K: M30 motronic (korras, lukku )

Kõik tehnilised küsimused.
Toly
Postitusi: 201
Liitunud: 04 Juun 2007 09:43

K: M30 motronic (korras, lukku )

Postitus Postitas Toly »

Tere kaaskannatajad, kuna Ruut suurepärase soovituse andis, olen minnagi oma haininaga kolinud siia foorumisse... Paraku aga kohe probleemidega.

Kooles nimelt 1 päev auto mul kätte... sõidu pealt jäi vait lihtsalt.

Lähemal vaatlusel selgus, et sädet pole. Asendatud on tänaseks Vändaandusrid, süütepool, rootor... Sädet pole ikka... praeguseks aktuaalseimaks variandiks on aju :( samas pole mul lusagilt võtta sellist asja (tuleb välja, et keegi ei soovi seda diagnostida ka)...

Küse siis, kas teil on on olnud sellist anomaaliat? mootor on 3,5 M30 (M30B35 vist) e. siis motronic...
Aju:0 261 200 043
Viimati muutis Toly, 23 Juul 2007 10:58, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1656
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

Teema pealkiri M20 ??


Ja sellise koodiga mul ei ole, oli vist 3,0-i oma 3 realise pistikuga
Toly
Postitusi: 201
Liitunud: 04 Juun 2007 09:43

Postitus Postitas Toly »

pealkiri oli veidi puus, nüüd parandatud aga ikkagi päevakorras.
Aare
Postitusi: 144
Liitunud: 05 Sept 2006 10:22

Postitus Postitas Aare »

Põruta rusikaga kergelt ajukarbi peale. Kui siis käima läheb ja lubama hakkab, on ajus süütetransistori jalad joodisest lahti. Mul selline viga oli ja abi sain bmw esinduse Siimu käest.
tean natuke bmw mootoritest
Toly
Postitusi: 201
Liitunud: 04 Juun 2007 09:43

Postitus Postitas Toly »

ma teda veidi kopsisin, abi polnud... ega's ei taha päris lõhkuma ka hakata.
Bmw-sse helistasin ka igaks petteks, vastus oli konkreetne... diagnostika hind on 1188.- ja see ei garanteeri vea leidmist... esimene vaba hetk, juuli teine nädal. :( see on ka jama, et suveauto seisab pool suve :S
Toly
Postitusi: 201
Liitunud: 04 Juun 2007 09:43

Postitus Postitas Toly »

oleksin tänulik isegi sellise võimaluse eest kus ma oma auto suurepärase aju saaksin ühendada kellegi auto külge ja uurida käivitumist...
Kasutaja avatar
valge välk
Postitusi: 19
Liitunud: 17 Jaan 2005 22:23

Postitus Postitas valge välk »

Igaks juhuks küsin, ega sa ei ole kontrollinud, kas vändandurile endale tuleb vool peale, järsku on hoopis selle pistik oksüdeerunud/kahjustatud?
Kasutaja avatar
Silwer
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Jaan 2006 14:01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Sinu autol on E23 732i M30 aju. Ja see peaks olema Bosch Motronic ML2.1. Sama aju aga erinevad softid (tõstad lihtsalt softiga kivi ühest ajust teise ümber) on veel järgmistel autodel:

BMW 735i 3.5 litre (M30) 82-84 - 0261200011
BMW 635CSi 3.5 litre (M30) 82-84 - 0261200011
BMW 732i 3.2 litre (M30) 82-86 - 0261200040
BMW 732i 3.2 (M30) 79-86 - 0261200043
Alfa Romeo Alfetta 2 litre 83-84 - 0261200044

Loe ka seda:
"DME Relay

Many people I have spoken to have had problems with the relay that controls the DME computer itself. It's not uncommon for the main relay to have its contacts become corroded and fail to work 100% of the time. Even if the relay is intermittent, it might show up as the engine running rough, or stalling, or any other number of failures. One of the first steps I would take is to identify this relay (on E36 BMWs, it's relay number two, the white one, next to the fuel pump). Try swapping it out with a known good one if you have one, or swap it with another one on the board (like the one for the fog lamps). Try starting the car. If you see an improvement, then you might have found the problem. Start with the relay - it is the easiest and cheapest item to replace."
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
Toly
Postitusi: 201
Liitunud: 04 Juun 2007 09:43

Postitus Postitas Toly »

´autoks on 635 csi '83, ikkagi sooviksin proovida
Kasutaja avatar
Silwer
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Jaan 2006 14:01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

DME relee vaatasid üle?
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
Toly
Postitusi: 201
Liitunud: 04 Juun 2007 09:43

Postitus Postitas Toly »

DME relee vaatasid üle?
Vaadatud, vahetatud... kasu pole
mask
Postitusi: 107
Liitunud: 16 Juun 2005 19:16
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas mask »

Toly kirjutas:
DME relee vaatasid üle?
Vaadatud, vahetatud... kasu pole
Kui nüüd aju välja jätta, siis kas mitte Motronicu töötamiseks pole vajalikeks parameetriteks nii jahutusvedeliku temperatuuri anduri, õhulugeja kui ka väntvõlli impulsianduri andmed? Kõik need PEAVAD toimima, et üldse midagi toimuks.


-= mask =-
Toly
Postitusi: 201
Liitunud: 04 Juun 2007 09:43

Postitus Postitas Toly »

mask kirjutas:
Toly kirjutas:
DME relee vaatasid üle?
Vaadatud, vahetatud... kasu pole
Kui nüüd aju välja jätta, siis kas mitte Motronicu töötamiseks pole vajalikeks parameetriteks nii jahutusvedeliku temperatuuri anduri, õhulugeja kui ka väntvõlli impulsianduri andmed? Kõik need PEAVAD toimima, et üldse midagi toimuks.
Väntvõlli impuss võetakse hammasvöölt, sealsed kaks andurit (null ja süüde) on kontrollitud ja vahetatud, ühendised puhastatud... temperatuurianduri kohta jään vastuse võlgu, aga temp ja õhukulumõõtja ei mõjuta sädet.
Aare
Postitusi: 144
Liitunud: 05 Sept 2006 10:22

Postitus Postitas Aare »

Jetronicud ja varased Motronicud on sedasi tehtud, et kui puudub suvaline andur, siis käima ei lähe (süüdet ei tekitata). Bensiini aga üldjuhul tuleb. Kui temp andur päris katki pole, siis selles pole ilmselt asi.

Mul oli sedasi, et vähimagi raputuse peale jäi auto purtsti seisma. Ja käima ei lähe, tee mis tahad. Natuke ootad, siis läks käima. Enne UM-i jõudmist sai maha katkutud juhtmepuu, kõik karvad üle kontrollitud ja Siimule jäi üle vaid asi lõpuni viia. Juhtmepuu maksis 7500 ja aju teist samapalju :shock: - seda pakuti varuosaletist.

Ja nende vanade Motronicute juhtmepuud ja ajud on tihti defitsiitne kraam.
tean natuke bmw mootoritest
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2635
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Näita autot Patricule. On vist üks kompetentsemaid bemmi elektrimehi (Põhja-)Eestis
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Toly
Postitusi: 201
Liitunud: 04 Juun 2007 09:43

Postitus Postitas Toly »

Ruut kirjutas:Näita autot Patricule. On vist üks kompetentsemaid bemmi elektrimehi (Põhja-)Eestis
Kuna auto liigutamine on ebameeldiv ja patrikul ajad pikalt kinni, rändas ainult aju eile tema juurde... näis kas auto rändab tagantjärgi.

Erinevaid diagnostikamehi on ka nii palju, et karju appi, hinnad alates 250 - 1250 eek... samas ühed räägivad, et ei loe sellest testist suurt midagi välja (mootori kohta) ja teised lubavad mu enda tuleviku ka ära ennustada (iroonia muidugi), arusaamatu.
Toly
Postitusi: 201
Liitunud: 04 Juun 2007 09:43

Postitus Postitas Toly »

Nonii, aju Patriku juurest tagasi, tulemus puudub.. diagnoos oli, et aju on kas nii kaugelt p***s, et patrik ei oska... või siiski on vigas mujal... soovitus: "Proovi teist aju, kui ei käivitu on vaja sügavamale kaevuda..."

Seega seltsimehed.. kui keegi omab sellist aju, võiks mulle proovida tuua.
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

ega autol juhuslikult immot pole? kunagi nägin oma kuuekal kurja vaeva kellegi räpakalt süüteahelasse paigaldatud immo vea leidmisega.
E24 635CSi | E10 2002
Kasutaja avatar
rean
Postitusi: 579
Liitunud: 25 Nov 2005 20:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rean »

mis asi see DME relee on, kus see asuda võiks? (sorry, et vahele segan) . Vaevlen ise ka sellise probleemiga, et vahest sureb auto lihtsalt välja , koheselt uuesti käivitamisel on tumm. Minuti pärast käivitub uuesti (heal juhul). Kas aju-plokki on võimalik lihtsalt sisse piiluda?
Aare
Postitusi: 144
Liitunud: 05 Sept 2006 10:22

Postitus Postitas Aare »

Mina oma kogemustest võtaks aju lahti ja uuriks natuke seda suurendusklaasiga.

Pane ajule pistik taha, keera mootor käima (või lase kellegil käiata) ja raputa/koputa selle pihta kergelt sõrmenukkidega (aju kesta pihta loomulikult). Kui hakkab lubama või töötava mootori töös tekivad häired, siis on trükkplaadi viga.

Miskipärast ei taheta ikka elementaarset kõigepealt ära proovida.
tean natuke bmw mootoritest
Suletud