E28 (M535) rooli ringi tõstmine Rhd -> Lhd
E28 (M535) rooli ringi tõstmine Rhd -> Lhd
Kuna kodukandis on saadaval suht heas korras olevaid M535 ... siis tekkis mõte,et Ostaks jälle sellise.....
Kuid valdav enamus on parempoolse rooliga.
Kuna e28 juppe on eestis päris hästi saadaval .... peaks olema suht lihtne jupid saada.
Kui palju see kere poolest tööd võiks nõuda?
Põhja ja roolikarbi kinnituse poolest?
Kuid valdav enamus on parempoolse rooliga.
Kuna e28 juppe on eestis päris hästi saadaval .... peaks olema suht lihtne jupid saada.
Kui palju see kere poolest tööd võiks nõuda?
Põhja ja roolikarbi kinnituse poolest?
the only substitute for cubic inches is cubic dollars
jutt ongi rhd ->lhd ümbertegemisestRuut kirjutas:Kuidas rhd eesti registrisse saad? Vähemalt enne EU tulekut ei olnud asi võimalik. Sul peab olema kere/dokumendi doonor.
kui esmase ülevaatuse käigus selgub asjaolu,et tegemist on ldh sõidukiga .. siis pole probleemi
the only substitute for cubic inches is cubic dollars
Elame-näeme .... väga skeptiliselt suhtun väitesse ...Ruut kirjutas:ülevaatuse vennad löövad vin-i arvutisse ja näevad kohe, et tegu rhd-ga, kui see kohe pasis kirjas pole. aga sa võid selle ümberehituse legaalsuse kohta arki kodukalt järgi küsida. tehnilise mehed annavad seal suht pädevaid vastuseid
the only substitute for cubic inches is cubic dollars
nunuh ,see on suhteline ..igasugused bmw-d mis sisaldavad mudelitähises M on siin suht kallid...siim528 kirjutas:
. minu arvamus on et see tegemine tasub ära sest inglismaal on ikka autode hinnad liiga odavad. suht kobedad sõidukid samuti enamalt jaolt.
edu.
Teine asi on rohkem see,et autot on rohkem korras kui eestis olevad analoogsed.Seega on ka mõtet rohkem maksta
the only substitute for cubic inches is cubic dollars
eestis lhd autoga sõitmine ei ole tegelt nii suur probleem - harjub üsna ruttu
registreerimine on ümberehitamata põhimõtteliselt võimalik (ümberasuja klausli järgi). ümberehitatud ja siis registreeritud autodega ei ole veel kordagi probleemi tekkinud - kõik ametlikult ilusti ülevaatuse läbinud.
e23 lammutades tundus ümberehitus suhteliselt lihtne - sillatala ja selle küljes olev roolikarp vahetada, tulemüür oli sümmeetriline ja "vale poole rooli" koht isegi märgitud. suurim tüli vast piduritorude ja juhtmestiku ümbervedamine
registreerimine on ümberehitamata põhimõtteliselt võimalik (ümberasuja klausli järgi). ümberehitatud ja siis registreeritud autodega ei ole veel kordagi probleemi tekkinud - kõik ametlikult ilusti ülevaatuse läbinud.
e23 lammutades tundus ümberehitus suhteliselt lihtne - sillatala ja selle küljes olev roolikarp vahetada, tulemüür oli sümmeetriline ja "vale poole rooli" koht isegi märgitud. suurim tüli vast piduritorude ja juhtmestiku ümbervedamine
Sõber teeb audi A6-le hetkel parempoolsest vasakpoolseks vahetust. Ise kah teda aidanud ja võin öelda et kui õige rooliga auto jupid olemas(sealhulgas vajalik osa tulemüürist ja kinnitused jne) pole väga hull vaev. Kui rellakas ja keevitus käes püsivad ning autodega tegeletud saab hakkama küll
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
audi on kuuldavasti kõige problemaatilisem auto sellise asja teostamiseks. Aga piduritorude ümberehitus ei olegi vast kõige keerulisem, asuvad auto all ikkagi sama poole peal. kõige hullem on asja juures ikkagi roolimehhanismi ümberehitus, kuna aga vanadele BMW-dele on juppe küllaga saada siis ei ole ka see suurem asi probleem. Tähelepanu peaks veel juhtima sellisetele pisiasjadele nagu: tuled ja kojamehed.
Edu projektidega!
Edu projektidega!
esimesega olen rohkemgi nõus - audide ja passatite ümberehituse juures viibinud - torpeedoplekk vaja osaliselt vahetada ja tööd palju.siim528 kirjutas:audi on kuuldavasti kõige problemaatilisem auto sellise asja teostamiseks.
kõige hullem on asja juures ikkagi roolimehhanismi ümberehitus
teise poolega ei julgeks haininade puhul nõustuda (eeldades, et e28 roolimehhanism e23st vägapalju ei erine) - lõikad tulemüüri augu juurde ja viid samba kinnitused teisele poole ning vahetad tala+roolikarbi ja varda....tundub nagu kõige lihtsam osa kogu operatsioonist
A6-l on vaja ümberehitamise poolelt nn vann ära vahetada(osa tulemüürist), roolisamba kinnitus vasakule poole viia ning roolilati kinnitamiseks vasakule poole paar auku puurida. Seejärel juba lhd juppide külgepanek.
Minuarvates tasuks selline asi ära küll, kui pakutaks odavalt väga heas korras parempoolse rooliga auto, eriti kui 3,5 moto vahel ja muid häid asju küljes.
Minuarvates tasuks selline asi ära küll, kui pakutaks odavalt väga heas korras parempoolse rooliga auto, eriti kui 3,5 moto vahel ja muid häid asju küljes.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
kui õieti mäletan siis teoorias peab pool aastat sinu nimel olema välismaal ja vähemalt aasta pead olema seal elanud. käisin sel teemal ARKis, auto minu nimel ei olnud ja "ostu-müügi leping" (õigemini inglise passi kirjutatud uue omaniku andmed, seal on vastavad lahtrid auto müügi jaoks) oli kuu aega vana. Registreerimiseks sooviti tõendeid, et olen seal elanud (üürileping, tööleping vms midagi mis tõestaks, et ei olen seal pikemat aega viibinud), see, kelle nimel auto neid väga ei huvitanud.
Mina isiklikult võtaks küll asja ette, parempoolse rooliga sõita on kuidagi imelik ja ka ohtlik. Maanteel rekka tagant mööda sõitmine ja ka muidu möödasõidud päris ohtlikud. Kui õigepoolse rooliga e28 kõrval ei tohiks porno tulla ja omaaretust pea polegi
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Imelik ja ohtlik on see siis kui rhd autoga pole sõidukogemust.Ise sõitsin kevadel parempoolse rooliga autoga eestis ...polnud häda miskit ,,, samas sõidan vasakpoolse rooliga uk-s ka . seega vahet pole kus pool rool või mis pidi liiklus ,, harjumise asi.raunz kirjutas:Mina isiklikult võtaks küll asja ette, parempoolse rooliga sõita on kuidagi imelik ja ka ohtlik.
the only substitute for cubic inches is cubic dollars