M10 temperatuuri andur

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2635
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

M10 temperatuuri andur

Postitus Postitas Ruut »

Jahutusvedeliku kell armatuuris paneb segast või õigemini tundub töötavat on/off reziimis. Kui süüde sisse keerata, siis tõusis kohe ca 2/5 peale skaalast ja sinna jäigi. Täna käis karpa regullis ja nüüd seisab osuti sügavas miinuses. Süüte sisse lülitamisel tõuseb küll mõni millimeeter aga sinna ka jääb.
Loll sõita, kui ei tea, mida vesi seal mootoris teeb. Ehk oskab keegi öelda, kas temperatuuri andur (kellale) on siit jooniselt nr4
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=35
ja mitu juhet ning millist värvi sinna külge ühenduvad? Minul hetkel läheb sinna ühte pistikusse kaks juhet.
Oskab keegi öelda, milline ülesanne on sellel lülitil nr 7
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=40
Veel leidsin ühe anduri/lüliti plokikaane salongipoolse otsa juurest. Mis on selle otstarve?
tegu siis 316 karpa mootoriga
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1656
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

Vee temp on üsna primitiivne asi ja ei sõltu kas on karpa või pritse, info jookseb läbi anduri takisti otse kelladeplokki, vee temp on tavaliselt selline ühe juhtmega pistik ilma klikk pistikuta.
Seier kui jamab on üldiselt viga kehvas massis, e30-el oli viga selles, et kellade plokis oli massi poldi mutter näidiku taga lahti.
Seoses sellega takistus muutub ja andur näitab aiateibaid või üldse ei näita.
Vasta