tere mure siis järgmine et sai vahetatud e28 m10 mootor m20 vastu pritsunguks siis ümberehitatud ja uue mootoriga on nüüd see probleem et tühikäigu pöörded on pidevalt peal viga ei suuda enam üles leida olen proovinud vahetada nii õhulugejat,siis seda õhuklappi mis pritsungi küljes on üle vaatanud kõik vaakumi voolikud aga ei midagi et milles võib veel probleem olla sõidu ajal on veel tunda et teise käiguga kaob mingi hetk jõud ja bensiini kulu on ka päris suur
külmkäivituspihusti pidevalt peal? Külm mootoriga peaks lisapihusti pritsima lisakütust, et segu rikkam oleks. Lihtsaim proovida kui võtad pistiku tagant ära.
Seguklapi asendi anduris puudub tühikäigulülitus (loe kingsepad on tühikäigupöördeid seguklapi piirdekruvist sättinud). Keera seda väikest kruvikest tagasi niikaua kui vaikselt kuulates segusiibri avamisel-sulgemisel õrn klõps käima hakkab.
no nii sai asja jälle natuke lammutatud ja ei midagi asi pole seguklapi piirdekruvis ega külmkäivituse teemas kahjuks, natuke puhastasin ja möllasin vaakumitega ja sain umbes 500 pööret alla nii et hetkel on seis rahuldav eks peab mõne targa juures käima ikka siis ehk tuleb midagi välja