Krt kõigi kasutajate autosid ei suuda ju keegi meeles pidada. Kui mingi tehnilist laadi küsimusega lagedale tuled, siis pane kirja, mille kohta sa seda küsid.
kas sel autol mingit ise aretatud salalukku või immo moodi asja ei ole..? tundub nagu oleks mingi sedamoodi asi lolliks läinud. tavaliselt bensupump ja säde korraga muidu ära ei kao.
siis ei oska muud öelda,kui et tester kätte ja hakka mööda juhtmeid tagasi tulema bensupumbast. võtab küll aega ja on suht nüri ettevõtmine,aga nii jõuad lõpuks selle auguni kust vool edasi ei pääse. igatahes tuleb ikkagi kiirem ja efektiivsem kui oletuste ja arvamuste peale juppe välja vahetama asuda.
viimane kord sai katsetatud ka lisamassi...st et aku miinuselt sai veetud kollektori peale kuskile mutri alla lisamass..ml oli algul oopis nii et t6mba ja lykka auto ei käivitu, uued kyynladki sai pandud ikka tulutult, kyynla juhtmed ka uued ja syytepooli teist sai katsetatud...seega peale jagajakaane, rootori ja lisamassi töötas masin nagu oleks uus,pumba koha pealt on kasulik see vist yle vaadata kas ta terve on v6i et kas voolud sinna j6uavad. jne...minu soovitus lisamassi ka katetada:)
viga on kaitsme karbis mis on ajapikku ära oksuteerinud minul oli sama jäma vahetasin anduri juhtmeid (halli anduri mis asuvad käigukastikoja kyljes 2tk)
muidugi võib vaadata ka hooratta peale et kas seal on metallist plönn alles juhul kui seda pole siis ei ole ka sädet samas võid yle mõõta ka anduri juhtmed et need ei oleks vigased.