M20B20 ei käivitu
Täpset originaaljuhtmete takistust peast ei mäleta aga kui mõõdad siis vaata, et kõik oleks enam-vähem võrdsed. Kui statoili punaseid vms aftermarket ilma raadiohäire vastaste takistiteta juhtmeid kasutad siis nendel oli takistus üsna 0 lähedal.
Aga seda küünlajuhtme asja antud juhul hästi ei tahaks uskuda, üldjuhul ei sure juhtmed ikka päris korraga ja 6 sil mootori veab hädapärast käima ka siis kui 2 silindrit tagant ära on.
Kui tõesti säde ja bensiin on olemas keera 1 silindri küünal maha ja aja kolb ülemisse surnud seisu, (või vaata esimese hooratta pealt märkide järgi). Edasi jagaja kaas maha ja veendu, et jagaja rootori kontaktiga ots on tõesti suunatud esimese silindri peale. Süütejärjekord on 1-5-3-7-2-4.
Järjekorra meeldejätmiseks õpetas mu kunagine vanakooli autokooliõpetaja sellise valemi - 15 pudelit kolm-seitsekümmendkahte nelja peale. (3 rubla 72 maksis siis kunagi sügaval vene ajale "poolik" )
Kui see ei aita on lihtsaim viis vahetada ükshaaval elutähtsaid juppe töötavate vastu.
Kui tõesti ka see ei aita on põhjust karta, et paljud klapid jooksevad läbi (näit. vale rihmapaigalduse puhul kõveraks läinud)
Aga seda küünlajuhtme asja antud juhul hästi ei tahaks uskuda, üldjuhul ei sure juhtmed ikka päris korraga ja 6 sil mootori veab hädapärast käima ka siis kui 2 silindrit tagant ära on.
Kui tõesti säde ja bensiin on olemas keera 1 silindri küünal maha ja aja kolb ülemisse surnud seisu, (või vaata esimese hooratta pealt märkide järgi). Edasi jagaja kaas maha ja veendu, et jagaja rootori kontaktiga ots on tõesti suunatud esimese silindri peale. Süütejärjekord on 1-5-3-7-2-4.
Järjekorra meeldejätmiseks õpetas mu kunagine vanakooli autokooliõpetaja sellise valemi - 15 pudelit kolm-seitsekümmendkahte nelja peale. (3 rubla 72 maksis siis kunagi sügaval vene ajale "poolik" )
Kui see ei aita on lihtsaim viis vahetada ükshaaval elutähtsaid juppe töötavate vastu.
Kui tõesti ka see ei aita on põhjust karta, et paljud klapid jooksevad läbi (näit. vale rihmapaigalduse puhul kõveraks läinud)
E24 635CSi | E10 2002
mõõtsin manomeetriga kompressioone need on olematud
aku ei olnud väga täis aga kõigil silindritel ühtlaselt 4-5kgf/cm2 kohta
normaalne oleks ikka kõvasti üle kümne
kui esimesse silindrisse õli kallasin, sai seal tulemuseks 7-8
ehk siis, mootor on vist kohvi mis kohvi.. nii valesti ei saa nukk peal olla ka.. kolvirõngad vist olematud ja klapid jätsin ka tegemata
aku ei olnud väga täis aga kõigil silindritel ühtlaselt 4-5kgf/cm2 kohta
normaalne oleks ikka kõvasti üle kümne
kui esimesse silindrisse õli kallasin, sai seal tulemuseks 7-8
ehk siis, mootor on vist kohvi mis kohvi.. nii valesti ei saa nukk peal olla ka.. kolvirõngad vist olematud ja klapid jätsin ka tegemata
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
ilmselt ei puutu see asjasse - kuid räägin siiski
kunagi vahetasin oma e30'l mootorit (320i '83)
peale vahetust pool mootorit ei käinud - tee või tina - urgitsesin mitu päeva kuni lõpuks tulin mõttele ajada elektri skeemi pealt pihustijuhtmete järge - tulemuseks tabasingi ära et üks ajju minev juhe oli pistiku küljest lahti.
teise pole mootori jaoks oli teine juhe
Võib ju olla, et sinu masinal polegi aju olemas ja võrdlusmomenti ei teki - kuid suu sai puhtaks räägitud.
edu kotermannijahil!
kunagi vahetasin oma e30'l mootorit (320i '83)
peale vahetust pool mootorit ei käinud - tee või tina - urgitsesin mitu päeva kuni lõpuks tulin mõttele ajada elektri skeemi pealt pihustijuhtmete järge - tulemuseks tabasingi ära et üks ajju minev juhe oli pistiku küljest lahti.
teise pole mootori jaoks oli teine juhe
Võib ju olla, et sinu masinal polegi aju olemas ja võrdlusmomenti ei teki - kuid suu sai puhtaks räägitud.
edu kotermannijahil!