Sai ühele autole peale pandud 1,8 meh. pritse mootor(M10B18). Käima aga ei lähe...süüde on kuid bensiini pihustitest ei tule. Pump annab peale küll, pritsekopsikus on surve kenasti olemas. Vahetasin ära pritsekopsiku, pihustivoolikud, WUR-i aga ikka eimidagi, pritsekopsikusse bena jõuab aga pihustist endast ei tule midagi. Ei tahaks väga uskuda et väikese seismisega kõik 4 pihustit korraga läbi on.
Äkki keegi oskab midagi soovitada, oleks vaja mootor lähiajal käima saada.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Pumba surve võib olla liiga väike, et pihustid avaneks. Teine asi - keera üks pihusti maha ja pane läbipaistev pudel vooliku otsa - kas siis tuleb sealt midagi?
raunz kirjutas:Teist soovitust proovisin, ei tulnud. Surve võib tõenäoliselt olla nõrk küll, üritan mõne võimsama pumbaga proovida.
Rõhu küsimus võib aktuaalne olla - K-jet vajab suuremat survet kui elektroonilised pritsed (numbreid peast ei mäleta). Ja noh, eks pump võib väsinud ka olla. Loomulikult võib takistuse tekitada ka umbes filter
AllarE21 kirjutas: Viga võib olla ka kütuse rõhuregulaatoris.
siis v6ib proovida seda , et kui on kummivoolik, siis näpitsatega tagasijooks kinni pigistada ja kui siis käivitub , siis ilmselt kuskil r6hk liiga madal:)
Topiks oma nina ka siia
Meh. pritsel peaks kütust peale jam aha reguleerima õhulugeja küljes olev siiber. Proovi seda siibrit käega liigutada lahtisemasse asendisse ja vaata kas siis tuleb kütus pihustitesse.
Ja muidugi surve ka jah. Enamasti võib juba nati vanemal autol ettenähtud survestki vähe olla, et hästi käiks.
Õhulugejat kui sellist tollel autol pole Panustan ise kah survesse, panin küll originaal pumba kuid too võib vabalt liialt vähe survet anda. Kui teise pumbaga proovitud annan teada
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
raunz kirjutas:Õhulugejat kui sellist tollel autol pole Panustan ise kah survesse, panin küll originaal pumba kuid too võib vabalt liialt vähe survet anda. Kui teise pumbaga proovitud annan teada
Vabandan kui ennast ei selgitanud piisavalt hästi.
Kas mitte ei ole kohe peale filtri kopsikut koht, kus asub siiber, mis õhuvoolu tugevusele siis vastavalt avaneb? Õhulugeja ~ kütuse regulaator ehk?
liiguta pritsekopsiku sees seda klappi õrnalt sõrmega (õhufiltri avast), kui süüde sees ja rõhk üleval. pihustid peaksid pihustama sel juhul (vastavalt sellele kui kõrgele klapi tõstad). seejuures kõik neli peavad pihustama