e28 karburaatorist pritsungiks

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
Kasutaja avatar
algis6
Postitusi: 25
Liitunud: 22 Veebr 2007 18:16
Asukoht: ida-virumaa

e28 karburaatorist pritsungiks

Postitus Postitas algis6 »

tere et siis oleks vaja nõu ja abi seoses mootorivahetusega et ostsin hiljuti omale esimese bemmu ja esimese e28sa 84 aasta autoga on tegu 518 sai ostetud sellepärast et kere on tal praktiliselt roosteta ja plekid k6ik sirged lasin nüüd teha täieliku silla remondi ja nüüd tekkis probleem et eelmine omanik oli vee sisse jätnud ja plokkis on mõra vesi sees ei püsi nüüd tahaks vahetada tal mootori ära pritsungiga võimsama vastu et sooviks teada kui keeruline ja aega nõudev see t66 on ,ehk on m6nel foorumlasel sellega kogemusi ja võibolla oskab keegi soovitada mõnd inimest kellega konsulteerida sel teemal,et ei tahaks oma hai projekti pooleli jätta :( igasugune abi on teretulnud :D
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

E28 pritsungi ja karpa erinevustest etteandesüsteemis ma väga ei tea, aga E21 puhul on vaja vedada lisaks tagasivoolutoru paaki. Lisaks muidugi bensiinipumba küsimus.

Üldiselt - kui juba mootorivahetusega tegeleda - miks mitte midagi M30Bxx ?

Doonorauto leiab suhteliselt lihtsalt ja ümber tõstmine ei ole siis ka väga suur probleem. Noh, kütuse etteandeprobleemid ehk välja arvata.
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Kõige parem variant on hankida doonorauto ja sealt kõik mis vaja üks ühele ümber laduda. Muidugi võimsa mootoriga E28-id jääb aina vähemaks ja sobivat raske leida. Ühe benatoru pead lisaks vedama küll, tuleks ka olemasolevad üle vaadata, paljudel on need oma aja ära elanud ja iga hetk katki minemas.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2635
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Kui teed vahetuse M10 -> M20/M30, siis lisaks mootorile pead ümber tõstma käigukasti, kardaani, tagasillareduktori või kogu tagasilla, radika, kapotialuse juhtmestiku (koos ajuga). Vist ka esivedrud, esipidurid ja kelladeploki. Midagi jäi kindlasti loetelust välja. Lisaks võiks mootori enne vahele pistmist korraks lahti võtta, et hinnata kas mitte teha sinna ka põhjalik remont.
Seega tööd üksjagu. Lihtsam oleks otsida korralik võimsama mootoriga masin või siis plokk keevitada/vahetada ja sõita rõõmsalt edasi. Muidugi, kui korralik doonor on võtta ja mutrivõti käes püsib, siis anna tuld.
Ise sai samamoodi kunagi autoehitust õpitud mosse peal :)
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
algis6
Postitusi: 25
Liitunud: 22 Veebr 2007 18:16
Asukoht: ida-virumaa

Postitus Postitas algis6 »

no nii aitäh iga vastuse eest selles suhtes et mootori vahetus on ise plaanis ära teha et sierral saanud vahetada m6nel korral aga ilma pritsungita,et silla koha pealt lasingi juba ette panna 2,8 liitrise vedrud taha jäid originaalid pluss siis neli gaasi amorti.homme üht 1983 2,8 liitrist doonorit ka vaatama :D väidetavalt väikse läbisõiduga :D eks ole näha
Vasta