Sööb bentsu ja jõnksutab
Sööb bentsu ja jõnksutab
Probleem selline et kas on normaalne et 2.0 võtab sajale 13-16,kiirendamisel jõnksutab õrnalt ning nagu tõmbaks hingest kinni
Sai täna vahetatud kütusefilter ning lapitud ajutiselt õhuvõtutorustik.Ei tea nüüd kas viga võib olla küttepumbas ,pihustites või mingis muus probleemis küttesüsteemiga.
Ehk on kelegi sama asi ette tulnud ning on veale järele jõudnud
90-ga sõites näitab küttekulu seier 8L keskmiseks aga neid vanu autosid vist ei tasu usaldada
Aitäh abiandmast
Sai täna vahetatud kütusefilter ning lapitud ajutiselt õhuvõtutorustik.Ei tea nüüd kas viga võib olla küttepumbas ,pihustites või mingis muus probleemis küttesüsteemiga.
Ehk on kelegi sama asi ette tulnud ning on veale järele jõudnud
90-ga sõites näitab küttekulu seier 8L keskmiseks aga neid vanu autosid vist ei tasu usaldada
Aitäh abiandmast
Re: Sööb bentsu ja jõnksutab
Võtame lahti e28 kasutusjuhendi, otsime välja küttekulusid sisaldava tabeli ja uurime 520i andmeid:alar64 kirjutas:Probleem selline et kas on normaalne et 2.0 võtab sajale 13-16
* 90km/h 6.5L/100km
* 120km/h 8.5L/100km
* linnasõit 12.2L/100km
Arvestades Eesti talvist temperatuuri ja linnasõitude pikkusi (mootor ei jõua soojeneda normaaltemperatuurini paljudel juhutudel), siis 13-16L/100km pole murettekitav näitaja isegi korras seadetega mootori korral.
-= mask =-
Lühikesi otsi ma eriti ei sõida ja mootor on töösoe kuid ikka õgib mis jube
Kuid mis võib põhjustada kiirendusel jõnksutamist ning uimastust,manuaali järgi väida et kiirendus sajani on 11 sekki aga kisub rohkem 20 seki kanti ,ise ma arvan et kas lekke kütte süsteemis või süüte juhtmetes koos küünaldega,ekh sellest ka tingitud küttekulu
Kuid mis võib põhjustada kiirendusel jõnksutamist ning uimastust,manuaali järgi väida et kiirendus sajani on 11 sekki aga kisub rohkem 20 seki kanti ,ise ma arvan et kas lekke kütte süsteemis või süüte juhtmetes koos küünaldega,ekh sellest ka tingitud küttekulu
Re: Sööb bentsu ja jõnksutab
Kas oled kindel et kuskilt lisaõhku ei saa? Vaakumvoolikud on kõik terved ja kinni?alar64 kirjutas:... ning lapitud ajutiselt õhuvõtutorustik...
BMW 745iA Executive -84
Re: Sööb bentsu ja jõnksutab
Lisaõhku ei tohiks saada kuna ennem olid tühikäigul pöördedkõrged aga peale lappimist on normaalsedingmarp kirjutas:Kas oled kindel et kuskilt lisaõhku ei saa? Vaakumvoolikud on kõik terved ja kinni?alar64 kirjutas:... ning lapitud ajutiselt õhuvõtutorustik...
Sellise naljaga olen ise kokku puutunud küll e34-ga moto sama 2.0
Geeniused käisid ja vaatasid ja möötsid. Pmst sai köik asjad ära vahetatud (andurid jne) löpuks ilmnes jöksutamise, bena söömise ja jöukadumise viga sellest et süütepool oli vigane.
Üldiselt soovitan alustada köigelihtsamatest asjadest enda e28 bena kulu sain lakke lissalt musta (umbes) öhufiltriga.
Geeniused käisid ja vaatasid ja möötsid. Pmst sai köik asjad ära vahetatud (andurid jne) löpuks ilmnes jöksutamise, bena söömise ja jöukadumise viga sellest et süütepool oli vigane.
Üldiselt soovitan alustada köigelihtsamatest asjadest enda e28 bena kulu sain lakke lissalt musta (umbes) öhufiltriga.
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
bensiini surveregulaator (must junn pihustite renni eesotsas).
muidugi abiks oleks enne manomeeter peale panna, see näitab ka seda, kui lisaõhk tuleb. Kui sisselaskes pole tühikäigul vajalikku vaakumit õhulekke tõttu, siis on bensusurve 2,2-2,3 asemel kogu aeg 2,5.
Õhulekke puhul abiks nt brake cleaner balloon, pihusta kahtlastele kohtadele peale ja kui tuurid tõusevad, on seal leke.
muidugi abiks oleks enne manomeeter peale panna, see näitab ka seda, kui lisaõhk tuleb. Kui sisselaskes pole tühikäigul vajalikku vaakumit õhulekke tõttu, siis on bensusurve 2,2-2,3 asemel kogu aeg 2,5.
Õhulekke puhul abiks nt brake cleaner balloon, pihusta kahtlastele kohtadele peale ja kui tuurid tõusevad, on seal leke.
tean natuke bmw mootoritest