1,8 meh pritse probleem

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

1,8 meh pritse probleem

Postitus Postitas raunz »

Sai ühele autole peale pandud 1,8 meh. pritse mootor(M10B18). Käima aga ei lähe...süüde on kuid bensiini pihustitest ei tule. Pump annab peale küll, pritsekopsikus on surve kenasti olemas. Vahetasin ära pritsekopsiku, pihustivoolikud, WUR-i aga ikka eimidagi, pritsekopsikusse bena jõuab aga pihustist endast ei tule midagi. Ei tahaks väga uskuda et väikese seismisega kõik 4 pihustit korraga läbi on.

Äkki keegi oskab midagi soovitada, oleks vaja mootor lähiajal käima saada. :?
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Pumba surve võib olla liiga väike, et pihustid avaneks. Teine asi - keera üks pihusti maha ja pane läbipaistev pudel vooliku otsa - kas siis tuleb sealt midagi?
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Teist soovitust proovisin, ei tulnud. Surve võib tõenäoliselt olla nõrk küll, üritan mõne võimsama pumbaga proovida.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Riho
Postitusi: 22
Liitunud: 23 Juul 2007 20:00
Kontakt:

Postitus Postitas Riho »

Vaata et liiga võimast pumpa ei võtta võta ikka vastav sellele pritse peale
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

raunz kirjutas:Teist soovitust proovisin, ei tulnud. Surve võib tõenäoliselt olla nõrk küll, üritan mõne võimsama pumbaga proovida.
Rõhu küsimus võib aktuaalne olla - K-jet vajab suuremat survet kui elektroonilised pritsed (numbreid peast ei mäleta). Ja noh, eks pump võib väsinud ka olla. Loomulikult võib takistuse tekitada ka umbes filter :wink:
Kasutaja avatar
AllarE21
Postitusi: 30
Liitunud: 08 Dets 2007 19:33

Postitus Postitas AllarE21 »

Autodata järgi tahab 4.5 - 5.2 bar-i survet saada. Viga võib olla ka kütuse rõhuregulaatoris.
killer666
Postitusi: 508
Liitunud: 28 Nov 2006 12:11
Asukoht: Ida-viru , AVINURME

Postitus Postitas killer666 »

AllarE21 kirjutas: Viga võib olla ka kütuse rõhuregulaatoris.
siis v6ib proovida seda , et kui on kummivoolik, siis näpitsatega tagasijooks kinni pigistada ja kui siis käivitub , siis ilmselt kuskil r6hk liiga madal:)
Tulihingeline bmw fänn:)
margus
Postitusi: 153
Liitunud: 08 Juul 2007 15:34
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas margus »

Topiks oma nina ka siia :)
Meh. pritsel peaks kütust peale jam aha reguleerima õhulugeja küljes olev siiber. Proovi seda siibrit käega liigutada lahtisemasse asendisse ja vaata kas siis tuleb kütus pihustitesse.
Ja muidugi surve ka jah. Enamasti võib juba nati vanemal autol ettenähtud survestki vähe olla, et hästi käiks.
e28 M535i
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Õhulugejat kui sellist tollel autol pole :wink: Panustan ise kah survesse, panin küll originaal pumba kuid too võib vabalt liialt vähe survet anda. Kui teise pumbaga proovitud annan teada :)
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2635
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

raunz kirjutas:Kui teise pumbaga proovitud annan teada :)
Pane manomeeter külge, siis näed surve ära. Teine pump ei pruugi ka enam esimeses nooruses olla
CSi, ti, i, RT, TC1, D
margus
Postitusi: 153
Liitunud: 08 Juul 2007 15:34
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas margus »

raunz kirjutas:Õhulugejat kui sellist tollel autol pole :wink: Panustan ise kah survesse, panin küll originaal pumba kuid too võib vabalt liialt vähe survet anda. Kui teise pumbaga proovitud annan teada :)
Vabandan kui ennast ei selgitanud piisavalt hästi.
Kas mitte ei ole kohe peale filtri kopsikut koht, kus asub siiber, mis õhuvoolu tugevusele siis vastavalt avaneb? Õhulugeja ~ kütuse regulaator ehk? :)
e28 M535i
Kasutaja avatar
Priit
Klubiliige
Postitusi: 2557
Liitunud: 29 Mär 2005 11:13
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas Priit »

liiguta pritsekopsiku sees seda klappi õrnalt sõrmega (õhufiltri avast), kui süüde sees ja rõhk üleval. pihustid peaksid pihustama sel juhul (vastavalt sellele kui kõrgele klapi tõstad). seejuures kõik neli peavad pihustama
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Vasta