hüdrauliline pidurivõimendi
hüdrauliline pidurivõimendi
E28 M30 mootoriga autodel on hüdrauliline pidurivõimendi.
näeb välja ilmselt selline:
http://i82.photobucket.com/albums/j266/ ... C01733.jpg
on neid erinevaid olemas?
kas e30 325i või e32 735i pealt võetud piduri peasilinder istub selle võimendi külge?
see on selle süsteemi õlireservuuar ilmselt:
http://i82.photobucket.com/albums/j266/ ... C01729.jpg
paindega toru on pealevooli RV pumpa ja külje peal oleva tagasivool?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=34&fg=25
mis elektriühendused sinna tulevad?
rohkem tükke peale torude vaja ei ole?
kõige defkam asi on töötav piduripomm?
kellegi kogu süsteemi pakkuda on?
näeb välja ilmselt selline:
http://i82.photobucket.com/albums/j266/ ... C01733.jpg
on neid erinevaid olemas?
kas e30 325i või e32 735i pealt võetud piduri peasilinder istub selle võimendi külge?
see on selle süsteemi õlireservuuar ilmselt:
http://i82.photobucket.com/albums/j266/ ... C01729.jpg
paindega toru on pealevooli RV pumpa ja külje peal oleva tagasivool?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=34&fg=25
mis elektriühendused sinna tulevad?
rohkem tükke peale torude vaja ei ole?
kõige defkam asi on töötav piduripomm?
kellegi kogu süsteemi pakkuda on?
http://www.superbmw.com/opbouw/foto105.jpg
üks huvitav lahendus. Peale topitakse m3 ridakuuest mootorit...
üks huvitav lahendus. Peale topitakse m3 ridakuuest mootorit...
ot: aga sel bmwel läks suht halvastimart154 kirjutas:http://www.superbmw.com/opbouw/foto105.jpg
üks huvitav lahendus. Peale topitakse m3 ridakuuest mootorit...
E28 525e & E28 535i
jätkan OT-d
ikkagi, e21 võimendi?
Tule minu juurde, mul see riiulis, saad mõõta katsetada. võim on nii diameetrilt väiksem, kui läheb ka kerele lähemale.
kui see "vahetükk" mis sul seal kere-võimendi vahel on, ära võtta, ja e21 võimu kasutada, peaks asi lootust andma
auguvahe on võimenditel sama (e30 tavamudel ja e21, silinder sobib samamoodi võimu külge, ix kohta ei tea kommenteerida muidugi), pedaali külge minev varras tuleb ringi teha - vindi lõikamise vaev...
ikkagi, e21 võimendi?
Tule minu juurde, mul see riiulis, saad mõõta katsetada. võim on nii diameetrilt väiksem, kui läheb ka kerele lähemale.
kui see "vahetükk" mis sul seal kere-võimendi vahel on, ära võtta, ja e21 võimu kasutada, peaks asi lootust andma
auguvahe on võimenditel sama (e30 tavamudel ja e21, silinder sobib samamoodi võimu külge, ix kohta ei tea kommenteerida muidugi), pedaali külge minev varras tuleb ringi teha - vindi lõikamise vaev...
kahjuks minu lootus suri eile sisselaske pealepanemisega
http://www.e30club.org/users/raimo/03_2007/DSC00041.JPG
http://www.e30club.org/users/raimo/03_2007/DSC00041.JPG
järelikult on vale sisselase...raimo kirjutas:kahjuks minu lootus suri eile sisselaske pealepanemisega
http://www.e30club.org/users/raimo/03_2007/DSC00041.JPG
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
Mina nägin täna sellist pilti Mart154 garaazi ees...
http://www.zone.ee/bronco88/mart154_moto.jpg
eks pajatab ise täpsemalt.
http://www.zone.ee/bronco88/mart154_moto.jpg
eks pajatab ise täpsemalt.
meil on küll e30ned aga kered on erinevad, just see osa mis silma ei paista.Bronco kirjutas:Mina nägin täna sellist pilti Mart154 garaazi ees...
http://www.zone.ee/bronco88/mart154_moto.jpg
eks pajatab ise täpsemalt.
täna sai siis tänu Tõnisele seda süsteemi uuritud. peaks olema suht bolt-on lahendus e30 jaoks, võimendi tagumist hooba tuleb ilmselt modifitseerida pikemaks.
andurite eesmärk peaks olema rõhuerinevustest või madalast rõhust armatuuris märku andmine. kuna mul igapäeva auto ei ole ja soojendusringil saab pidurite toimimist alati testida, siis ei näe esialgu vajadust nende ühendamiseks.
võimendeid peaks olema kahte sorti - seda kaalu poolest. üks 7se pealt pärit võimendi oli üsna raske, samas 535 pealt pärit võimendi tundus olevat alumiiniumist ja tükimaad kergem.
andurite eesmärk peaks olema rõhuerinevustest või madalast rõhust armatuuris märku andmine. kuna mul igapäeva auto ei ole ja soojendusringil saab pidurite toimimist alati testida, siis ei näe esialgu vajadust nende ühendamiseks.
võimendeid peaks olema kahte sorti - seda kaalu poolest. üks 7se pealt pärit võimendi oli üsna raske, samas 535 pealt pärit võimendi tundus olevat alumiiniumist ja tükimaad kergem.
Ei hakanud uut teemat tegema.
Mul 520i oli see paunaga variant küljes. Tahaks panna süsteemi, mida on kirjeldatud esimeses postituses.
Mis jupid pean maha võtma doonorautolt? Vana aparatuuri asemele saab ta lihtsalt panna?
Kellelgi pakkuda on seda süsteemi?
Hea meel oleks ka Tartus näiteks kellegi M30 mootoriga auto peal süsteemi uurida.
Ette tänades,
Meelis
Mul 520i oli see paunaga variant küljes. Tahaks panna süsteemi, mida on kirjeldatud esimeses postituses.
Mis jupid pean maha võtma doonorautolt? Vana aparatuuri asemele saab ta lihtsalt panna?
Kellelgi pakkuda on seda süsteemi?
Hea meel oleks ka Tartus näiteks kellegi M30 mootoriga auto peal süsteemi uurida.
Ette tänades,
Meelis
e28 528iA '84
Mul nimelt täpselt samad küsimused. Kui E30-le annab panna E21 pidurivõimu ja rohkem jamama ei pea siis E21-le M50 mootori pannes võib vaakumpauna ära unustada.
Kuna uue sisselaskekolle tegemine on pääris kulukas ja suur ettevõtmine siis panustaks ise samuti hüdraulilisele võimendile.
Et siis mis vaja on, mis e28-del see süsteem olemas on ja mis ümber ehitama peab?
Kuna uue sisselaskekolle tegemine on pääris kulukas ja suur ettevõtmine siis panustaks ise samuti hüdraulilisele võimendile.
Et siis mis vaja on, mis e28-del see süsteem olemas on ja mis ümber ehitama peab?
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008