K: BMW motode ja kastide erinevused

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
masterofceremony

K: BMW motode ja kastide erinevused

Postitus Postitas masterofceremony »

Tervitus,

Küsimus siis puudutab BMW 316, 318 ja 325 mootori ja kasti kinnituste erinevusi. Kahjuks pole nii eriti bmw-d selle koha pealt uurinud, oskab mõni teadjam mees öelda, et kui erinevad nad kinnitustelt on, siis ei pea ise jalgratast leiutama hakkama :oops: .

Terv,

Marco
masterofceremony

Postitus Postitas masterofceremony »

Nii palju sain juba teada, et 325-e moto vägagi erinev nendest teistest, aga kas siis keegi ei oska välja tuua 316 ja 318 motode erinevusi? Kas neid mootoreid liikvel üldse on? Mul arvatavasti läheb talvel vaja, väike projekt tulekul. :wink:
jonx
Postitusi: 124
Liitunud: 02 Mär 2006 19:53
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Postitus Postitas jonx »

1,6 ja 1,8 motode plokid peaks identsed olema, käigukastid peaks ühtima ühesõnaga...
BMW 318i E21 ´82 & BMW 316i E36 '95
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

1,6 ja 1,8 alumine osa on sama, käigukastikinnitused samad. erinevus on üleval pool ja et 316-l pole benapumpa aga 318-l on. Mõned pisiasjad veel.
325e on m20 ja m10-ga väga sarnasusi pole, selleks et see mootor vahele panna on vaja kõvasti 320 või 323 E21 juppe.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Vasta