M30 mootori klapivahed on 0,3 külmalt. Mõõdetakse klapi ja nookuri vahelt. Vanadel mootoritel tekib pildil visandatud klapiotsa kulumine, sestap reeglina klõbiseb mootor pärast suht tugevalt. Siis võib proovida nuka ja nookuri vahelt seadistamist (elimineerib pildil näidatud vea) 0,25 peale:
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Sai kompressioone mõõdetud. Kõigis silindrites kuni 12 sees kuid ühes 9 atsi. Loodan, et klappi regullides saab matsud õigeks, kaob kerge vibra ja klapi tiks ära. Muidu mootor vaikne ja läheb pöördesse hästi. Kuskil 2000-3000 pöörde peal tekib mingi kerge tiks sisse,ei saa aru veel mis on? Mis variandid olla võivad??
Kui üks pihustitest on pees kas võib anda sellist võõrast lõginat 2000-3000 pöörde juures.Tühikäigul mootor väriseb.Sõites ei saa aru.Võib selline asi pihustist olla??Üks on nagu roostes rohkem ja just problemaatilise püti oma
selle silindri küünlalt oligi näha et pole korralikult töötanud.Ka matsu oli 9 atti.teistes enamvähem 12.Saaks pihusti ära proovida, saaks teada kas on kaan vaja maha võtta.ega paha teeks aga liiguks ikka tarkade nõuannete järgi samm haaval edasi.
proovin esiteks uut küünalt,siis pihustit.mis moodi see raip küljest maha käib??kusagilt tuleb prooviks kasutatud pihusti saada, kui on vahe sees siis juba võib uue peale mõelda .uus 2200 eeku.huupi ei ostaks
Pihusti pealt loed koodi. Mul on komplekt 84-86a masinatel (sama kood nagu hiljutises ostu teemas) kasutatuid olemas. Võin prooviks anda. Samas, kui sul juba selles probleemses silindris surve oluliselt madalam, siis küünla ja pihusti vahetus seda küll paremaks ei tee.
Kui mõni proff viitsiks pilgu huvipärast peale visata siis asun Jüris samas garaazikompleksis kus punase bauri omanik Priit.Ise ja asi alles uus selles teemas,nii et huvi on aga olen selles valdkonnas nolla.
Ma nüüd ei lugenud välja, kas klapid said ära reguleeritud?
Nagu öeldud, teistest silindritest madalama kompressiooni põhjustab:
a) reguleerimata klapp
b) tuksis klapp/klapipesa
c) silindri ebanormaalne kulumine (sh õlirõngaste)
Ehk siis pihusti võib põhjustada ebaühtlast tööd, aga mitte ebaühtlast kompressiooni.
Sai silindrisse wd40 lastud,kompressioon ei tõusnud ,seega klapis viga.sai ka regullitud.natsa oli mõni mööda.peab uuesti mõõtma.problemaatiline 3 silinder.kas kompressiooni vahe ühes pütis põhjustab mootori vibramist tühikäigul??Muret teeb võõras hääl mootoris teatud pöörete vahemikus.Selline plärin võib sajast kohast tulla.Kuuleb lahtise kapotiga.
Riki kirjutas:Sai silindrisse wd40 lastud,kompressioon ei tõusnud ,seega...
Oled sa kindel, et see oli parim vahend, mida sinna lasta? Vanasti valati ikka sorts mootoriõli küünlaaugust sisse rõngaste kontrolliks. WD40 koosneb peaasjalikult White Spirit'ist i.e. lahustist. Õli on seal ainult 15% ringis.
Kuule Ruut,järsku annad prooviks neid pihusteid??Kontrollisin eile ,samad, pihusti number 0280150203. Saaks näha kas läheb paremaks. Teen ühe targema sõbraga uue moto kontrolli, välistaks pihusti vea ja siis juba otsustaks pea maha või mitte.Seniks tänud
sysi kirjutas:Ma nüüd ei lugenud välja, kas klapid said ära reguleeritud?
Ehk siis kas sa vähemalt klapikambrikaane oled maha võtnud? Võtad maha ja näed, mis seal toimub. Klapipesa küll ei näe, aga mootorit keerates näed nukad-nookurid vähemalt ära, samuti näed kas klapid korralikult sulguvad.
Ja WD40 pole jah suurem asi valik, kuna on äärmiselt vedel ning lahustav.