud, mingi asenduse leidnud?

Kes praegusel ajal nende ürgaegsete pihustitega üldse tegeleda tahab ja oskab? Truumu kahjuks ammu teispoolsuses. Eeldatavalt Speedsteri Hannes, kas keegi veel?
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Re: M30 pihustid

Postitus Postitas Arvo »

Eks keeruline on jah nende vanaautode remondiga üldse, keegi ei taha eriti tegeleda uunikumite keerukamate vigadega, eriti mis elektrit puudutab.
Kui veel vanema, L-jet M30 pihustid sobivad (ka madalaoomised), siis neid on mul terve karbitäis (seisukord muidugi as-is). Varuosa koodi pole hetkel käepärast, ehk õhtul vaatan kui vabam hetk tekib.

Kunagi ehitasin enda tarbeks stendi pihustite läbilaske mõõtmiseks ja sortisin omale justnagu hea komplekti välja aga ei saa öelda, et mu auto mootor nüüd hästi käiks. Sai neid pihustiotsi leotatud atsetoonis jne aga ikka kipub mootor lonkama ja teatud pööretel on "auk sees". Minu mootoril tuleb pihustite kättesaamiseks kogu kollektor maha kiskuda, mis ei ole just kõige väiksem töö... kuna sõidan enda autoga aastas suht vähe, siis olen käega löönud seni. Sõidumõnu muidugi kannatab tõsiselt.

Kui targemaks saad, jaga infot siia ka.
E24 635CSi | E10 2002
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1656
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Re: M30 pihustid

Postitus Postitas Cardo »

Selles väljamaa foorumis kunagi lahati neid teemasid ka ja sobima pidid miskid fordi pihustid, kas need olid vana või uue põlvkonna omad ei mäleta ja hetkel pole aega teemades tuhnida. Ehk on abiks : https://www.mye28.com/index.php
e28
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Re: M30 pihustid

Postitus Postitas Ruut »

Mulle on silma jäänud, et Mustangi pihusteid kasutatakse 16 oomiste pihustite asemel.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
Toivoku
Postitusi: 1004
Liitunud: 03 Veebr 2005 09:37
Asukoht: Saku
Kontakt:

Re: M30 pihustid

Postitus Postitas Toivoku »

tegelt truumu diagnostika siiani peseb pihusteid läbi :)
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Re: M30 pihustid

Postitus Postitas Arvo »

Googeldasin eelmine nädal veidi ja Tartus leidsin koha kus pihusteid puhastatakse:
https://www.estpresto.ee/index.php?action=page&id=263

No võtsin end siis kokku ja kiskusin pihustid maha. Umbes tunnike kapotiall küürutamist ja pihustilatt käes. Edasi vaja veel lati küljest pihustid eraldada - vanemal M30 mootoril nimelt kinnituvad pihustid voolikujupikestega lati külge. Need voolikujupid paraku olid kivikõvaks paakunud (seda umbes 10 aastaga) ja vaeva tuli ikka üksjagu näha. (Ruut, sinu mootoril peaks teoreetiliselt lati ja pihustid 10 minutiga kätte saama mootori küljest)

Töö tehti päeva jooksul ära, madalaoomised pihustid meest ära ei ehmatanud. Väidetavalt olevat osad düüsid suht ködi täis olnud. Mootori töö läks ühtlasemaks ka ehk siis päris maha visatud 90 eurot ei olnud :) Mootor mul samas endiselt jõuetu ehk siis üks asi jälle välistatud ja tuleks edasi tegeleda.
E24 635CSi | E10 2002
Vasta