Tekkis küsimus siis ketipinguti kohta, et kas tõesti hoiab ketti pinges ainult pingutis olev vedru ja pinguti ennast ära ei lukustagi, kui kett piisavalt pinges on ? Ega see ketipinguti ometi õlisurvega ei tööta ?
Ja mis ülesanne on seal pinguti kolvis oleval kuulikesel, mul kadus see kuul ära ?
M30 mootori ketipinguti
M30 mootori ketipinguti
E34 & E32
ei tööta õlisurvega, pingutab vedru ja peale pinguti kolvi taguse õliga täitumist (õli veab üles kett ja pinguti valgub ise täis) omab õli üksnes leevendavat rolli.
õlisurve sinna kusagilt peale ei tule, õliga täitunud pinguti töötab amortisaatori põhimõttel (st muudab pinguti edasi-tagasi hüppamise võimatuks).
õlisurve sinna kusagilt peale ei tule, õliga täitunud pinguti töötab amortisaatori põhimõttel (st muudab pinguti edasi-tagasi hüppamise võimatuks).
tean natuke bmw mootoritest