E28 madaldusvedrude valik

Kõik tehnilised küsimused.
Kasutaja avatar
Iff
Klubiliige
Postitusi: 509
Liitunud: 25 Jaan 2005 22:16
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Iff »

raimo kirjutas:Kindel, et vedru ülemised taldikud on konkreetse mudeli omad? Nendega annab asja väga palju muuta.
Taldrikud peaksid olema originaalid. Kas tõesti vahe võib olla erinevatel taldrikutel 4-5cm ?
635csi
mask
Postitusi: 107
Liitunud: 16 Juun 2005 19:16
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas mask »

Aare kirjutas:Pane mahavõetud kola külge, vajub madalamaks.
Mina arvan samuti, et kui auto lõpuni komplekteerida, siis vajub masin normaal(tehase)kõrgusele ilusasti. Praeguse offroad-seade pärast ei maksa muretseda.


-= mask =-
Kasutaja avatar
Iff
Klubiliige
Postitusi: 509
Liitunud: 25 Jaan 2005 22:16
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Iff »

Ma kahtlen selles paika vajumises, niipalju asju sealt puudu pole. Lisaks on autos korralik kiht pigimatti, mida enne polnud. Mootor ja muud sõlmed on ka küljes. Muidugi kui oodata paar aastat siis ta võibolla tõesti vajub normaalsemale kõrgusele aga ma loodan, et saab ta ikka enne sõitma
635csi
Kasutaja avatar
tanele28
Klubiliige
Postitusi: 761
Liitunud: 23 Apr 2005 20:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanele28 »

mask kirjutas:
Aare kirjutas:Pane mahavõetud kola külge, vajub madalamaks.
Mina arvan samuti, et kui auto lõpuni komplekteerida, siis vajub masin normaal(tehase)kõrgusele ilusasti. Praeguse offroad-seade pärast ei maksa muretseda.


-= mask =-
See auto vast oli juba ennem kui sisugi sisse sai vast "õiges kaalus", pigimatti seal ikka korralikult sees ja lükata oli seda juba tõeline piin võrreldes näiteks minu e28 535 kestaga.
E28 525e & E28 535i
Vasta