E21 Gaas jääb peale
E21 Gaas jääb peale
Selline lugu, et gaas jääb peale alguses.
Kui natuke aega sõita, siis enam ei jää. Samas on tühikäik liiga madalail pööretel ja siis tahab jälle välja sureda.
Niikaua, kui gaas peale jääb, on probleem, et 2käik kipub mitte sisse minema korralikult: ragiseb.
Endal kahtlus, et pedaali vedru on väsinud aga ei tea midagi muud eriti mõelda ka. äkki tross v mõni teine vedru..
karpa alust vedru sai natuke määritud.
Samuti proovisin pedaali määrida: kuna oli ainult vähe paksemat määret, siis oli häda, et jahedaga jäi veel hullemini peale.
Aga huvitav just, et mingi aja pärast kaob see effekt ära.
Seega kellegil ideid, kust mida võiks näppida ja kuidas, et välja selgitada/parandada?
Kui natuke aega sõita, siis enam ei jää. Samas on tühikäik liiga madalail pööretel ja siis tahab jälle välja sureda.
Niikaua, kui gaas peale jääb, on probleem, et 2käik kipub mitte sisse minema korralikult: ragiseb.
Endal kahtlus, et pedaali vedru on väsinud aga ei tea midagi muud eriti mõelda ka. äkki tross v mõni teine vedru..
karpa alust vedru sai natuke määritud.
Samuti proovisin pedaali määrida: kuna oli ainult vähe paksemat määret, siis oli häda, et jahedaga jäi veel hullemini peale.
Aga huvitav just, et mingi aja pärast kaob see effekt ära.
Seega kellegil ideid, kust mida võiks näppida ja kuidas, et välja selgitada/parandada?
Kõigepealt ei ole tegemist mitte gaasiga vaid Kaasipedaaliga
Teiseks kui räägid, et panid paksemat määret ja see külmaga veel hullemaks olukorda teeb, siis ehk ongi mure seal, kuhu määret panid. Puhasta koht ära(hea nt. brake cleaner või carburetor cleaner) ja määri tiba vedelama määrdega uuesti ära. Hea oleks muidugi ka trossi kuidagi määrida.
Teiseks kui räägid, et panid paksemat määret ja see külmaga veel hullemaks olukorda teeb, siis ehk ongi mure seal, kuhu määret panid. Puhasta koht ära(hea nt. brake cleaner või carburetor cleaner) ja määri tiba vedelama määrdega uuesti ära. Hea oleks muidugi ka trossi kuidagi määrida.
e28 M535i
unustasin mainida, et käisin eetriga üle, vist oli brake cleaner. Ja panin ka vedelat määret. Otseselt paremaks ei läinud. Kui siis saavutasin vaid esialgse takistuse, enne paksemat määret. Aga probleem lkka püsti.
Kuidas trossi õlitad, kui tollel see isolatsioon v kuidas iganes seda katet nimet peal on.
Ah jaa ja kui näpuga pedaali tõmban, tuleb maha gaas, mis on iseenesest loogiline.
Kuidas trossi õlitad, kui tollel see isolatsioon v kuidas iganes seda katet nimet peal on.
Ah jaa ja kui näpuga pedaali tõmban, tuleb maha gaas, mis on iseenesest loogiline.
Seal annab ju viga kenasti lokaliseerida. Võtad trossi karpa juurest lahti ja vaatad kas ilma trossita läheb karpa hoovastik algasendisse tagasi. Järgmiseks võtad trossi pedaalihoovastiku küljest lahti ja proovid kas läheb tagasi või mitte. Nii on kenasti näha, kas probleem on karpa poolses hoovastikus, gaasitrossis või gaasipedaalis.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Ses suhtes, et sa rikud nõnda kogu lõbu ära.mriks kirjutas:vaheta see vanadusest vigane tross välja ja kogu muusika.
Seega sinuu pakutud variant pole üldse põnev.
JA kui on kas karpa v pedaali vedru väsinud ning tross korras, siis on ka sinu pakutud idee täiesti kasutu. =)
Eks ma näpin edasi ja püüan välja selgitada.
samas tulebgi lihttöölise tunnihind...ja vana trossige jamades kulub rohekem aega ja kui see nyyd rahasse ringi arvutada ,siis on odavam uus tross osta:Draunz kirjutas:Ladu24 annab 316 gaasitrossi hinnaks 60.- eesti krooni. Ei ole teab mis summa, selle võiks ära vahetada, tulevikus probleeme vähem. Mina olen oma vanematel BMWdel kõikidel selle ära vahetanud.
Tulihingeline bmw fänn:)
Küll see ka tuleb...
Ega ma nii kergelt alla anna ja nu ega see gaasi trossi vahetus ka just mee lakkumine paista olevat
Ja ikkagi nagu huvi on, ka, millest siiski asi tulenes.
PS. mul muidugi sähvatas huvitav mõte. Täna märkasin, et karpa loksub kahtlaselt. Täpselt ei tea millest, kuna filtri püti v mis iganes selle kolaka nimi on kätte saamine on selline omaette ooper.
Et äkki on kuidagi see seotud gaasi peale jäämisega
Ega muud pole öelda kui plät plät plät... vana auto rõõmud.
Nokitsemise vastu ei ole midagi, aga pole kohta, kus teha.
Viie kordse maja ees ikka päris ei tee.
Ega ma nii kergelt alla anna ja nu ega see gaasi trossi vahetus ka just mee lakkumine paista olevat
Ja ikkagi nagu huvi on, ka, millest siiski asi tulenes.
PS. mul muidugi sähvatas huvitav mõte. Täna märkasin, et karpa loksub kahtlaselt. Täpselt ei tea millest, kuna filtri püti v mis iganes selle kolaka nimi on kätte saamine on selline omaette ooper.
Et äkki on kuidagi see seotud gaasi peale jäämisega
Ega muud pole öelda kui plät plät plät... vana auto rõõmud.
Nokitsemise vastu ei ole midagi, aga pole kohta, kus teha.
Viie kordse maja ees ikka päris ei tee.
Kindlasti, aga mina ei oska hinnata, kui palju see kõikuda või liikuda tohib.killer666 kirjutas:Karpa ja kollektori vahel peaks olema mingi kummist vahemuhv..
Huvitav milleks see kasulik on? vibra vähendamist karpas?
NAgu ühele poole liiguks rohkem, kui teisele. Eks peab välja mõtlema, kuidas kindlaks määrata, kas see on normaalsuse piires v mitte.