Sööb bentsu ja jõnksutab

Kõik tehnilised küsimused.
alar64
Postitusi: 18
Liitunud: 03 Mär 2009 00:19

Sööb bentsu ja jõnksutab

Postitus Postitas alar64 »

Probleem selline et kas on normaalne et 2.0 võtab sajale 13-16,kiirendamisel jõnksutab õrnalt ning nagu tõmbaks hingest kinni
Sai täna vahetatud kütusefilter ning lapitud ajutiselt õhuvõtutorustik.Ei tea nüüd kas viga võib olla küttepumbas ,pihustites või mingis muus probleemis küttesüsteemiga.

Ehk on kelegi sama asi ette tulnud ning on veale järele jõudnud

90-ga sõites näitab küttekulu seier 8L keskmiseks aga neid vanu autosid vist ei tasu usaldada :twisted:


Aitäh abiandmast
Ammy69
Klubiliige
Postitusi: 618
Liitunud: 02 Okt 2008 16:53

Postitus Postitas Ammy69 »

minu 2.o võttis pea 20 sajale, teema hakkas sealt pihta, et pidurid peal ja moto oli hõredavõitu vist.
alar64
Postitusi: 18
Liitunud: 03 Mär 2009 00:19

Postitus Postitas alar64 »

Parempoolne esimene pidur nats nagu on peal aga kas 140000 on võimalik et mootor hõredaks jääb :?
Viimased 4-5 aastat auto vanamehe käes ka olnud
Ammy69
Klubiliige
Postitusi: 618
Liitunud: 02 Okt 2008 16:53

Postitus Postitas Ammy69 »

eriti ei usu. aga mul näitas et co oli tip top aga ikka rüüpas. ei saanud ka sotti mis viga, praegu vahetasin pensutorusid ja avastasin kohti kus pents välja kippus.
mask
Postitusi: 107
Liitunud: 16 Juun 2005 19:16
Asukoht: Tartu

Re: Sööb bentsu ja jõnksutab

Postitus Postitas mask »

alar64 kirjutas:Probleem selline et kas on normaalne et 2.0 võtab sajale 13-16
Võtame lahti e28 kasutusjuhendi, otsime välja küttekulusid sisaldava tabeli ja uurime 520i andmeid:

* 90km/h 6.5L/100km
* 120km/h 8.5L/100km
* linnasõit 12.2L/100km

Arvestades Eesti talvist temperatuuri ja linnasõitude pikkusi (mootor ei jõua soojeneda normaaltemperatuurini paljudel juhutudel), siis 13-16L/100km pole murettekitav näitaja isegi korras seadetega mootori korral.


-= mask =-
alar64
Postitusi: 18
Liitunud: 03 Mär 2009 00:19

Postitus Postitas alar64 »

Lühikesi otsi ma eriti ei sõida ja mootor on töösoe kuid ikka õgib mis jube

Kuid mis võib põhjustada kiirendusel jõnksutamist ning uimastust,manuaali järgi väida et kiirendus sajani on 11 sekki aga kisub rohkem 20 seki kanti ,ise ma arvan et kas lekke kütte süsteemis või süüte juhtmetes koos küünaldega,ekh sellest ka tingitud küttekulu :roll:
Kasutaja avatar
ingmarp
Klubiliige
Postitusi: 189
Liitunud: 04 Jaan 2008 17:58
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Sööb bentsu ja jõnksutab

Postitus Postitas ingmarp »

alar64 kirjutas:... ning lapitud ajutiselt õhuvõtutorustik...
Kas oled kindel et kuskilt lisaõhku ei saa? Vaakumvoolikud on kõik terved ja kinni?
BMW 745iA Executive -84
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2635
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Kas tahmab ka?
Kui saad, siis proovi teist õhukulumõõtjat ja vaata üle temperatuuriandurite ühendused. Mõlemad omal üleelatud probleemid aga mitte M20 mootoriga, kuigi sümptomid olid samad, mis sinu autolgi.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
alar64
Postitusi: 18
Liitunud: 03 Mär 2009 00:19

Re: Sööb bentsu ja jõnksutab

Postitus Postitas alar64 »

ingmarp kirjutas:
alar64 kirjutas:... ning lapitud ajutiselt õhuvõtutorustik...
Kas oled kindel et kuskilt lisaõhku ei saa? Vaakumvoolikud on kõik terved ja kinni?
Lisaõhku ei tohiks saada kuna ennem olid tühikäigul pöördedkõrged aga peale lappimist on normaalsed
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

pane auto käima ja keera õlikork maha... kui sureb välja siis kindel, et ei saa lisaõhku...
e28...
alar64
Postitusi: 18
Liitunud: 03 Mär 2009 00:19

Postitus Postitas alar64 »

Nii tegin ,asi toimib,keerad korgi maha auto tahab välja surra

eile mõtlesime sõbraga koos et äkki annavad reguleerimatta klapid ka kõtte kulule tunda ning ei taha edasi minna
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

kindlasti peavad klapis paigas olema... regulli ära ja vaata mis juhtub
e28...
alar64
Postitusi: 18
Liitunud: 03 Mär 2009 00:19

Postitus Postitas alar64 »

regullin kohe ära kui saan klapide ja tõukurite vahelised mõõdud ja reguleerimisjärjestuse teada.

või ehk on sul andmeid jagada :)
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

peast ei mäleta kahjuks...
e28...
mask
Postitusi: 107
Liitunud: 16 Juun 2005 19:16
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas mask »

alar64 kirjutas:regullin kohe ära kui saan klapide ja tõukurite vahelised mõõdud ja reguleerimisjärjestuse teada.

või ehk on sul andmeid jagada :)
Haynes'i manuaal ütleb nii:

Valve clearances (intake and exhaust)
M20 engines
Cold - 0.25 mm
Hot - 0.30 mm


-= mask =-
kammu
Postitusi: 41
Liitunud: 24 Nov 2007 13:26
Asukoht: märjamaa

Postitus Postitas kammu »

vaheta õhulugeja ära äkki aitab see
E23 728
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

vahetades jälgi et aju ja lugeja koodi lõpp langeb kokku... vastasel juhul hakkab uusi nalju tegema mootor...
e28...
vanapagan
Postitusi: 24
Liitunud: 17 Veebr 2009 20:11
Asukoht: võrumaa

Postitus Postitas vanapagan »

Olen 98 protsenti kindel, et häda on süüte jagajas. Kas on rootori ots kulunud või kaanes mõra vms.
Kasutaja avatar
lamp
Postitusi: 706
Liitunud: 01 Veebr 2005 10:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lamp »

Sellise naljaga olen ise kokku puutunud küll e34-ga moto sama 2.0
Geeniused käisid ja vaatasid ja möötsid. Pmst sai köik asjad ära vahetatud (andurid jne) löpuks ilmnes jöksutamise, bena söömise ja jöukadumise viga sellest et süütepool oli vigane.
Üldiselt soovitan alustada köigelihtsamatest asjadest enda e28 bena kulu sain lakke lissalt musta (umbes) öhufiltriga.
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Aare
Postitusi: 144
Liitunud: 05 Sept 2006 10:22

Postitus Postitas Aare »

bensiini surveregulaator (must junn pihustite renni eesotsas).

muidugi abiks oleks enne manomeeter peale panna, see näitab ka seda, kui lisaõhk tuleb. Kui sisselaskes pole tühikäigul vajalikku vaakumit õhulekke tõttu, siis on bensusurve 2,2-2,3 asemel kogu aeg 2,5.

Õhulekke puhul abiks nt brake cleaner balloon, pihusta kahtlastele kohtadele peale ja kui tuurid tõusevad, on seal leke.
tean natuke bmw mootoritest
Vasta