m30 155kw mootori paigaldamine?
m30 155kw mootori paigaldamine?
jutt käib siis e28 sast
kas karetri vahetus e28 omaga on vajalik?
kas on vaja teha uued mootori käpad?
mis kardaan paigaldada kui kasutusel on e34 käigukast?
kuidas lahendada elektrisüsteem?
lamda paigaldamine?
ehk siis jagage teadmisi kogemusi,osadele küsimustele vastust ma tean aga tuleviiku vaadates saab ehk asjalik teema.
kas karetri vahetus e28 omaga on vajalik?
kas on vaja teha uued mootori käpad?
mis kardaan paigaldada kui kasutusel on e34 käigukast?
kuidas lahendada elektrisüsteem?
lamda paigaldamine?
ehk siis jagage teadmisi kogemusi,osadele küsimustele vastust ma tean aga tuleviiku vaadates saab ehk asjalik teema.
...
1) Karteripõhi ja õlivõtturi peab ära vahetama
2) Mootorikäpad peab panema E28 omad ja paremat käppa peab veits aretama
3) Kardaan peaks sobima 528 oma, sõltub muidugi mis kasti sa kasutad
4) Elektriskeemid leiad internetist, seal midagi keerulist pole
5) Summuti oleks mõistlik teha pärast leegitorusid ühe toru peale ja sinna siis paigaldada lambda
2) Mootorikäpad peab panema E28 omad ja paremat käppa peab veits aretama
3) Kardaan peaks sobima 528 oma, sõltub muidugi mis kasti sa kasutad
4) Elektriskeemid leiad internetist, seal midagi keerulist pole
5) Summuti oleks mõistlik teha pärast leegitorusid ühe toru peale ja sinna siis paigaldada lambda
e28 ja 34/32 põhjad mõlemad sobivad e28-le, vastupidi mitte.
E28 karteri vanni õlivõtukoht on ettepoole sillatala,kuid mitte mootori eesotsas, õli asub rohkem nn kesket mootoripõhja.
E32/34 on õlikarter eesotsas, e28 jaoks sillatalast juppmaad eespool, ruumi on küllaga.
Kui panna nüüd e34-le 28 vann, siis õlianum jääb vastu sillatala, seepärast selline kombinatsioon ei sobi.
E28 karteri vanni õlivõtukoht on ettepoole sillatala,kuid mitte mootori eesotsas, õli asub rohkem nn kesket mootoripõhja.
E32/34 on õlikarter eesotsas, e28 jaoks sillatalast juppmaad eespool, ruumi on küllaga.
Kui panna nüüd e34-le 28 vann, siis õlianum jääb vastu sillatala, seepärast selline kombinatsioon ei sobi.
e28
Kui kasutad E28 põhja, siis ei lähe mootor õige koha peale. E34 põhjal on õli nish tükkmaad eespool ja mootori saab viia tahapoole.Allan L kirjutas:Olge head ja seletage mulle ka milleks see vajalik on?? Mul sobis see küll jumala hästi nii e28-le kui ka e30-le...1) Karteripõhi ja õlivõtturi peab ära vahetama
Nende E28 põhjade kasutamise tulemus on "335 projektid", mis kurvis otse lähevad ja millel veepump radikat kriibib.
tean natuke bmw mootoritest
Aare vist pole korralikult teemat lugenud,teema algataja ju küsis kas e28 jaoks on vaja e34 mootoril ära vahetada karteri kaas...kasutaja e28 väitis et karter tuleb ära vahetada...mina aga väitsin et karteri vahetus pole vajalik,sest e34 karter ju sobib nii e28-le kui ka e30-le väga hästi.
PS! Ei ole ilus teiste tööd nägemata seda laimata mingiks "veepump vasta radikat"projektiks.
Terv
Allan
PS! Ei ole ilus teiste tööd nägemata seda laimata mingiks "veepump vasta radikat"projektiks.
Terv
Allan
e30 cabrio e34 540i