Kütusekulu poolest peaks 2,8-ne mootor viiesajase peal ökonoomsem olema kui 2,5-ne. Jõuvaru on ju mootoril suurem - kere massi arvestades. Suurem mootor ei tähenda alati suuremat kütusekulu. Muidugi kõik oleneb ka mootori enda seisukorrast ja veel mõnedest "pisiasjadest". Aju kohta ei oska väga täpselt kommenteerida. Mingil põhjusel on mul tunne, et 2,5-se ja 2,8-se mootori elektrilised juhtplokid on samad. Näiteks 525i, 528i ('81-'87), 628CSi, 728i ('81-'86) õhulugejad on samad. Miks ei peaks muud asjad sobima?
2,5 liitriste ja suuremate mootorite puhul on tegemist m30-ga. 520 ja 525e kasutavad aga m20 mootorit. Kastide sobivuse kohta ei oska kahjuks midagi kindlat väita. Muud ei oska öelda kui, et ei tohiks vahet olla... Kes on erinevaid mudeleid lahti katkunud - teavad ehk paremini.