318i E21 K-jetronic ei käivitu
318i E21 K-jetronic ei käivitu
On hakanud minu autot vaevama selline anomaalia, et ei käivitu auto kui on seinud mingi aeg. Ja seda mitte iga kord, kui viimased 2 päeva on juba probleemiks saanud.
Esimene kord oli eelmine laupäev, kui tahtsin hommikul sõitu minna ja auto keeldus käivitumast. Lubab alguses, edasi ketrab tühja.
Käisin teise autoga siis ära, tulin tagasi, vedasin veidi teise kohta auto, annan starterit. käib. midagi muud ei teinud.
Nädal aega käisin kenasti tööl, ainult 1 hommik ei tahtnud käima minna, kuid umbes 10 minutit seismist, ning läks.
Eile hommikul aga hakkas jälle pihta. ei saanudki käima, kiire oli ka, võtsin teise auto jälle.
Täna hommikul hakkasin siis uurima milles võib asi olla. Säde on olemas, bensiinipump ka nagu töötab (vahetasin ka relee igaks petteks), kuid käima ei lähe. uurisin-puurisin nii 2 tundi erinevaid asju, kui lõpuks läks lihtsalt käima jälle
Käisin sõbra juures muude asjade kallal nokitsemas, ning vahepeal panin ka auto käima ja liigutasin paar meetrit. nüüd enne ära tulekut õhtul, jälle ei käivitu Lükkasime, läks käima...
Ausalt, vaikselt hakkavad ideed otsa saama, kuna kui käib, siis käib kenasti, mingeid probleeme pole, läheb pöördesse, ja liigub kenasti. Seisma jättes läheb ka uuesti käima.. Aga just peale mingit aega, enam ei käivitu...
Ei käivitu tähendab seda, et startetir andes, lubab hetkeks, ja siis ketrab tühja... ootab minuti, annad starterit, jälle lubab korraks, ja siis ei lähe.
Pikk jutt, aga kellegil on ideid mida veel kontrollida? Nii on veidi jama ikka kui ei tea kas läheb või mitte, alati pole teist autot ka..
Esimene kord oli eelmine laupäev, kui tahtsin hommikul sõitu minna ja auto keeldus käivitumast. Lubab alguses, edasi ketrab tühja.
Käisin teise autoga siis ära, tulin tagasi, vedasin veidi teise kohta auto, annan starterit. käib. midagi muud ei teinud.
Nädal aega käisin kenasti tööl, ainult 1 hommik ei tahtnud käima minna, kuid umbes 10 minutit seismist, ning läks.
Eile hommikul aga hakkas jälle pihta. ei saanudki käima, kiire oli ka, võtsin teise auto jälle.
Täna hommikul hakkasin siis uurima milles võib asi olla. Säde on olemas, bensiinipump ka nagu töötab (vahetasin ka relee igaks petteks), kuid käima ei lähe. uurisin-puurisin nii 2 tundi erinevaid asju, kui lõpuks läks lihtsalt käima jälle
Käisin sõbra juures muude asjade kallal nokitsemas, ning vahepeal panin ka auto käima ja liigutasin paar meetrit. nüüd enne ära tulekut õhtul, jälle ei käivitu Lükkasime, läks käima...
Ausalt, vaikselt hakkavad ideed otsa saama, kuna kui käib, siis käib kenasti, mingeid probleeme pole, läheb pöördesse, ja liigub kenasti. Seisma jättes läheb ka uuesti käima.. Aga just peale mingit aega, enam ei käivitu...
Ei käivitu tähendab seda, et startetir andes, lubab hetkeks, ja siis ketrab tühja... ootab minuti, annad starterit, jälle lubab korraks, ja siis ei lähe.
Pikk jutt, aga kellegil on ideid mida veel kontrollida? Nii on veidi jama ikka kui ei tea kas läheb või mitte, alati pole teist autot ka..
Viimati muutis Bronco, 19 Aug 2007 21:06, muudetud 1 kord kokku.
Mul vaevas endise karpamootoriga korra sarnane anomaalia. Lõpuks jõudsin kontaktide juurde, puhastasin kõik tähtsamad kontaktid ära ja viga oli mootori ja kere massi vahelise juhtme ühenduses keresse. Peale seda oli viga läinud. Ei ole üldse kindel kas sul sama viga aga proovi ühenduste puhastamist, ehk aitab.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Tänud kõigile vastajatele.
Loodan, et asi korras nüüd. Igastahes täna hommikul ka käima ei läinud, ning peale kere ja mootori vahelise kerepoolse pinna ja klemmi puhastamist läks kohe.
Üldiselt aga on see suht kummaline, et selline asi sellist hooti probleemi võib tekitada. Enamus kordi käivitus auto ju kenasti
Aga loodan, et saan nüüd muretult käima auto hommikuti, ning et see aitas.
Tänud veelkord vastajatele Selle peale poleks küll ise tulnud vist.
Loodan, et asi korras nüüd. Igastahes täna hommikul ka käima ei läinud, ning peale kere ja mootori vahelise kerepoolse pinna ja klemmi puhastamist läks kohe.
Üldiselt aga on see suht kummaline, et selline asi sellist hooti probleemi võib tekitada. Enamus kordi käivitus auto ju kenasti
Aga loodan, et saan nüüd muretult käima auto hommikuti, ning et see aitas.
Tänud veelkord vastajatele Selle peale poleks küll ise tulnud vist.
Las ma arvan, sul ei olnud mitte roostet klemmi vahel, vaid värv?Bronco kirjutas:Tänud kõigile vastajatele.
Loodan, et asi korras nüüd. Igastahes täna hommikul ka käima ei läinud, ning peale kere ja mootori vahelise kerepoolse pinna ja klemmi puhastamist läks kohe.
Üldiselt aga on see suht kummaline, et selline asi sellist hooti probleemi võib tekitada. Enamus kordi käivitus auto ju kenasti
Aga loodan, et saan nüüd muretult käima auto hommikuti, ning et see aitas.
Tänud veelkord vastajatele Selle peale poleks küll ise tulnud vist.
Carclassic OÜ
täpselt. Polt ,mis seda kinni hoidis seal, oli omajagu roostes muidugi. Aga ju siis starteriga käivitades tõmbas pinge nii alla, et ei saanud enam piisavalt ühendust. Eks akul ole ka vanust omajagu juba.tõnis kirjutas:Las ma arvan, sul ei olnud mitte roostet klemmi vahel, vaid värv?Bronco kirjutas:Tänud kõigile vastajatele.
Loodan, et asi korras nüüd. Igastahes täna hommikul ka käima ei läinud, ning peale kere ja mootori vahelise kerepoolse pinna ja klemmi puhastamist läks kohe.
Üldiselt aga on see suht kummaline, et selline asi sellist hooti probleemi võib tekitada. Enamus kordi käivitus auto ju kenasti
Aga loodan, et saan nüüd muretult käima auto hommikuti, ning et see aitas.
Tänud veelkord vastajatele Selle peale poleks küll ise tulnud vist.
tõstan teema üles. Terve eelmine nädal käivitus kenasti, kuid pühapäeva hommikul hakkas jälle phta, ning täna oli kolmas hommik kui ei käivitunud.
Mootori massid on üle vaadatud, puhastatud, ning selles ei tohiks enam probleem olla (kui moto mass mis poolraami külge kinni keevitatud on ei anna just ühendust, mis on suht vähetõenäoline).
Starter käib ringi ja mitte venitades vaid korralikult. Aga lubab heal juhul ainult kohe alguses ja siis mitte midagi.
2 hommikut on nii õnnestunud, et lükata, ning siis starterit anda (mitte ka kohe esimesel korral alati).
Mida võiks veel vaadata?
Mootori massid on üle vaadatud, puhastatud, ning selles ei tohiks enam probleem olla (kui moto mass mis poolraami külge kinni keevitatud on ei anna just ühendust, mis on suht vähetõenäoline).
Starter käib ringi ja mitte venitades vaid korralikult. Aga lubab heal juhul ainult kohe alguses ja siis mitte midagi.
2 hommikut on nii õnnestunud, et lükata, ning siis starterit anda (mitte ka kohe esimesel korral alati).
Mida võiks veel vaadata?