K: M30 motronic (korras, lukku )
K: M30 motronic (korras, lukku )
Tere kaaskannatajad, kuna Ruut suurepärase soovituse andis, olen minnagi oma haininaga kolinud siia foorumisse... Paraku aga kohe probleemidega.
Kooles nimelt 1 päev auto mul kätte... sõidu pealt jäi vait lihtsalt.
Lähemal vaatlusel selgus, et sädet pole. Asendatud on tänaseks Vändaandusrid, süütepool, rootor... Sädet pole ikka... praeguseks aktuaalseimaks variandiks on aju samas pole mul lusagilt võtta sellist asja (tuleb välja, et keegi ei soovi seda diagnostida ka)...
Küse siis, kas teil on on olnud sellist anomaaliat? mootor on 3,5 M30 (M30B35 vist) e. siis motronic...
Aju:0 261 200 043
Kooles nimelt 1 päev auto mul kätte... sõidu pealt jäi vait lihtsalt.
Lähemal vaatlusel selgus, et sädet pole. Asendatud on tänaseks Vändaandusrid, süütepool, rootor... Sädet pole ikka... praeguseks aktuaalseimaks variandiks on aju samas pole mul lusagilt võtta sellist asja (tuleb välja, et keegi ei soovi seda diagnostida ka)...
Küse siis, kas teil on on olnud sellist anomaaliat? mootor on 3,5 M30 (M30B35 vist) e. siis motronic...
Aju:0 261 200 043
Viimati muutis Toly, 23 Juul 2007 10:58, muudetud 2 korda kokku.
- valge välk
- Postitusi: 19
- Liitunud: 17 Jaan 2005 22:23
Sinu autol on E23 732i M30 aju. Ja see peaks olema Bosch Motronic ML2.1. Sama aju aga erinevad softid (tõstad lihtsalt softiga kivi ühest ajust teise ümber) on veel järgmistel autodel:
BMW 735i 3.5 litre (M30) 82-84 - 0261200011
BMW 635CSi 3.5 litre (M30) 82-84 - 0261200011
BMW 732i 3.2 litre (M30) 82-86 - 0261200040
BMW 732i 3.2 (M30) 79-86 - 0261200043
Alfa Romeo Alfetta 2 litre 83-84 - 0261200044
Loe ka seda:
"DME Relay
Many people I have spoken to have had problems with the relay that controls the DME computer itself. It's not uncommon for the main relay to have its contacts become corroded and fail to work 100% of the time. Even if the relay is intermittent, it might show up as the engine running rough, or stalling, or any other number of failures. One of the first steps I would take is to identify this relay (on E36 BMWs, it's relay number two, the white one, next to the fuel pump). Try swapping it out with a known good one if you have one, or swap it with another one on the board (like the one for the fog lamps). Try starting the car. If you see an improvement, then you might have found the problem. Start with the relay - it is the easiest and cheapest item to replace."
BMW 735i 3.5 litre (M30) 82-84 - 0261200011
BMW 635CSi 3.5 litre (M30) 82-84 - 0261200011
BMW 732i 3.2 litre (M30) 82-86 - 0261200040
BMW 732i 3.2 (M30) 79-86 - 0261200043
Alfa Romeo Alfetta 2 litre 83-84 - 0261200044
Loe ka seda:
"DME Relay
Many people I have spoken to have had problems with the relay that controls the DME computer itself. It's not uncommon for the main relay to have its contacts become corroded and fail to work 100% of the time. Even if the relay is intermittent, it might show up as the engine running rough, or stalling, or any other number of failures. One of the first steps I would take is to identify this relay (on E36 BMWs, it's relay number two, the white one, next to the fuel pump). Try swapping it out with a known good one if you have one, or swap it with another one on the board (like the one for the fog lamps). Try starting the car. If you see an improvement, then you might have found the problem. Start with the relay - it is the easiest and cheapest item to replace."
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
Kui nüüd aju välja jätta, siis kas mitte Motronicu töötamiseks pole vajalikeks parameetriteks nii jahutusvedeliku temperatuuri anduri, õhulugeja kui ka väntvõlli impulsianduri andmed? Kõik need PEAVAD toimima, et üldse midagi toimuks.Toly kirjutas:Vaadatud, vahetatud... kasu poleDME relee vaatasid üle?
-= mask =-
Väntvõlli impuss võetakse hammasvöölt, sealsed kaks andurit (null ja süüde) on kontrollitud ja vahetatud, ühendised puhastatud... temperatuurianduri kohta jään vastuse võlgu, aga temp ja õhukulumõõtja ei mõjuta sädet.mask kirjutas:Kui nüüd aju välja jätta, siis kas mitte Motronicu töötamiseks pole vajalikeks parameetriteks nii jahutusvedeliku temperatuuri anduri, õhulugeja kui ka väntvõlli impulsianduri andmed? Kõik need PEAVAD toimima, et üldse midagi toimuks.Toly kirjutas:Vaadatud, vahetatud... kasu poleDME relee vaatasid üle?
Jetronicud ja varased Motronicud on sedasi tehtud, et kui puudub suvaline andur, siis käima ei lähe (süüdet ei tekitata). Bensiini aga üldjuhul tuleb. Kui temp andur päris katki pole, siis selles pole ilmselt asi.
Mul oli sedasi, et vähimagi raputuse peale jäi auto purtsti seisma. Ja käima ei lähe, tee mis tahad. Natuke ootad, siis läks käima. Enne UM-i jõudmist sai maha katkutud juhtmepuu, kõik karvad üle kontrollitud ja Siimule jäi üle vaid asi lõpuni viia. Juhtmepuu maksis 7500 ja aju teist samapalju - seda pakuti varuosaletist.
Ja nende vanade Motronicute juhtmepuud ja ajud on tihti defitsiitne kraam.
Mul oli sedasi, et vähimagi raputuse peale jäi auto purtsti seisma. Ja käima ei lähe, tee mis tahad. Natuke ootad, siis läks käima. Enne UM-i jõudmist sai maha katkutud juhtmepuu, kõik karvad üle kontrollitud ja Siimule jäi üle vaid asi lõpuni viia. Juhtmepuu maksis 7500 ja aju teist samapalju - seda pakuti varuosaletist.
Ja nende vanade Motronicute juhtmepuud ja ajud on tihti defitsiitne kraam.
tean natuke bmw mootoritest
Kuna auto liigutamine on ebameeldiv ja patrikul ajad pikalt kinni, rändas ainult aju eile tema juurde... näis kas auto rändab tagantjärgi.Ruut kirjutas:Näita autot Patricule. On vist üks kompetentsemaid bemmi elektrimehi (Põhja-)Eestis
Erinevaid diagnostikamehi on ka nii palju, et karju appi, hinnad alates 250 - 1250 eek... samas ühed räägivad, et ei loe sellest testist suurt midagi välja (mootori kohta) ja teised lubavad mu enda tuleviku ka ära ennustada (iroonia muidugi), arusaamatu.
Mina oma kogemustest võtaks aju lahti ja uuriks natuke seda suurendusklaasiga.
Pane ajule pistik taha, keera mootor käima (või lase kellegil käiata) ja raputa/koputa selle pihta kergelt sõrmenukkidega (aju kesta pihta loomulikult). Kui hakkab lubama või töötava mootori töös tekivad häired, siis on trükkplaadi viga.
Miskipärast ei taheta ikka elementaarset kõigepealt ära proovida.
Pane ajule pistik taha, keera mootor käima (või lase kellegil käiata) ja raputa/koputa selle pihta kergelt sõrmenukkidega (aju kesta pihta loomulikult). Kui hakkab lubama või töötava mootori töös tekivad häired, siis on trükkplaadi viga.
Miskipärast ei taheta ikka elementaarset kõigepealt ära proovida.
tean natuke bmw mootoritest