K: E21 315 istuvad mootorid
K: E21 315 istuvad mootorid
Tekkis selline huvi, et mis mootorid istuvad peale ilma ümber ehitusteta E21 315 ja mis väheste ümberehitustega.
Samuti eriti akkas huvitama see, kas ei ole ligilähedasi diisel mootoreid, mis peale istuks
Samuti eriti akkas huvitama see, kas ei ole ligilähedasi diisel mootoreid, mis peale istuks
Kuna e21'le pole kunagi tehase poolt diiselmootorit pandud, siis on säärase ümberehituse legaliseerimine suhteliselt problemaatiline.
1:1'le sobivad mootorid on
* e28 1,8 2,0 ja 2,7l mootorid
* e30 1,8 2,0 2,3 2,5 ja 2,7 (1,8 kuni aastani '88 umbes)
* e34 2,0 ja 2,5 (kuni aastani '90 umbes)
1:1'le sobivad mootorid on
* e28 1,8 2,0 ja 2,7l mootorid
* e30 1,8 2,0 2,3 2,5 ja 2,7 (1,8 kuni aastani '88 umbes)
* e34 2,0 ja 2,5 (kuni aastani '90 umbes)
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
ma nüüd ei pretendeeri mingile tõele
Ei ole eriti kokku puutunud nende "antiikmootoritega"
Aga netist võib lugeda, et et 2.5 ja 2.7 M20 paigaldamisega tekivad mingid probleemid... et karterid ei pruugi sobida jms. Seda siis e30 pealt võetuna.
Lisaks tahtsin veel juurde mainida, et tegelikult on üsnagi lihtne paigutada e30 kere palt uuemaid mootoreid (ehk siis 318, peale 1988 aastat ja 318is)
Samamoodi on ka arvatavasti hästi sarnane see M21 diiselmootor. Usun, et paigaldamisega ei teki probleeme, küll aga võib neid tekkida seadusandlusega.
Ei ole eriti kokku puutunud nende "antiikmootoritega"
Aga netist võib lugeda, et et 2.5 ja 2.7 M20 paigaldamisega tekivad mingid probleemid... et karterid ei pruugi sobida jms. Seda siis e30 pealt võetuna.
Lisaks tahtsin veel juurde mainida, et tegelikult on üsnagi lihtne paigutada e30 kere palt uuemaid mootoreid (ehk siis 318, peale 1988 aastat ja 318is)
Samamoodi on ka arvatavasti hästi sarnane see M21 diiselmootor. Usun, et paigaldamisega ei teki probleeme, küll aga võib neid tekkida seadusandlusega.
Nu jamh seda ma akkasin ise ka mõtlema, et kuna sellel kerel pole kunagi olnud disla võib see tõesti probleemiks kujuneda.
Samuti ka see, et palju neid M21 dislasi üldse liigub ja mis konditsiooniski need on.
Kinnitused, kõik istuvad täpselt?
Samuti mootor mootoriks, kuidas käimar istub ja selle kinnitused, kardaani pikkused jne jne jne...
Või on äkki selle kohta foorumis juba räägitud ja peaks otsingut kasutama..
Samuti ka see, et palju neid M21 dislasi üldse liigub ja mis konditsiooniski need on.
Sellega pidasid silmas, et lihtsalt vana välja ja uus bolt on?1:1'le sobivad mootorid on
Kinnitused, kõik istuvad täpselt?
Samuti mootor mootoriks, kuidas käimar istub ja selle kinnitused, kardaani pikkused jne jne jne...
Või on äkki selle kohta foorumis juba räägitud ja peaks otsingut kasutama..
Kõik M10 mootorid istuvad sinu praeguse käigukasti otsa.
M20 mootori kasutamiseks pead hankima e21'ele sobiva käigukasti ja kardaani lisaks. Mootorikäppasid saad kasutada e21'e omi.
Võibolla peaksid alustama hoopis sellest, et miks sa seda mootorit ära tahad vahetada, siis oskaks ka asendusmootorit soovitada.
M20 mootori kasutamiseks pead hankima e21'ele sobiva käigukasti ja kardaani lisaks. Mootorikäppasid saad kasutada e21'e omi.
Võibolla peaksid alustama hoopis sellest, et miks sa seda mootorit ära tahad vahetada, siis oskaks ka asendusmootorit soovitada.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Ega täpselt ei oska otsest põhjendust andagi ja ega praegu otsest soovigi ole. Kui ikka projekt, siis mõnuga.
Ma ennem käin uurin, mis olukorras praegune moto on ja siis vaatan edasi. Enne, kui teise masina liikuma saan, ei toimu midagi kindlasti.
Iseenesest idee, kui hakata, oleks saavutada midagi võimsuse ja ökonoomsuse vahepealset või ülim ökonoomsus. Rallikat ei ole vajagi
Kõige ideaalsem oleks muidugi mingi TD ja siis lappaks selle kasutatud toiduõli krõbistama
Ma ennem käin uurin, mis olukorras praegune moto on ja siis vaatan edasi. Enne, kui teise masina liikuma saan, ei toimu midagi kindlasti.
Iseenesest idee, kui hakata, oleks saavutada midagi võimsuse ja ökonoomsuse vahepealset või ülim ökonoomsus. Rallikat ei ole vajagi
Kõige ideaalsem oleks muidugi mingi TD ja siis lappaks selle kasutatud toiduõli krõbistama
Kõi väga kõrgeid eesmärke ei sea, siis kõige lihtsam on ilmselt panna e30 1,8 mootor (M10)koos pritsega. Võimsuse saad 55kw pealt 77 peale, käigukast ja kardaan võivad vanad jääda.
M4x mootori paigaldusest ei oska suurt midagi kosta. Kustas vist tegeleb sellise asjaga
M4x mootori paigaldusest ei oska suurt midagi kosta. Kustas vist tegeleb sellise asjaga
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Pole mõtet, käimarit kahjuks jätta, kuna hetkel ju käimar neljane.
e30 peaks juba olema 5käiguline suht levinud ja see vähe mõistlikum minu meelest juba maantee öko pealt.
Samuti kas sellisel juhul kardaan enam istub, kas käimarid on piisavalt ühesugused ja kinnitused istuvad?
Diisli koha pealt ei pea ju ilmtingimata olema bmw oma, kuigi suht head need juttude järgi.
Samas vist muud oleks suht liiga suur aretamine, kuna wolksud jne on enamasti siiski esiveolised.
Kinnitustega võib parajalt jama tulla, kui neid enamasti siiski e34 ja e36ga alles tuli aka 90ndatel...
Aga jah huviga kuulaks kuidas sellised asjad edenevad käivad.. võimalusel topiks peagi kapoti alla ja piiluks, mis värk on XD
e30 peaks juba olema 5käiguline suht levinud ja see vähe mõistlikum minu meelest juba maantee öko pealt.
Samuti kas sellisel juhul kardaan enam istub, kas käimarid on piisavalt ühesugused ja kinnitused istuvad?
Diisli koha pealt ei pea ju ilmtingimata olema bmw oma, kuigi suht head need juttude järgi.
Samas vist muud oleks suht liiga suur aretamine, kuna wolksud jne on enamasti siiski esiveolised.
Kinnitustega võib parajalt jama tulla, kui neid enamasti siiski e34 ja e36ga alles tuli aka 90ndatel...
Aga jah huviga kuulaks kuidas sellised asjad edenevad käivad.. võimalusel topiks peagi kapoti alla ja piiluks, mis värk on XD
IIRC oli Valdeku e21, mis nüüd uue elu on saanud, ostes M21-ga. Kas see ka teh passis oli kajastatud võib ta ise kommenteerida.mart154 kirjutas:Samamoodi on ka arvatavasti hästi sarnane see M21 diiselmootor. Usun, et paigaldamisega ei teki probleeme, küll aga võib neid tekkida seadusandlusega.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Küsisid kardaani istumise kohta...e30 4sil kardaan istub küll aga tugipuki kinnituskohad vaja uued keevitada, E21-l teise koha peal. Üldiselt annab vastavalt tahtmisele suht ükskõik mis BMW mootori sinna vahele panna, kõige lihtsam on M10 sul panna, sealt edasi juba M20, M30; M4X, M50 jne jne. Netis pilte M60 mootoriga E21-st kah
Kui väga jamada ei viitsi ja tahad varsti sõitma uuesti saada soovitan E30 M10 pritse panna, ise tead kas koos jõuülekandega või ilma. Vana diislit väga ei soovita, kui disla, siis minuarust juba E34 525tds vahelt mootor
Kui väga jamada ei viitsi ja tahad varsti sõitma uuesti saada soovitan E30 M10 pritse panna, ise tead kas koos jõuülekandega või ilma. Vana diislit väga ei soovita, kui disla, siis minuarust juba E34 525tds vahelt mootor
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Tõmbaksin paralleele e28ga.joh kirjutas:Tervist, kui palju oskate kosta 315'le M50B25 istutamise kohta?
Kindlasti ei mahu sul enam pidurivõimendi sinna ära. Rauno vist ka jageleb praegu selle kallal. Ise proovin 535i hüdraulilise süsteemiga. E21 roolivõim on vist teise süsteemiga? 535i süsteem töötab koos roolivõimuga.
e28-le M50 mootorit paigaldades peab kasutama e34 karteripõhja (+õlipumba toru on vaja vahetada). e36 karteri madalam osa jääb täpselt sillaga samasse kohta. E21 esisilda ei ole näinud, kuid kindlasti tuleb ka seal karteri paiknemist jälgida.
Kardaani pikkusega võib ka tekkida probleeme.
Summuti tuleb ka ümber ehitada.
Ventilaator asendada elektrivendiga, kuna ei mahu?
e28 528iA '84