Tahaks oma e28 manuaal Getrag 260 kastil vahetada mõlemad kaks simmerlingi. Kas on neid väga keeruline vahetada, või saab ka ilma spets. rakisteta hakkama? Kel on kogemusi, siis paluks vastata võimalikult kiirelt .
Ja veel, tahaks vahetada väntvõlli käigukastipoolset laagrit (seda, kuhu käigukasti võll sisse läheb). On seda vana laagrit sealt väga keeruline kätte saada? Kuidas ise said, kui üldse said ?
K: Käigukasti simmeri vahetus
K: Käigukasti simmeri vahetus
E34 & E32
Re: K: Käigukasti simmeri vahetus
omega kirjutas:Tahaks oma e28 manuaal Getrag 260 kastil vahetada mõlemad kaks simmerlingi. Kas on neid väga keeruline vahetada, või saab ka ilma spets. rakisteta hakkama? Kel on kogemusi, siis paluks vastata võimalikult kiirelt .
Ja veel, tahaks vahetada väntvõlli käigukastipoolset laagrit (seda, kuhu käigukasti võll sisse läheb). On seda vana laagrit sealt väga keeruline kätte saada? Kuidas ise said, kui üldse said ?
1, vaheta juba 3 simmerit, 2 taga ja 1 ees ja kätte saad kui näiteks tavalise kruvikeeraja simmeri ja pesa vahele kopsid ja simmeri lihtsalt välja väänad.
Kui mõtled käigukasti laagrit, siis tuleb käigukast lahti võtta, mootoril ei ole laagrit.
Re: K: Käigukasti simmeri vahetus
Väntvõlli otsa sees laager täitsa olemas.Cardo kirjutas: Kui mõtled käigukasti laagrit, siis tuleb käigukast lahti võtta, mootoril ei ole laagrit.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=20
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album427/aak.jpg
E34 & E32