628 CSi

Kõik tehnilised küsimused.
Kasutaja avatar
Riki
Postitusi: 261
Liitunud: 25 Nov 2009 20:06
Asukoht: Tallinn

628 CSi

Postitus Postitas Riki »

Oskab keegi öelda mis peaks olema E24 BMW 628 CSi ( 135 kW ) klapivahed ja mis temperatuuri juures mõõta?
628csi
raika5
Postitusi: 39
Liitunud: 23 Apr 2008 21:44
Asukoht: kuressaare

Postitus Postitas raika5 »

külmalt 0,30 kuumalt 0,35mm
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

M30 mootori klapivahed on 0,3 külmalt. Mõõdetakse klapi ja nookuri vahelt. Vanadel mootoritel tekib pildil visandatud klapiotsa kulumine, sestap reeglina klõbiseb mootor pärast suht tugevalt. Siis võib proovida nuka ja nookuri vahelt seadistamist (elimineerib pildil näidatud vea) 0,25 peale:
Pilt
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Kasutaja avatar
Riki
Postitusi: 261
Liitunud: 25 Nov 2009 20:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Riki »

Sai kompressioone mõõdetud. Kõigis silindrites kuni 12 sees kuid ühes 9 atsi. Loodan, et klappi regullides saab matsud õigeks, kaob kerge vibra ja klapi tiks ära. Muidu mootor vaikne ja läheb pöördesse hästi. Kuskil 2000-3000 pöörde peal tekib mingi kerge tiks sisse,ei saa aru veel mis on? Mis variandid olla võivad??
628csi
raika5
Postitusi: 39
Liitunud: 23 Apr 2008 21:44
Asukoht: kuressaare

Postitus Postitas raika5 »

Sel mootoril peale nookurite seal midagi teist tavaliselt ei tiksu küll.Reguleeri klapid ära ja saad üsna suure tõenäosusega tiksumisest lahti.
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

Minuarust on M30'l ka päris kole pihusti nö tiks juures, millest vist lahti ei saagi.
Kasutaja avatar
Riki
Postitusi: 261
Liitunud: 25 Nov 2009 20:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Riki »

Kui üks pihustitest on pees kas võib anda sellist võõrast lõginat 2000-3000 pöörde juures.Tühikäigul mootor väriseb.Sõites ei saa aru.Võib selline asi pihustist olla??Üks on nagu roostes rohkem ja just problemaatilise püti oma
628csi
Kasutaja avatar
Riki
Postitusi: 261
Liitunud: 25 Nov 2009 20:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Riki »

Kustase post jäi lugemata,seega võib olla küll
628csi
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Võid prooviks probleemse silindri küünla maha keerata ja vaadata mis nägu see on. Sellest peaks ilusti näha olema, kas silinder on töötanud või mitte.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
Riki
Postitusi: 261
Liitunud: 25 Nov 2009 20:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Riki »

selle silindri küünlalt oligi näha et pole korralikult töötanud.Ka matsu oli 9 atti.teistes enamvähem 12.Saaks pihusti ära proovida, saaks teada kas on kaan vaja maha võtta.ega paha teeks aga liiguks ikka tarkade nõuannete järgi samm haaval edasi.
628csi
Kasutaja avatar
Riki
Postitusi: 261
Liitunud: 25 Nov 2009 20:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Riki »

proovin esiteks uut küünalt,siis pihustit.mis moodi see raip küljest maha käib??kusagilt tuleb prooviks kasutatud pihusti saada, kui on vahe sees siis juba võib uue peale mõelda .uus 2200 eeku.huupi ei ostaks
628csi
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2635
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Pihusti pealt loed koodi. Mul on komplekt 84-86a masinatel (sama kood nagu hiljutises ostu teemas) kasutatuid olemas. Võin prooviks anda. Samas, kui sul juba selles probleemses silindris surve oluliselt madalam, siis küünla ja pihusti vahetus seda küll paremaks ei tee.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
Riki
Postitusi: 261
Liitunud: 25 Nov 2009 20:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Riki »

seda küll,aga võdin kohapeal peaks küll kaduma.pihusti kood peaks olema13641276149.Kui klõbin ei muutu siis juba pea maha, kett vahetusse jne.
628csi
Kasutaja avatar
Riki
Postitusi: 261
Liitunud: 25 Nov 2009 20:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Riki »

Kui mõni proff viitsiks pilgu huvipärast peale visata siis asun Jüris samas garaazikompleksis kus punase bauri omanik Priit.Ise ja asi alles uus selles teemas,nii et huvi on aga olen selles valdkonnas nolla.
628csi
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Ma nüüd ei lugenud välja, kas klapid said ära reguleeritud?

Nagu öeldud, teistest silindritest madalama kompressiooni põhjustab:
a) reguleerimata klapp
b) tuksis klapp/klapipesa
c) silindri ebanormaalne kulumine (sh õlirõngaste)

Ehk siis pihusti võib põhjustada ebaühtlast tööd, aga mitte ebaühtlast kompressiooni.
Kasutaja avatar
Riki
Postitusi: 261
Liitunud: 25 Nov 2009 20:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Riki »

Sai silindrisse wd40 lastud,kompressioon ei tõusnud ,seega klapis viga.sai ka regullitud.natsa oli mõni mööda.peab uuesti mõõtma.problemaatiline 3 silinder.kas kompressiooni vahe ühes pütis põhjustab mootori vibramist tühikäigul??Muret teeb võõras hääl mootoris teatud pöörete vahemikus.Selline plärin võib sajast kohast tulla.Kuuleb lahtise kapotiga.
628csi
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2635
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Riki kirjutas:Sai silindrisse wd40 lastud,kompressioon ei tõusnud ,seega...
:roll: Oled sa kindel, et see oli parim vahend, mida sinna lasta? Vanasti valati ikka sorts mootoriõli küünlaaugust sisse rõngaste kontrolliks. WD40 koosneb peaasjalikult White Spirit'ist i.e. lahustist. Õli on seal ainult 15% ringis.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
Riki
Postitusi: 261
Liitunud: 25 Nov 2009 20:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Riki »

Kuule Ruut,järsku annad prooviks neid pihusteid??Kontrollisin eile ,samad, pihusti number 0280150203. Saaks näha kas läheb paremaks. Teen ühe targema sõbraga uue moto kontrolli, välistaks pihusti vea ja siis juba otsustaks pea maha või mitte.Seniks tänud
628csi
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

sysi kirjutas:Ma nüüd ei lugenud välja, kas klapid said ära reguleeritud?
Ehk siis kas sa vähemalt klapikambrikaane oled maha võtnud? Võtad maha ja näed, mis seal toimub. Klapipesa küll ei näe, aga mootorit keerates näed nukad-nookurid vähemalt ära, samuti näed kas klapid korralikult sulguvad.

Ja WD40 pole jah suurem asi valik, kuna on äärmiselt vedel ning lahustav.
Kasutaja avatar
Riki
Postitusi: 261
Liitunud: 25 Nov 2009 20:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Riki »

Klapi kaan käis maha, regullisime, nukk korras, teeme uue mõõtmise täiendava.
628csi
Vasta