Probleem e28 armatuuri kelladega
Probleem e28 armatuuri kelladega
Probleem siis selline et bensiini ja termo seierid näitavad aiateibaid.
Termo seier kas seisab nullis vöi siis pendeldab edasi tagasi,bensiini oma näitab kas nulli vöi umbes 10L rohkem kui paagis on. Käega vastu armatuuri lüües hakkavad seierid mingiks ajaks tööle ja siis jälle aiateivaste peale tagasi Kas keegi teab öelda milles viga vöiks olla?
Termo seier kas seisab nullis vöi siis pendeldab edasi tagasi,bensiini oma näitab kas nulli vöi umbes 10L rohkem kui paagis on. Käega vastu armatuuri lüües hakkavad seierid mingiks ajaks tööle ja siis jälle aiateivaste peale tagasi Kas keegi teab öelda milles viga vöiks olla?
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Mnjah... üks variant on kehv kontakt spidomeetri ja pistikute vahel. Eks see asi (spidomeeter) oleks vaja välja võtta ja trükiplaat/ühendused mõnel elektrikul lasta üle vaadata. Samuti oleks vaja jälgida seda kui tihedalt pistikud oma pesades on. Piisab sellest kui pistik veidi logiseb. Sellel pistikul mis info spidomeetrisse edastab - seal on vist paarkümmend kontakti? Eks aeg teeb oma töö, kui masin on paarkümmend aastat igasuguste ilmastikuoludega väljas seisnud siis ikka tekivad probleemid.
Reservitule pirn ilmselt läbi... enamus minu omatud bmw-de juures on kehtinud kirjutamata rusikareegel, et hetkest mil bensutuli süttib saab veel 50 km kindlasti sõita.sysi kirjutas:Mul näitab muidu täitsa adekvaatselt bensiiniseier, aga punasesse alasse ei lähe ja tuli põlema ei lähe. Kust ma seda tean? Eks ma ikka teepeale jäin
Muidu algse probleemi allikaks ilmselt jah kehva kontakt või vigane andur. Sellise vea leidmine on iseenesest üpris tülikas protseduur, kui just pole riiulist asenduseks juppe võtta
Eks need pirnikesed seal kipuvad ka pika peale läbi põlema. Kui auto kahtlaselt kaua sõita lubab ja tuli ei sütti siis võib üllatusi ette tulla küll. Muidugi huvitav on veel see kuidas on vaja alati kütusepaak viimase piirini tühjaks sõita. Võiks ju teha nii, et paned endale selleks miinimumiks näiteks 20l. ehk kui osuti hakkab lähenema 20-le siis on aeg juurde kallata. See peaks ka kütusepumbale tervislikult mõjuma. Muidugi teoorias on kõik ilus, muidu ikka mõtled, et sõidad natuke veel Seitsmesajasel peaks reservi suurus olema 8 liitrit (paak 100l), täpselt ei mäleta. Palju sellega sõta annab... tulemused võivad olla väga erinevad
Noh, teoorias võib see ju nii olla, aga mina tavaliselt lähen tankima siis, kui tuli süttib. Ja kuna osuti polnud veel jõudnud punase ala pealegi, siis ei näinud ma ka erilist varianti, et kütus otsa saab.
Pealegi oli see kasulik kogemus, sest see juhtus linna sees. Mõnikord pikemalt otsalt naastes vaatad, et ah, ei lähe külatanklasse võtma, jõuan Tartusse ära - ja siis 10 km enne linnapiiri on jokk.
Pealegi oli see kasulik kogemus, sest see juhtus linna sees. Mõnikord pikemalt otsalt naastes vaatad, et ah, ei lähe külatanklasse võtma, jõuan Tartusse ära - ja siis 10 km enne linnapiiri on jokk.
Tinutamisel (juhul kui tõesti tekib tõsine vajadus tinutada) ole ettevaatlik, väga lihtne on seal midagi läbi kärsatada. Muidugi kui hea jootekolb ja veidike kogemusi varasemast ajast, siis ei tohiks hoolikal tegutsemisel midagi hullu juhtuda. Pakun välja, et just nende pistikutega võib tegemist tulla. Endalgi oli selline juhus kus temperatuurinäidik kord näitas, kord jälle ei näidanud. Võtsin spidomeetri välja, juhtmed jätsin külge. Süüde sisse ning siis pistikuid logistama. Selguski, et ühte pistikut teatud asendisse sättides oli kõik ideaalne, lahti lastes aga kadus näidik tagant ära. Seal see viga oligi. Seal pistikus peaks olema 26 klemmi, üks nendest (mis pidi andma signaali näidikule) ei andnud korralikult kontakti. Mis veel - hea kui jootekolbile lisaks oleks käepärast mõni tagasihoidlik tester.
Pistikud sai üle vaadatud reedel ja hakkasid näidikud ilusasti tööle ja töötasid kuni täna tallinna jöudmiseni :s seega möne aja pärast jälle koju asja uurima
karta on et läheb ikkagi tinutamiseks, ei pääsenud kerge vaevaga kahjuks.pluss täna hakkas vasak tagatuli ka jupsima nii et elektri asjadega läheb suuremaks jamamiseks lähi ajal (armatuur,tuled,kesklukk). Kui armatuur korras eks ma siin annan teada mis viga ja kuidas löplikult korda sain
karta on et läheb ikkagi tinutamiseks, ei pääsenud kerge vaevaga kahjuks.pluss täna hakkas vasak tagatuli ka jupsima nii et elektri asjadega läheb suuremaks jamamiseks lähi ajal (armatuur,tuled,kesklukk). Kui armatuur korras eks ma siin annan teada mis viga ja kuidas löplikult korda sain
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
tere
kui armatuurlaud jamab siis on kindlalt viga mingis elektri mõllus mul volkwagenil oli selline jama
http://www.hot.ee/dear18/armatuurlaud.JPG hinnaks 500 kr
http://www.hot.ee/dear18/armatuurlaud.JPG hinnaks 500 kr