e21 kella asemel tahhomeeter
minul ok aga sul vist on 6-pütase tahhokas sattunud, et 1/3 võrra suuremad numbrid. Minu omal taha kaane peale pressitud 4-cyl.
ma vahetasin omal spidomeetri aga tundub, et see paneb segast - näitab suuremat kiirust, kui tegelik. pole veel jõudnud mõne teise autoga kontrollida
ma vahetasin omal spidomeetri aga tundub, et see paneb segast - näitab suuremat kiirust, kui tegelik. pole veel jõudnud mõne teise autoga kontrollida
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Ma avastasin, et endal näitab kah suuremat kiirust, kui tegelik. Nii -20 paneb mööda umbes. Spidol muidu tähistus peal.
Kopipeist ühest E21 foorumist:
0,911 = 4,10-differential (315)
0,911 = 4,11-differential (316-1,6, 318)
0,866 = 3,91-differential (316-1,8, 318i, 320/4, 320i-1,8i)
0,808 = 3,64-differential (320i-2,0, 320/6)
0,762 = 3,45-differential (323i)
Enne oli 0,808 tähistusega peal ja hetkel peaks olema 0,866.
Kopipeist ühest E21 foorumist:
0,911 = 4,10-differential (315)
0,911 = 4,11-differential (316-1,6, 318)
0,866 = 3,91-differential (316-1,8, 318i, 320/4, 320i-1,8i)
0,808 = 3,64-differential (320i-2,0, 320/6)
0,762 = 3,45-differential (323i)
Enne oli 0,808 tähistusega peal ja hetkel peaks olema 0,866.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008