m30 155kw mootori paigaldamine?

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
Sander
Postitusi: 427
Liitunud: 11 Apr 2005 12:37
Asukoht: tallinn

m30 155kw mootori paigaldamine?

Postitus Postitas Sander »

jutt käib siis e28 sast

kas karetri vahetus e28 omaga on vajalik?
kas on vaja teha uued mootori käpad?
mis kardaan paigaldada kui kasutusel on e34 käigukast?
kuidas lahendada elektrisüsteem?
lamda paigaldamine?

ehk siis jagage teadmisi kogemusi,osadele küsimustele vastust ma tean aga tuleviiku vaadates saab ehk asjalik teema.
...
E28
Postitusi: 268
Liitunud: 10 Juul 2005 21:32
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas E28 »

1) Karteripõhi ja õlivõtturi peab ära vahetama
2) Mootorikäpad peab panema E28 omad ja paremat käppa peab veits aretama
3) Kardaan peaks sobima 528 oma, sõltub muidugi mis kasti sa kasutad
4) Elektriskeemid leiad internetist, seal midagi keerulist pole
5) Summuti oleks mõistlik teha pärast leegitorusid ühe toru peale ja sinna siis paigaldada lambda
Allan L
Postitusi: 98
Liitunud: 17 Veebr 2005 03:07
Asukoht: Tallinn,Merivälja

Postitus Postitas Allan L »

1) Karteripõhi ja õlivõtturi peab ära vahetama
Olge head ja seletage mulle ka milleks see vajalik on?? Mul sobis see küll jumala hästi nii e28-le kui ka e30-le... :roll:
e30 cabrio e34 540i
E28
Postitusi: 268
Liitunud: 10 Juul 2005 21:32
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas E28 »

Mul oli nii E30-l kui ka sõbra E28-l vahetatud karteripõhjad. E30-l peab siis olema E34 põhi ja E28-l Peab jääma E28põhi. Kui sa paned mõlemad karteripõhjad kõrvuti siis on erinevused näha
Allan L
Postitusi: 98
Liitunud: 17 Veebr 2005 03:07
Asukoht: Tallinn,Merivälja

Postitus Postitas Allan L »

jah erinevused on küll...,aga e28-le sobib e34/e32 karteripõhi väga hästi... :wink:
e30 cabrio e34 540i
white
Postitusi: 9
Liitunud: 08 Nov 2007 13:11

Postitus Postitas white »

e30 koha pealt vaidleks vastu , et mitte ei ole parem 34 karter vaid 32 karter
Allan L
Postitusi: 98
Liitunud: 17 Veebr 2005 03:07
Asukoht: Tallinn,Merivälja

Postitus Postitas Allan L »

e30 koha pealt vaidleks vastu , et mitte ei ole parem 34 karter vaid 32 karter
Need samad ju :lol: :lol: :lol:
e30 cabrio e34 540i
Sander
Postitusi: 427
Liitunud: 11 Apr 2005 12:37
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Sander »

leppisiste nüüd kokku mis karteri põhi peab olema?
kas pean ottsima e28 karteri põhja või ei?
ja käigukast on e34 oma.
...
E28
Postitusi: 268
Liitunud: 10 Juul 2005 21:32
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas E28 »

Ei hakka Allanile vastu vaidlema kuna pole kunagi proovinudki ilma karteripõhja vahetuseta seda asja teha :P Kardaan peaks sel juhul sobima 2.8 oma, aga pead ei anna
Allan L
Postitusi: 98
Liitunud: 17 Veebr 2005 03:07
Asukoht: Tallinn,Merivälja

Postitus Postitas Allan L »

kas pean ottsima e28 karteri põhja või ei?

Sobivad mõlemad,nii e28 kui e34.
ja käigukast on e34 oma.
Sai kunagi e28-le pandud e34 m30b34 k.kast ja siis jäi kardaan sama,järelikult peaks sobima e28 kardaan. :roll:
e30 cabrio e34 540i
Sander
Postitusi: 427
Liitunud: 11 Apr 2005 12:37
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Sander »

kas obc II ja 155kw moto hakkavad koos tööle?
...
Kasutaja avatar
arx323
Postitusi: 350
Liitunud: 04 Mai 2007 23:20
Asukoht: viljandi läheduses

Postitus Postitas arx323 »

kui karterit ja õlivõtturit vaja(2,8 e28) siis jupid olemas.
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1656
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

e28 ja 34/32 põhjad mõlemad sobivad e28-le, vastupidi mitte.
E28 karteri vanni õlivõtukoht on ettepoole sillatala,kuid mitte mootori eesotsas, õli asub rohkem nn kesket mootoripõhja.
E32/34 on õlikarter eesotsas, e28 jaoks sillatalast juppmaad eespool, ruumi on küllaga.
Kui panna nüüd e34-le 28 vann, siis õlianum jääb vastu sillatala, seepärast selline kombinatsioon ei sobi.
e28
Aare
Postitusi: 144
Liitunud: 05 Sept 2006 10:22

Postitus Postitas Aare »

Allan L kirjutas:
1) Karteripõhi ja õlivõtturi peab ära vahetama
Olge head ja seletage mulle ka milleks see vajalik on?? Mul sobis see küll jumala hästi nii e28-le kui ka e30-le... :roll:
Kui kasutad E28 põhja, siis ei lähe mootor õige koha peale. E34 põhjal on õli nish tükkmaad eespool ja mootori saab viia tahapoole.

Nende E28 põhjade kasutamise tulemus on "335 projektid", mis kurvis otse lähevad ja millel veepump radikat kriibib.
tean natuke bmw mootoritest
Allan L
Postitusi: 98
Liitunud: 17 Veebr 2005 03:07
Asukoht: Tallinn,Merivälja

Postitus Postitas Allan L »

Aare vist pole korralikult teemat lugenud,teema algataja ju küsis kas e28 jaoks on vaja e34 mootoril ära vahetada karteri kaas...kasutaja e28 väitis et karter tuleb ära vahetada...mina aga väitsin et karteri vahetus pole vajalik,sest e34 karter ju sobib nii e28-le kui ka e30-le väga hästi.
PS! Ei ole ilus teiste tööd nägemata seda laimata mingiks "veepump vasta radikat"projektiks.


Terv
Allan
e30 cabrio e34 540i
Vasta