Sai siis bmw 520-l(1986) mootor ära vahetatud samasuguse 2.0 liitrise mootri vastu,kuna vanal mootoril oli klapp sisse kukkunud.Nüüd aga selline probleem,et pihustid ei avane,süüde on paigas,bensiinisurve ka paras,aga pihustid ei saa lihtsalt ajust massi. Et mis siis võib mõjutada,seda impulssi saatmist, kõik asjad,kuhu vähegi pistik või vool tuleb said panudud selle mootori omad,millega enne auto sõitis. Mõistus on täitsa otsas
kunagi juhtus mul mootori vahetusega sama jama, küll aga ainult poole mootoriga.
Nimelt selle ajuni viiva juhtmekimbu salongi viimisega tuli üks juhe asju külge ühendatavast pistiikust välja ja pool mootorit oli tumm.
seega üks võimalik koht, kuhu vaadata, oleks selle pistiku sisu juhtmekimbu otsas
Probleem leidis lahenduse,nimelt oli bensiinipumbale lüliti vahele pandud,kuid kuna eelmine omanik ütles et mingi salalukk,siis mõtlesin,et seda pole vaja,aga see lüliti oli vahele pandud vist hoopis seetõttu,et bensiinipumba releel on miskit viga. Kui pihustid pihustama hakkasid selgus ka,et õhulugejaga on ühel pool,aga see oli õnneks teine olemas. Mis see bensiinipumba relee maksta võib?