hüdrauliline pidurivõimendi

Kõik tehnilised küsimused.
raimo
Postitusi: 207
Liitunud: 18 Aug 2005 09:49
Asukoht: pärnu

hüdrauliline pidurivõimendi

Postitus Postitas raimo »

E28 M30 mootoriga autodel on hüdrauliline pidurivõimendi.


näeb välja ilmselt selline:
http://i82.photobucket.com/albums/j266/ ... C01733.jpg
on neid erinevaid olemas?
kas e30 325i või e32 735i pealt võetud piduri peasilinder istub selle võimendi külge?

see on selle süsteemi õlireservuuar ilmselt:
http://i82.photobucket.com/albums/j266/ ... C01729.jpg
paindega toru on pealevooli RV pumpa ja külje peal oleva tagasivool?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=34&fg=25
mis elektriühendused sinna tulevad?

rohkem tükke peale torude vaja ei ole?

kõige defkam asi on töötav piduripomm?

kellegi kogu süsteemi pakkuda on?
E28
Postitusi: 268
Liitunud: 10 Juul 2005 21:32
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas E28 »

ilma korraliku pommita isegi oleks pakkuda
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1656
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

Raimo mis sul nüüd hakkas ? Keerulisemalt enam ei saaks :D
raimo
Postitusi: 207
Liitunud: 18 Aug 2005 09:49
Asukoht: pärnu

Postitus Postitas raimo »

no ei pane ju siia vahele vaakumvõimendit

http://i82.photobucket.com/albums/j266/ ... C01710.jpg
Kasutaja avatar
Silwer
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Jaan 2006 14:01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Ehh, milleks üldse see võimendi - jalalihaseid tuleb treenida ja on kõik ok... :)
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
raimo
Postitusi: 207
Liitunud: 18 Aug 2005 09:49
Asukoht: pärnu

Postitus Postitas raimo »

no jalalihastega mul probleeme ei ole. kapp medaleid ja karikaid täis selle tõestuseks.

võimendi tahaks ikka panna, siis saaks orig roolivõimu topsi ka minema visata, mis oma õigele kohale nagunii ei mahu.
pisike528
Postitusi: 367
Liitunud: 15 Veebr 2006 22:38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pisike528 »

piduri surve andur ja õli surve andur on 3ndal pildil...
BMW 320 1989 coupe manu
Audi 80 1.8T 1993 rwd
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

http://www.superbmw.com/opbouw/foto105.jpg

üks huvitav lahendus. Peale topitakse m3 ridakuuest mootorit...
Kasutaja avatar
tanele28
Klubiliige
Postitusi: 761
Liitunud: 23 Apr 2005 20:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanele28 »

mart154 kirjutas:http://www.superbmw.com/opbouw/foto105.jpg

üks huvitav lahendus. Peale topitakse m3 ridakuuest mootorit...
ot: aga sel bmwel läks suht halvasti :(

Pilt
E28 525e & E28 535i
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

jätkates OT-d:

loodetavasti ei olnud asi selles pidurivõimus :lol:
raimo
Postitusi: 207
Liitunud: 18 Aug 2005 09:49
Asukoht: pärnu

Postitus Postitas raimo »

kas need andurid ja nende ühendamine on võimendi töö seisukohalt vajalikud?
kuhu paigaldatakse selles ahelas piduripomm?
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

jätkan OT-d :oops:

ikkagi, e21 võimendi?
Tule minu juurde, mul see riiulis, saad mõõta katsetada. võim on nii diameetrilt väiksem, kui läheb ka kerele lähemale.

kui see "vahetükk" mis sul seal kere-võimendi vahel on, ära võtta, ja e21 võimu kasutada, peaks asi lootust andma :roll:
auguvahe on võimenditel sama (e30 tavamudel ja e21, silinder sobib samamoodi võimu külge, ix kohta ei tea kommenteerida muidugi), pedaali külge minev varras tuleb ringi teha - vindi lõikamise vaev...
raimo
Postitusi: 207
Liitunud: 18 Aug 2005 09:49
Asukoht: pärnu

Postitus Postitas raimo »

kahjuks minu lootus suri eile sisselaske pealepanemisega
http://www.e30club.org/users/raimo/03_2007/DSC00041.JPG
Kasutaja avatar
Silwer
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Jaan 2006 14:01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

raimo kirjutas:kahjuks minu lootus suri eile sisselaske pealepanemisega
http://www.e30club.org/users/raimo/03_2007/DSC00041.JPG
järelikult on vale sisselase... :)
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
Bronco
Postitusi: 547
Liitunud: 07 Sept 2004 18:19
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Bronco »

Mina nägin täna sellist pilti Mart154 garaazi ees...

http://www.zone.ee/bronco88/mart154_moto.jpg

eks pajatab ise täpsemalt.
raimo
Postitusi: 207
Liitunud: 18 Aug 2005 09:49
Asukoht: pärnu

Postitus Postitas raimo »

Bronco kirjutas:Mina nägin täna sellist pilti Mart154 garaazi ees...

http://www.zone.ee/bronco88/mart154_moto.jpg

eks pajatab ise täpsemalt.
meil on küll e30ned aga kered on erinevad, just see osa mis silma ei paista.
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

just, IX kere on natuke teistsugune... :(

Ega ei jää muud üle, kui kollektorit tuunida...

Tartus, ma sain aru, oli kollelt jupp vahelt ära lõigatud... (runnerid siis lühemaks)
mina küll seda ei teeks, aga kui muud üle ei jää... :roll:
raimo
Postitusi: 207
Liitunud: 18 Aug 2005 09:49
Asukoht: pärnu

Postitus Postitas raimo »

täna sai siis tänu Tõnisele seda süsteemi uuritud. peaks olema suht bolt-on lahendus e30 jaoks, võimendi tagumist hooba tuleb ilmselt modifitseerida pikemaks.
andurite eesmärk peaks olema rõhuerinevustest või madalast rõhust armatuuris märku andmine. kuna mul igapäeva auto ei ole ja soojendusringil saab pidurite toimimist alati testida, siis ei näe esialgu vajadust nende ühendamiseks.
võimendeid peaks olema kahte sorti - seda kaalu poolest. üks 7se pealt pärit võimendi oli üsna raske, samas 535 pealt pärit võimendi tundus olevat alumiiniumist ja tükimaad kergem.
Kasutaja avatar
meelis k
Postitusi: 1062
Liitunud: 15 Jaan 2007 11:59
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas meelis k »

Ei hakanud uut teemat tegema.

Mul 520i oli see paunaga variant küljes. Tahaks panna süsteemi, mida on kirjeldatud esimeses postituses.

Mis jupid pean maha võtma doonorautolt? Vana aparatuuri asemele saab ta lihtsalt panna?

Kellelgi pakkuda on seda süsteemi?
Hea meel oleks ka Tartus näiteks kellegi M30 mootoriga auto peal süsteemi uurida.

Ette tänades,
Meelis
e28 528iA '84
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Mul nimelt täpselt samad küsimused. Kui E30-le annab panna E21 pidurivõimu ja rohkem jamama ei pea siis E21-le M50 mootori pannes võib vaakumpauna ära unustada.

Kuna uue sisselaskekolle tegemine on pääris kulukas ja suur ettevõtmine siis panustaks ise samuti hüdraulilisele võimendile.

Et siis mis vaja on, mis e28-del see süsteem olemas on ja mis ümber ehitama peab?
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Vasta